Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzecena to 20 900 zł bez ABS, z ABS to 22 400 zł
OdpowiedzLiczniki nowoczesne, a nadal tajwańskie opony IRC, niedopatrzenie? ;)
OdpowiedzTe IRC nie są wcale takie złe, bo w 250 na torze bez problemu na nich latałem i dawały naprawdę dobry feedback i przyczepność. I żeby nie było, trochę opon w życiu zjeździłem na różnych motongach. No ale jak zwykle najłatwiej spojrzeć na markę i stwierdzić, że coś jest do d....
Odpowiedz\"będzie wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe. Można się zastanawiać dlaczego? Aby motocykl był bezpieczniejszy i lepiej przystosowany dla początkujących. Mechanizm zadba o młodych, którzy dopiero uczą się poprawnych redukcji i zminimalizuje ryzyko zablokowania tylnego koła.\" Chciałbym przypomnieć że nie każdy motocykl jest w wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe. Taki \"młody\" po kilku latach wsiądzie na litra i nie będzie umiał jeździć. Osobiście jestem zdania że takie wspomagacze owszem pomagają w jeździe, ale nie w nauce jazdy(tu wrecz przeciwnie-przeszkadzają). Takie bajery w małolitrażowym motocyklu to kompletny nonsens, a już tym bardziej w motocyklu sportowym.
OdpowiedzCena nowego nie powinna przekraczać 20tys zł, i wtedy będzie wielkim hitem
OdpowiedzNo to teraz już leciwe 500 poupadają. Sprzęgło antyhoppingowe to bardzo przydatna rzecz. Widac że Kawasaki chce utrzec nosa Hondzie.
OdpowiedzNie upadną. Niestety, znaczna część początkujących motocyklistów ma zbyt małe środki, by pozwolić sobie na maszynę salonową.
Odpowiedzprzydatna ,ale nie w tym motocyklu-w Benzerze też by się przydało
OdpowiedzZalezy od ceny. Jesli bedzie kosztowac 5x tyle co leciwa 500tka to rynku nie zawojuje
Odpowiedz