Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeto nie Pejserini Cię wyprzedził?
OdpowiedzZazdroszczę redaktorowi, też bym pojeździł :)
Odpowiedzznowu gorączka na punkcie pojemności? cena jak widać odzwierciedla chętnych do kupna moto... ;]
Odpowiedzcoś rajder nie teges...
OdpowiedzA co z nim nie tak? Potrafisz lepiej?
Odpowiedz147 Nm z akrapem...czy warto wydać pieniadze? glupie pytanie - jak kogos stac, warrto kupić
Odpowiedzktos tu chyba dostal duzo gadzetow od producenta. fakt, ze w RC8R przy 50 000 km silnik jest w stanie agonalnym jakos zostal przemilczany zarowno tutaj, jak i w innych recenzjach. wiec sa dwa zasadnicze minusy: 1. cena 2. watpliwa niezawodnosc za ta niemala wszakze cene
OdpowiedzZa to wszystkie R1, S1000RR, Fireblady i Gixy pewnie osiągaja 100 000km i silniki sprawują się jak nowe. Wiekszość nowych motocykli konczy silniki przy tym przebiegu niestety.
Odpowiedzmoja busa żyje. ma 120 000 na budziku.
OdpowiedzJak mam 193 cm to bym wyglądał jak na skuterze ???
Odpowiedzkup sobie skuter :P
OdpowiedzLoL szkoda że nie mam wolnych 65k ;] Ale moto mega
OdpowiedzDlaczego nie podaje się wagi motocykla gotowego do jazdy, ile ona wynosi ?
Odpowiedzmarketingowa zagrywka ma 1 plus rózne motocykle maja baki o róznej pojemnosci poza tym ja wole jak sie piisze mase z pełnym bakiem wszytkimi olejami itd ten duke z 210kg bedzie miał z tego co wynika z danych technicznnych prawdopodobnie najszybszy streetfighter seryjny świetny mpotocykl ale nie dla mnie no i nie na moia kieszeń co do artykułu fajnie autor napisał o aerodynamice ze wraz ze wzrostem predkosci motocykle stricte sportowe o tej samej mocy beda zyskiwały przewage niestety .
Odpowiedz