Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeHmm a co z modelem zzr1200? Czy to nie on jest następcą zzr 1100? Coś tu chyba nie "pykło" ;)
OdpowiedzNalezy dokladnie obejrzec rame? w 12tce? Autor tekstu w ogole ma jakas wiedze czy tak pisze na zasadzie ze jak wspominamy o kawasaki to musi znalezc sie zdanie o ramie? Pekaly w zx6r przed 2000r jak i w wielu innych motocyklach. Urywajace sie glowki ramy w gsxr naprzyklad. Natomiast zx12r nie ma zadnej wady ramy i powtarzanie tego jest trafione tak jak by mowic o sekwencyjnej instalacji gazowej w nowym aucie i twierdzic ze gaz strzela bo sasiadowi na 1 genie w golfie 2 na gazniku strzelalo...
OdpowiedzNiestety zgadzam się z kolegą VTR. W artykule o ZX12R najdokładniej opisane są wady ZZR1100 ... Ten motocykl był najmocniejszym motocyklem seryjnym w tamtych czasach i ogólnie najbardziej zaawansowanym technologicznie. Gdzie Hayka nadaje się raczej tylko do turystyki, ten motocykl bije ją na głowę. Te pękające ramy... proszę.... to były tylko modele zx6r 1998 - 99. W GSXR 600 i 1000 ramy pękają na przełomie wielu lat, wadliwe lagi gdzie wywala uszczelki to standard i jakoś wszyscy o tym milczą. Przykro mi to napisać, ale artykuł napisany pod publiczkę. Kawasaki takie tam sobie, suzuki super maszyna bo każdy tym jeździ...
OdpowiedzJa mam taki z 2006 roku i poradziłem sobie z odcinaniem zapłonu.Te 190 koni wystarcza mi na 315km /h.
OdpowiedzZ całym szacunkiem do autora... Troszkę faktów chyba się pomieszało...Tak wspaniały i udany model przedstawiłeś jako jakiś wymagający nie wiadomo czego nieudany sracz. A jeśli chodzi o zaciski tokico...zx6r, zx7r, zx9r etc etc etc. To hayka mogła mieć jedynie od nich.... zx12r nie musiało kopiować nic od hayabusy :) Dziwne jest to, że w kawie sprawowały się o niebo lepiej (niby rzeczywiście tak było). Proszę obejrzeć sobie porównanie tych 3motocykli na starym video z fast bikes. Jest na yt. Co prawda pierwsze modele, ale wszystko jest dość ładnie przedstawione. Co do ramy.... Rama w zx12r miała ZUPEŁNIE inną nowatorską konstrukcję i nie ma nic wspólnego z wadliwymi w niektórych rocznikach ramach z zx6r oraz zx9r. Stereotypowe pisanie o ramach i zaworach (problemach znanych z innych modeli ) nijak nie ma się do tego motocykla. Proszę dobrze się zorientować, nie opierać się na bzdurach wyssanych z palca. Może jakimś cudem trafił się egz. po Bóg wie czym nie wiem no pier....w betonową ścianę i wtedy pękła rama ale nawet wspomniana "intensywna eksploatacja" tego nie powoduje. No i poczytać troszkę więcej przed publikacją, może nawet się przejechać...ZX-12R jest nie mniej awaryjny niż konkurencyjna Honda....osiągi ma praktycznie identyczne jak Hayka (w video z fast bikes nawet ze wskazaniem na ZX-12R)...a wygląd... No niby rzecz gustu :) Dla mnie, przy konkurencji zwłaszcza 2model błyszczy :) Nie chodzi tu o agitacje, każdy swoje chwali, ale troszkę obiektywizmu i faktów, a nie jakieś dziwne rzeczy.Pozdrawiam i życzę sukcesów w dalszym rozwoju dziennikarskim.
OdpowiedzO ile to ten sam Paweł Boruta, to wydaje mi się, że kiedyś był redaktorem w Świecie Motocykli, czyli początkującym nie jest. Ale doping z końcówki nie jest oczywiście niczym złym :-)
Odpowiedz