tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Kalendarz i nowy podział klas w WMMP!
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: trio 28.12.2009 13:51

w majowke runda

Odpowiedz
Autor: głos 20.12.2009 12:05

Nie mam jeszcze wypracowanego stanowiska dlatego postaram się poruszyć kilka kwestii „za i przeciw”, mianowicie: 1. Niewątpliwe korzyści lokalizacji dla Wa-wy. 2. Doskonale wiemy, że można zbudować tymczasowy tor (race of champion) pytanie tylko jakim budżetem dysponujemy 3. Infrastruktura lotniska niestety uległa od 1999r., znacznej degradacji. Lecz fakt jest taki, że warunki będą takie same dla wszystkich zawodników. 4. Pamiętajcie proszę, że część budżetu zostanie wykorzystana na dostarczenie kilku kontenerów z agregatami prądotwórczymi + sieci prądowe o odpowiednim przekroju i oświetlenie nocne, zbudowanie sanitariatów, zbudowanie zaplecza kontenerowego dla punktu medycznego, stanowisk sędziowskich, komisji technicznej, mediów, strefy VIP z cateringiem itp. Spora część budżetu zostanie pochłonięta na wykonanie profesjonalnych tymczasowych ogrodzeń i uszczelnieniu przez certyfikowaną firmę ochroniarską. Dalej zbudowanie tymczasowych trybun, wytyczenie parkingów, kasy biletowe, strefy gastronomiczne, stanowiska typu sklep/stragan. 5. Pozostaje jeszcze kwestia skutecznego posprzątania kilkudziesięciu tysięcy m2 aby uniknąć sytuacji z 1999r., kiedy wraz deszczem błoto wlało się na „nitkę” toru a wyścig przypominał Death Race. 6. Pytanie dlaczego zawody WMMP odbyły się w Modlinie tylko raz skoro to takie fantastyczne przedsięwzięcie . 7. Zwróćcie proszę jeszcze uwagę, że czerwiec pozostaje bez zawodów. Być może chcąc urozmaicić kalendarz wyścigów o kolejne tory warto rozważyć lokalizację Lausitz Ringu w Niemczech niedaleko granicy. Fenomenalny obiekt i co najważniejsze cała infrastruktura już tam jest.

Odpowiedz
Autor: Paweł #19 29/12/2009 22:58

Posłuchaj Kuba, bo w tej chwili już wiem kim jesteś. Dziwi mnie tym bardziej, że Ty się w ten sposób wypowiadasz. Masz tradycje rodzinne i powinieneś wiedzieć najlepiej, że tylko przez nowe doświadczenia człowiek uczy się najwięcej. Nie zapominaj również, gdzie ojcu wyjęli śledzionę. Na pewno nie w Modlinie. Teodorowi zresztą również na tym samym torze, wiec nie mów mi o tym, że tor i sport generalnie jest bezpieczny. Sam w IDM wyskakiwałem w powietrze na lotnisku w Augsburgu, był tam jeszcze Marek i Irek Sikora. Dlatego śmiało mogę jechać na taki tor jak Willow Springs gdzie 75% okrążenia pokonujesz z otwartą na full przepustnicą i również nie ma żadnych stref bezpieczeństwa ani nawet płaskiego asfaltu czy trawy jak na lotniskach się zdarza tylko jakieś kamienne "kotyry" czy wręcz "głazy". W SPA w Belgii 2 razy przewróciłem się przy ogromnych prędkościach ok 220-240 i 260-280 km/h i nic mi się nie stało a na "bezpiecznych" torach uszkodziłem się wiele razy. Przestańcie być malkontentami. Poczekajcie, zobaczcie jak będzie. Wiem, że Wldek napier..la, bo w tym terminie ma swój ślub. Moje gratulacje przy okazji. Być może ojciec ma wpływ na to co piszesz. Sam mam dzieci i kiedy jeszcze nie jeżdżą-jestem twardzielem, być może kiedy zaczną będę miał wątpliwości. Wszyscy jeździmy na tym samym wózku. Mnie zależy żebyśmy jako Polacy byli jednymi z najsilniejszych w tej dyscyplinie w europie czy na świecie, bo niby dlaczego nie. Ja w to wierzę i choć wielu z Was wydaje się że robię z siebie idiotę, będę to robił dalej. Nie musicie się przyznawać, że mnie znacie. Jak mi się uda, to również nie udawajcie że jesteście moimi przyjaciółmi czy kolegami. Wierzę w to, że wielu Polaków stać na równorzędną walkę przynajmniej na poziomie europejskim. Życzę wszystkim wielu sukcesów w 2010 roku. Cześć.

Odpowiedz
Autor: Valdi#50 18.12.2009 12:17

Świder.... co Ty piszesz?? Jeździłeś kiedyś motocyklem... a po Modlinie?? Nie sądzę.... Ja po płytach lotniskowych w Modlinie i w Rykach zrobiłem setki kilometrów... Niestety albo „stety” prawie zawsze na wprost bo inaczej się nie da!! Asfalt jest bardzo nierówny i bardzo ostry. Slidery zjeżdżają się po 1km. Wyobraź sobie, jeśli potrafisz, że ktoś z takiego ostrego asfaltu wpada na nowy... no bo przecież uwzględniliście to, że trzeba jakąś "nitkę" toru zrobić!!! Mam nadzieję, że nie po betonie!! Wszyscy będą „glebić” na 100%... Mało tego nie wyobrażam sobie upadku na tak ostrym asfalcie... a o upadkach ja mogę w tym sporcie powiedzieć najwięcej.. no może poza naszym Szanownym Profesorem!!! Zastanówcie się jeszcze raz!! Zrobiliście coś aby pomóc Pejserowi i sprawie toru w Pionkach?? TAM trzeba się skierować ze wsparciem i TAM próbować rozegrać rundę!! Po co chcecie inwestować w starą, nierówną płytę jakiegoś lotniska!! Po to aby raz w 2010 odbyć tam rundę!!! Wszyscy będą tonąć w błocie i w trawie jeśli będzie runda po mokrym... Bo wątpię aby Modlin udostępnił wszystkie pasy w celach Padock'owych!! To jest też lotnisko Awaryjna dla Okęcia!! Boże!!! Widzisz a nie grzmisz!!! Jest przecież wolny tor w Poznaniu 8-9 maja. W zeszłym sezonie i w poprzednich jakoś sobie radziliśmy z rundami co tydzień!!! Życzę powodzenia i trzymam kciuki za ROZWAŻNĄ organizację Zawodów w przyszłym roku!!!

Odpowiedz
Autor: ciekawniś 27/01/2010 10:38

a czyli liska?

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę