Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeWpadł mi w oko, nie powiem. Zdjęcia zapewne nie oddają tego, jak prezentuje się na żywo. Poczekamy na MotoExpo w wawie i obejrzymy. I tak jak mówicie - wszystko zależy od cen. Moto na pewno wygodniejsze od typowego sporta. Sportem przelatuje dystanse rzędu 600 km dziennie. Na tą chwilę mi to nie przeszkadza, bo w R1 wpasowuje się świetnie. Może przez to, że nie jestem wysoki. Ale później na pewno będę szukał czegoś sportowo - turystycznego. A na tą Kawę na pewno zwrócę uwagę.
Odpowiedzmuszę przyznać, że motocykl bardzo mi się podoba i napaliłem się na niego ostro ;) Być może uda się w przyszłym sezonie sprawić sobie to cacko, ale póki co muszą podać ceny :)
Odpowiedzno ładny... bardzo ładny!!!! sukces rynkowy zależy tylko i wyłącznie od ceny
OdpowiedzWygląda nieżle
OdpowiedzMoto wypas. Nie sadzilem, ze mozna zbudowac motorcykl z kuframi ktory by mi sie podobal. Idealnie wpasowuje sie w moje oczekiwania. Ma byc zadziorny, ale wygodny. Nie kazdy lubi jezdzic z kolanami przy podbrodku. Zaczynam zbierac kase. Swoja droga to widac, ze Kawasaki musiano niezle doinwestowac. Po W800 to kolejny moto od nich, ktory moglbym kupic w ciemno.
Odpowiedzsilnik z nakeda, pozycja z nakeda, owiewki i design z plastika? Nie wiem czy to taka fascynująca kombinacja. Ja tez nie bede pewnie obiektywny bo jezdze typowym Sportem. Wiec tak: Silnik bedzie mial zaciece sportowe ale nie ma takiej wariacji jak w ZX-10R (Szkoda) , Pozycja jak z nakeda przy owiewkach mi nie pasuje. Albo to jest naked albo scigacz. Jak cos ma byc do wszystkiego to w efekcie jest do niczego. Ale nie bede taki nie dobry i powiem ze podoba mi sie duzo bardziej jak FZ1S czy CBF1000, tyle ze do mnie nie trafiaja takie motocykle! (wiem to ma byc motocykl uniwersalny) Moja ogólna ocena to 5+ :D
OdpowiedzMoże jesteś właśnie przyzwyczajony do tradycyjnego sporta, w moim przypadku gdzie smakują mi bardziej sportowe-turystyki w swojej uniwersalności Z1000SX jest po prostu rewelacyjny i nie zgodziłbym się że jak do wszystkiego to do niczego. Czegoś takiego szukałem na rynku od dawna, silnik nie musi być jakimś potworem zostawiającym za sobą tylko zgliszcza, ważne by się tym komfortowo podróżowało, kto wyciąga pełne osiągi 150+ KM ze swoich sportowych maszyn na zwykłej drodze? Chyba tylko wariaci, więc Twój argument do mnie nie przemawia. Do tego pozycja z nakeda i design plastika - rewela! Wygoda + wygląd czynią ten motocykl sprzętem który wskoczył właśnie na 1. miejsce pożądania na mojej liście. Pozdrawiam!
OdpowiedzMoze nie jestem obiektywny bo jezdze na zetce ale zaden z nakedow dostepnych na rynku w wersji z owiewka mi sie nie podoba. Ta owiewka zawsze psuje design i jest jakby doczepiona na sile - czy to w fazerze czy SV-ce czy Bandicie. Kocham design Zetki i agresje jaka jest przesiakniety i jedyne co jeszcze mnie tak kreci to niektóre z plastikow (Daytona i RV4). Moze przesadzam z entuzjazmem ale to pierwszy sprzet o duszy nakeda czyli rewelacja do terroryzowania terenow mocniej zurbanizowanych ktory ma najlepsze cechy wygladu plastikow. Pozycja i silnik z nakeda a owiewki i design z plastika - nic wiecej mi do szczescia nie potrzeba.
Odpowiedza widziales K1200R Sport? pogooguj radze! nie zapomnij dodac Sport
Odpowiedzdla mnie osobiście porażka :P K1200R ma coś w sobie, Owiewka sporta jest po prostu niepasująca w żaden sposób :/
Odpowiedzbo ten motor trzeba zobaczyc na zywo, na fotkach nie robi wrazenia i trzeba koniecznie zmienic wydech bo stockowy nie wydaje wogole dzwiekow i nie wyglada, a reszta poezja...
Odpowiedz"Z1000SX to miejski wymiatacz, którego teraz można zapakować w żonę, kufry i pojechać w Karkonosze." Zmiana miejsc literki "w" wskazana.... hehe... zapakować miejskiego wymiatacza w żonę.
OdpowiedzCiekawe jak będzie wyglądał cenowo :) Z wyglądu miodzio :D
OdpowiedzCenowo wygląda tak że wystarczy wejść na stronę producenta, wersja 2014 bez ABS 53 tys, z ABS 54 tys. Podobna cena jak FZ1S
Odpowiedza teraz przeczytaj, kilka kawałów, nabierz troche humoru w usta i przystąp do tekstu jeszcze raz. to tam samo, jak "pakować dzieci do samochodu" Kminisz?
Odpowiedzto raczej jak "pakować samochód w dzieci"
Odpowiedzale kolega z gory wlasnie sie z tego smieje, "kminisz"?
Odpowiedz