Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeWitam posiadaczy nabyłem dziś ER6N z pełnym układem wydechowym ixill low od 1 włascicela prawie nówkę 2tys orzebiegu - moto jest cudowne przesiadłem się z ktm duke 125 moje spostrzeżenia: -wygląd cudo nikt nie przejdzie obojętnie -prowadzenie i pozycja fenomenalna próbowałem porównać z gladiusem i xj6n.... ER6N wyjada te dwa motocykle - spalanie 4, 7 l na 100 - dźwięk z ixilla masakra słychać z kilometra skrzynia , zawieszenie, elastyczność z samego dołu jest bajkowe polecam zdecydowanie na pierwsze moto -dziś nim zrobiłem 300km i zero zmęczenia nawet tyłek nie boli Kawa wymiata jednym słowem
OdpowiedzWitam Wszystkich!! Nabyłem kawasaki er6n tego roczną 2012r. I naprawdę polecam mega zwinny szybki no i z ABS em . W korkach oraz zatłoczonych miastach nie ma nic lepszego!! Nie brakuje mu kopa a wygląd strasznie mi się podoba Panowie z Kawy zrobili dobra robotę!! Wybierałem między Gladiusem oraz xj6 wybrałem kawę ponieważ jest żwawa i stylistyka naprawdę daje Radę Jeżeli zastanawiacie się nad moto a mieszkacie w dużych zatłoczonych miastach lub po prostu liczy się zwinność i lekkość prowadzenia to na prawdę Polecam!!
OdpowiedzA mi zdecydowanie bardziej podoba się obecny model 6F. W zaprezentowanym, światła już nie wyglądają tak agresywnie, to samo owiewki. Wbrew temu, co piszą, sylwetka nowego 6F jest łagodniejsza od poprzednika. Jeżdżę drugi rok 6F z 2009 roku i zamienię go dopiero na następny nowy model. Ten zaprezentowany nie przypadł mi do gustu, z wyjątkiem nowych siedzonek. Ogólnie to super poręczna maszynka. Polecam 6F wszystkim.
OdpowiedzA mi zdecydowanie bardziej podoba się obecny model 6F. W zaprezentowanym, światła już nie wyglądają tak agresywnie, to samo owiewki. Wbrew temu, co piszą, sylwetka nowego 6F jest łagodniejsza od poprzednika. Jeżdżę drugi rok 6F z 2009 roku i zamienię go dopiero na następny nowy model. Ten zaprezentowany nie przypadł mi do gustu, z wyjątkiem nowych siedzonek. Ogólnie to super poręczna maszynka. Polecam 6F wszystkim.
Odpowiedzbuuu 4kg cieższy i mniej niutków, domena nowych motocykli, dla mnie kiła
OdpowiedzJa niecaly miesiac temu kupilem er6n, tegorovczny z przebiegiem ca. 1700 km. Śliczny, bialy, godzinami moge na niego patrzec. Dlugo wybieralem pomiedzy xj6n a nim. Mimo, ze opinie o xjocie sa duzo lepsze to jednak kawasaki jest fajniejszym sprzetem. Jest w nim troche zadziory, nie ma lagodnosci baranka wielkanocnego jak w xj6. W czasie wyboru ogladalem tez gladiusa, mimo ze silnikowo to bandyta przy tych dwoch to jednak wyglad mocno dyskusyjny i zle bym sie na nim czul. A teraz ide nawijac kolejne kilometry na kola :).
OdpowiedzJa tydzień temu nabyłem er 6 n, również tegoroczny, prawie z identycznym przebiegiem, był wersją demo. Również biały - wypas, najładniejszy ze wszystkich :)))) gratuluję wyboru :), ja osobiście jestem zakochany. Pozdrawiam i życzę wielu kilometrów.
OdpowiedzMam N-kę pierwszej generacji. Mój pierwszy motocykl od ponad dwóch lat. Super sprzęt. Zwinny i dynamiczny. Najlepiej wygląda ze wszystkich w klasie...bo też oczami go najpierw "kupiłem". No i da się ogaranąć jako pierwszy a i poganiać z "dużymi" sprzętami też da radę bo jednak szybszy jest ciut ciut niż Suzuki GS500 :-). Polecam wszystkim
OdpowiedzXJ6 może i nudne ale er6 właśnie upodobnilo się do tej yamahy tylko wachacz (w kawasaki) zrobili owiele fajniej
OdpowiedzI jak tu nie wierzyć w miłość od pierwszego spojrzenia ;) Mam tylko nadzieję, że ślicznotka nie będzie miała znacząco „pojechanej” ceny, niż jej starsze siostrzyczki jak jeszcze były nie śmigane. ;) I oby po testach okazało się, że jest tak dobra jak śliczna :) Absolutny „Love” ;) Zbieram miedziaki i czekam na pojawienie się na salonach ;)
OdpowiedzSam jestem szczęśliwym posiadaczem zielonej ER-6F i uwielbiam nią jeździć. Widzę natomiast że Kawasaki poprawiło większość rzeczy, które uważałem że mogłyby być zrobione inaczej ale jednej moim zdaniem ważnej rzeczy nie zmienili - brak wyświetlacza biegów. Znowu będzie kierujący próbował wbić 7 bieg ;-). Ale poza tym zaje...ista ;-))
OdpowiedzTak z ciekawości, jakie Ci spalanie wychodzi? Przymierzam się do tego motocykla, więc chciałbym wiedzieć.
OdpowiedzU mnie wychodzi zawsze 6 na 100 :-). Ale ja naprawdę daję mu w palnik. Da się jednak podobno zejść do 4,5...tak słyszałem :-)
OdpowiedzW takim razie mój temperament będzie potrzebował 5 - 5,5. Dzięki za odpowiedź.
OdpowiedzŚnił mi się po nocach już w wersji z 2009 roku (wersja F), teraz po liftingu miałbym problemy z wybraniem pomiędzy wersją N i F. Brawo Kawasaki!
OdpowiedzJak dla mnie, BOMBA!
Odpowiedzw tym roku kupiłem dwuletniego er6n jako pierwsze moto.. ale małona nim jeżdżę bo.. wciąż mam ochotę stać i na niego patrzeć! :) ma piękny kolor pomarańcz metalic, zadziornie schowany tłumik i jeszcze bardziej zadziorny tylny amortyzator!!! oczywiście daje frajdę z jazdy jeszcze większą :) jeśli Wam się podoba to moto to się nie zastanawiajcie - jest najbardziej odjazdowy w swojej klasie. no chyba , że kogoś stać na nowego triumpha street triple.. eh..
Odpowiedzw sam raz dla mojej zony do nauki jazdy.
Odpowiedzmoj znajomy wyjeb.. sie na pierwszym zakrecie, wiec nie jestem taki pewiem
OdpowiedzA mój znajomy przewrócił się na Gianat-cie. Walnął głową w krawężnik i mino kasku ledwo go odratowali.
OdpowiedzGiant to ten 21 biegowy, napęd łańcuchem i 2 nogi mechaniczne?
OdpowiedzTak
OdpowiedzNaprawdę fajnie się prezentuje. A tak przy okazji co sądzicie o er6-f jako pierwsze moto? Nada się czy jest trochę za mocne?
OdpowiedzHenio nie wymiękaj, dasz rade na erce. Ja zacząłem od Z750 i po paru tysiącach zżyliśmy się jak stare dobre małżeństwo. Tak że stary, pieniądze w zęby i śmigaj po ER-6
OdpowiedzDzięki za opinie kolego, jednak tak szybko po niego nie śmigne bo do prawka a tym bardziej motocykla to mi jeszcze trochę brakuje :).
OdpowiedzDasz radę. Ja dałem i jest super. A mówię to po przejechaniu 15 tys km :-)
OdpowiedzNa zdjęciach widzę ten błotniczek zintegrowany z osłoną łańcucha: to dobre posunięcie, do tej pory trzeba było dokupić od GIVI. Kawa górą, może kiedyś zmienię versysa na er-6f.
OdpowiedzMój ulubiony motocykl ;) booski jest. Moje marzenie, które w przyszłym sezonie mam nadzieję, że się spełni. :>
Odpowiedzkolejny artykuł napisany z ulotki. Brawo Boczo.
OdpowiedzTo po prostu prezentacja nowego modelu. Spokojnie, link do testu osobiście wyślę Ci na maila :)
OdpowiedzER6 najlepszym moto w swojej klasie!
OdpowiedzNiestety ze mnie totalny laik, ale odkąd szukam moto dla siebie, wzdycham do ER6, zielonego... Ech :-)
Odpowiedzfajny sprzęt. suzuki dało totalnie ciała robiąc z SV-ki gladiusa.
Odpowiedzfajny sprzęt. suzuki dało totalnie ciała robiąc z SV-ki gladiusa.
Odpowiedz