Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzetylni wachasz niczym z modelu 1100 starsza 1200 miala duzo fajniejszy ... ale kolor jest zajebisty moja 1200r chyba w najblizszym czasie nabierze tych barw
OdpowiedzCo do wahacza, to ZRX miał taki od zawsze, znacznie brzydszy był w wersji 1100. Co do prędkości, to tak tam jest. Nawet pierwsza wersja GSX 1400, skierowana na rynek Japoński (K1), była fabrycznie skastrowana. Inna sprawa, to nie sprzęty do latania 250 km/h, choć i tyle potrafią (ale łeb urywa).
Odpowiedzpiękny, tylko ten wachasz pasuje tu niczym czołg do bitwy pod grunwaldem
OdpowiedzWygląda naprawde zacnie. osiągi też niczego sobie! a licznik temu jest do 180km bo u nich prawo tak nakazuje!
OdpowiedzDenerwują mnie Japończycy, Hondę CB 400 SE tez skierowali na rynek Japoński... Coś mi się wydaje,Japończycy mają gdzieś rynek europejski. Mam nadzieję, że się to zmieni...
Odpowiedz180 - to moze mialo byc mil:) ale sie pomylili? :)
Odpowiedzskala do 180 bo przy tylu jest odcięcie. Bez tego koszt ubezpieczenia "Zajbija prędzej niż 0-100 na tym sprzęcie"
OdpowiedzJest zdjęcie w galerii, wyraźnie pisze km/h
OdpowiedzCiekawi mnie tylko kiedy Suzuki wznowi produkcję GSX1400.
OdpowiedzOoooo tak, wziąłbym ze smaczkiem nowego GSX 1400, z moim starym po przygodzie musiałem się niestety pożegnać, zacna to maszyna.
Odpowiedz