Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzenie... moim zdaniem za slaby o jakieś 20-25 KM, tylko przy jednym cylindrze, to ciężko o lepsze osiągi. Z małych sprzętów, to bardzo fajny był ZXR400 :)
Odpowiedzplusy ujemne plusy dodatnie? wtf. plus to plus, zawsze dodatni...
OdpowiedzNa tych zdjęciach oraz filmie z toru, kierowca testowy (jak jest napisane 185 cm wzrostu) ma pozycję bez mała jak na choperze (prawie wyprostowany, prawie nie wychyla się). Czy to dlatego że ten motocykl jest dla niego jednak za mały, czy też po prostu z jazdą wyścigową nie za wiele ma wspólnego ? (kierowca czy motocykl ?)
OdpowiedzStylistyka, wg. mnie dużo ciekawsza niż RC 8, ciekawe, czy jest możliwość podniesienia odrobinę osiągów, przez wymianę ECU + filtr+ wydech+ strojenie?? Pewnie jeszcze za szybko, bo moto świeże..
OdpowiedzMotocykl bardzo fajny dobre osiągi niezły wygląd ale w naszym kraju trzeba by na niego pewnie 5 lat robic :c
OdpowiedzDO REDAKCJI. Bardzo prosze o artykul/porownanie 2 motocykli: Nowe vs Stare (KTM RC390 2014 vs Honda CBR250RR MC22 1991 ) Szeczrze powiem, ze 23 lenia honda moim zdaniem ZMIENICIE tego ktm'a w kazdej dziedzinie i tu nasuwa sie moje pytanie - dlaczego? Dlaczego po 23latach nie moga wyprodukowac czegos takiego jak RS250 albo nowa CBR250RR (wiem ze nowa cbr250 jest produkowana, ale waga i moc tego motocykla to jakis zart biorac pod uwage model z 1991roku) Z gory dzieki za odpowiedz/artykul :)
OdpowiedzCBR250R (2014) to jednocylindrówka, a CBR250RR (1991) to R4, dlatego jest taka różnica w mocy. Duży wpływ na to mają też normy emisji spalin (UE).
OdpowiedzCześć! Słuszna uwaga! Podejmiemy się porównania, gdy tylko podstawisz nam taką maszynę! A takie motocykle jak CBR 250RR nie są dziś produkowane z uwagi na prozaiczne... koszty. Kto by to dziś kupił za powiedzmy 33k pln?
OdpowiedzCzesc. No wlasnie ja bym kupil hehe ale niestety skazany jestem na uzywke z 1991 na dodatek, ktora jest piekielnie ciezko znalezc ;/ PS Jesli uda mi sie kiedys kupic, odezwe sie! :) Pozdraiwam
OdpowiedzCBR 250 RR z początków 90 lat jest fajnym motocyklem, niestety niezbyt wytrzymałym, jeśli ktoś w pełni korzysta z jej osiągów, najczęstsza awaria to pękanie sprężyn zaworowych przy bardzo wysokich obrotach ( podczas dłuższej jazdy z takimi obrotami), w rezultacie zawory spotykały się z tłokami, z reguły właścicielom, naklejało się pasek na obrotomierzu wskazujące mniej więcej bezpieczne obroty, było to z reguły 12500 obr...a dopiero moto zaczyna się rozgrzewać...
OdpowiedzCzesc, nie tak dawno przesiadlem sie z gsxr 600 na cbr 1000 i odkrylem ze przesiadka na wiekszego bike'a byla kompletnie nie udanym pomyslem. :) Zdecydowalem teraz,ze to co najbardziej podoba mi sie w jezdzie na motocyklu to krete drogi, a nie moc czy przyspieszenie. Dlatego mam zamiar sprzedac moje 1000cc i kupic cos malego, lekkiego i przerobic tylko na motocykl torowy. Padlo na zxr250 albo cbr250rr MC22...
OdpowiedzPrzód tego motocykla jakoś nie specjalnie mi się podoba, ale osiągi bardzo interesujące :) Dobra alternatywa dla Kawasaki ninja 300
OdpowiedzPrzód tego motocykla jakoś nie specjalnie mi się podoba, ale osiągi bardzo interesujące :) Dobra alternatywa dla Kawasaki ninja 300
OdpowiedzNa szczęście kiedy siedzisz na motórze, to przodu nie widzisz!
OdpowiedzJak wygląda 390 wielkościowi? W porównianiu ze sportowymi motocyklami klasy 600 i 1000? Jest dużo mniejsza?
OdpowiedzJak wygląda 390 wielkościowo? W porównaniu ze sportowymi motocyklami klasy 600 i 1000? Jest dużo mniejsza?
Odpowiedz