Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeKażda kolejna, premierowa 125 jest droższa niż poprzednia. Ta już prawie dobiła do ceny MT-07. Brakuje neicałych 3 tysięcy. Ciekawe kto pierwszy wyrówna.
OdpowiedzSkoro KTM 125 są produkowane w Indiach, to ceny powinny mieć jak wyprodukowane w Indiach, a nie jak wyprodukowane w Austrii. Lans lansem, ale płacenie za markę jest lekko chore
OdpowiedzŻartujesz? peugeot też klepie swoje skutery w Chinach i jakos tanie nie są.Płacisz za markę i projekt.A ,że jakość wykonania jest słaba?No,cóż takie życie.
OdpowiedzBMW, Triumph też produkuje/składa swoje budżetowe modele w Indiach, bardzo dużo podzespołów jest produkowane w tych rejonach świata dla większości marek w tym też Japońskich. To są największe rynki sprzedaży właśnie Indie i Chiny. Dlatego nie rozumiem dlaczego jeżeli jest wyprodukowany w Indiach ma być tani. Że niby gorszy
OdpowiedzChodzi o to,że przy dość wysokiej cenie jakość wykonania pozostawia sporo do życzenia.Można by to zignorować gdyby cena była niższa.KTM czy inni producenci jakoś nie chwalą się tym,że ich motocykle są wyprodukowane w krajach rozwijających się.Ja tam pozostaję nieufny.
Odpowiedzuzytkowalem przez 8 miesiecy 2880km przejechane. Jest szybszy niz wszystkie standartowe 4suwowe 125ki na rynku, lepiej tez przyzpiesza,ale... Nie przesadze piszac dziekowac Bogu ze ktos to ode mnie kupil... jakosc owszem jest ... taka jaka przystala krajom takim jak indie:) nie obrazajac chinskich produktow bo robia je o niebo lepiej.
Odpowiedz40 km w tej ramie tak, 20 000 zl za 125 to hard core...
Odpowiedzna b
Odpowiedz