Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeCzy łamie mu się rama po 100km, czy słychać panewki od nowości, ile bierze oleju na 10km?
OdpowiedzCzy te usterki występują w twoim Romecie od nowości ???
OdpowiedzKolego idz swa honde lub fortepian oddac do muzeum skoro masz tkaie glupoty pisac...
OdpowiedzZ całym szacunkiem do Hondy to Kawasaki jeszcze daleko.
OdpowiedzTak było kiedyś, obecnie motocykle z Akashi niczym nie ustępują innym producentom.
OdpowiedzMailem dwa Kawasaki ER6n 2007 i zx6r 2008 i oba byly niezawodne. Pierwszego sprzedalem i do dzis za nim tesknie a drugiego sam skasowalem. Ogolnie bardzo dobre maszyny. Nie przecze ze Honda to najlepsza jezeli chodiz o jakosc japonska marka motocykli jednakze jesli ktos pisze o Kawasaki takie bzdety to widac zatrzymal sie w latach 80/90 i zapewne ma sprzet z tego okresu skoro mu zal i zazdrosc poslady sciska kiedy to Kawasaki ostatnio przoduje w wypuszczaniu ciekawych i nowych modeli. Honda probuje dotrzymac w tym kroku Kawasaki jednakze Yamaha i Suzuki zostaly jak narazie daleko w polu pewnie po fukushimie i tsunami z 2011 roku ale jednak zostaly w tyle.
Odpowiedzpostęp względem poprzednika i porównanie do najbliższej konkurencji - to chyba wszystkich najbardziej interesuje.
Odpowiedz13. Jakie jest zuzycie paliwa przy srednio dynamicznej jezdzie?
Odpowiedz1. Jaka jest elastycznosc w porownaniu do Z750R i Triumpha Stret Tripla? 2. Czy ta wieksza mase niz stret triplu czuc az tak bardzo kiedy jest sie manewruje przy malej predkosci i jak jest podczas samej dynamicznej jazdy z wyczuwaniem tej masy? 3. Jak reaguje silnik na zmiane obciazenia, czy mapa wtrysku paliwa jest dopracowana czy tez silnik czasem nie szarpnie przy naglym odkreceniu manetki? 4. Jaki jest dzwiek z teog seryjnego tlumika, czy podobny do poporzednika Z750 czy jest bardziej cichy? 5. Czy z800 ma wyczuwalnie wiekszego pazura czy tez jest to taki miekki brutal jak z750, znaczy czy prowokuje by stawiac na kolo ruszajac ze swiatel czy tez daje znac ze nie jest zbyt chetny do takich wybrykow?` 6. Jak wibracje z silnika sie rozchodza po motocyklu, czy sa wyczuwalne w kierownicy i w podnozkach i jesli wystepuja to czy sa uciazliwe? 7. Czy siedzenie jest wygodne i nie miazdzy posladow podczas dlugiej ( pow. 200km) trasy? 8. Jaka osolona przed wiatrem, czy jest na zblizonym poziomie do poprzednika czy gorsza czy lepsza? 9. Jakosc wykonania jest na poziomie podobnym czy wyzszym od poprzednika a jak sie ma np. do Triumpha czy hondy Hornet? 10. Mam BMW F800R czy Z800 jest wedlug was wart zakupu i przesiadki z F800R czy tez lepiej uderzac w Z1000? 11. Jak ma sie drapieznosc tego Z800 do Z1000? 12. Jak maja sie Hamulce do wersji Z750R gdzie montowano radialne zaciski i jak sie maja w porownaniu ze Street Triplem? Jak narazie tyle pytan, jak mi wpadna do glowy jakies to napisze cos jeszcze;)
Odpowiedz1. Jaka jest elastycznosc w porownaniu do Z750R i Triumpha Stret Tripla? 2. Czy ta wieksza mase niz stret triplu czuc az tak bardzo kiedy jest sie manewruje przy malej predkosci i jak jest podczas samej dynamicznej jazdy z wyczuwaniem tej masy? 3. Jak reaguje silnik na zmiane obciazenia, czy mapa wtrysku paliwa jest dopracowana czy tez silnik czasem nie szarpnie przy naglym odkreceniu manetki? 4. Jaki jest dzwiek z teog seryjnego tlumika, czy podobny do poporzednika Z750 czy jest bardziej cichy? 5. Czy z800 ma wyczuwalnie wiekszego pazura czy tez jest to taki miekki brutal jak z750, znaczy czy prowokuje by stawiac na kolo ruszajac ze swiatel czy tez daje znac ze nie jest zbyt chetny do takich wybrykow?` 6. Jak wibracje z silnika sie rozchodza po motocyklu, czy sa wyczuwalne w kierownicy i w podnozkach i jesli wystepuja to czy sa uciazliwe? 7. Czy siedzenie jest wygodne i nie miazdzy posladow podczas dlugiej ( pow. 200km) trasy? 8. Jaka osolona przed wiatrem, czy jest na zblizonym poziomie do poprzednika czy gorsza czy lepsza? 9. Jakosc wykonania jest na poziomie podobnym czy wyzszym od poprzednika a jak sie ma np. do Triumpha czy hondy Hornet? 10. Mam BMW F800R czy Z800 jest wedlug was wart zakupu i przesiadki z F800R czy tez lepiej uderzac w Z1000? 11. Jak ma sie drapieznosc tego Z800 do Z1000? 12. Jak maja sie Hamulce do wersji Z750R gdzie montowano radialne zaciski i jak sie maja w porownaniu ze Street Triplem? Jak narazie tyle pytan, jak mi wpadna do glowy jakies to napisze cos jeszcze;)
OdpowiedzTyle razy sie Street przewija w twojej wypowiedzi ze chyba powińienes go kupic :) Jezdzilem streetem 2011, manewry na parkingu prawie jak rowerem, srednio dynamiczne starty od swiatel odbywaja sie na jednym kole, tak od niechcenia a hamulce pierwsza klasa. Mowa o wersji R. Gdyby w 2011r mial abs to bylbym posiadaczem Streeta a nie Speeda, ale nie zaluje...
OdpowiedzJezdzilem streetem wystrczajaco dlugo by wiedziec jak sie zachowuje. Pytam sie o streeta bo to glowny konkurent Z800 a nie speed triple. Dla speed tripla to Kawasaki Z1000 jest odpowiednikiem. Ja wybralem F800R nad street triplem poniewaz street to taka zabawka, taki rower. Ja jednak mimo moich 175cm wzrostu i 82 kg wagi wolalem F800R bo jest wizualnie wiekszym motocyklem mimo ze street triple ma nieco lepszy silnik. Mam jednakze gleboki sentyment do Kawasaki i chetnie sie dowiem jak sprawdzi sie on w konfrontacji do triumpha bo trampek swietnie jezdzi i to jest fakt. Zatem jesli Z800 nie bedzie odbiegal od street tripla to bedzie to wyjatkowo warty uwagi motocykl gdzy nadal uwazam ze japonczyki daja najwiecej motocykliscie radosci z jazdy przeliczajac to na wydane zlotowki. W ta ocene wliczam takze niezawodnosc japnskich sprzetow i cene oraz dostepnosc czesci. Przynjmniej Kawasaki nie denerwowalo mnie irytujacymi uwagami co do terminu serwisu jak BMW a wszystko procz elektroniki to co wymagane bylo do zrobienia podczas codziennej eksploatacji sam robilem i z Kawasaki to byla sama przyjemnosc ;)...
OdpowiedzJa tez jezdzilem Streetem dosyc duzo i nic poza Super Dukiem 690 nie bedzie jezdzic podobnie jak Street 675. Fizyki nie oszukasz. 190kg kontra 230kg w kawie robi swoje.
Odpowiedz