Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeJa bym go kochała jak swoje dziecko, bardzo mnie cieszy taki elektryczny postęp, osobiście jestem za elektrycznym autom i motocykom.
OdpowiedzNudny elektryczny pojazd mam nadzieje ze nie dożyje kiedy wszystkie pojazdy będą elektryczne
OdpowiedzDla dzieci ten poziom porażka KTM się tylko ośmieszył chyba ze chciał trafić w grupę dzieci i emerytów którym wolnego czasu nie brakuje na siedzenie pod ładowarka i jak on reaguje na nadmiar wody
OdpowiedzKwestia również infrastruktury na torach. Gdyby na torach były gniazda do ładowania jak na polach kempingowych, to już teraz w sumie bateria wystarczy. latasz spokojnie 2 x 30 min potem robisz sobie 80 minut przerwy na ładowanie i znowu latasz 2 x 30 i po treningu. A z zapasową baterią to sopojnie trening motocrossowy bez prądu z zewnątrz można zrobić. prawda jest taka, że będziemy kiedyś wszyscy jeździć na e-motocyklach czy tego chcemy czy nie.
Odpowiedzjeżdzę aktualnie exc 300 enduro w górach, wcześniej ujeżdzałem przez parę lat 4T- jak tylko taka bateria będzie w stanie wytrzymać 7-8 godzin jazdy po lesie (ekstremalnie jak i amatorsko), to od razu kupuję takiego EXC elektrycznego... wyobrażam sobię tą bezobsługowość, zmienne mapy (można ustawić charakterystykę 2T albo 4T), waga i poręczność 2T. Tak jak napisałem - jak tylko bateria wytrzyma tak jak w telefonie komórkowym, to od razu biorę!!!!
Odpowiedzjeżdzę aktualnie exc 300 enduro w górach, wcześniej ujeżdzałem przez parę lat 4T- jak tylko taka bateria będzie w stanie wytrzymać 7-8 godzin jazdy po lesie (ekstremalnie jak i amatorsko), to od razu kupuję takiego EXC elektrycznego... wyobrażam sobię tą bezobsługowość, zmienne mapy (można ustawić charakterystykę 2T albo 4T), waga i poręczność 2T. Tak jak napisałem - jak tylko bateria wytrzyma tak jak w telefonie komórkowym, to od razu biorę!!!!
OdpowiedzManetkę posiadały konstrukcje przedwojenne(2 wojna światowa)Motocykle współczesne posiadają pokrętło przyspieszenia.. Proszę skorygować.
OdpowiedzMoc nominalna 260 V Moc maksymalna 300 V Moc w woltach?
OdpowiedzWkradł nam się błąd, poprawione. Dzięki za czujność!
OdpowiedzNo to zwierzątka miałyby zapewnioną ciszę :) Tylko kto to kupi ?
OdpowiedzPrzeciez tu nie chodzi i nigdy nie chodzilo o zwierzatka. Zawsze będzie komus przeszkadzało. Zaczną sie lamenty że jest za duze ryzyko zwarcia i ludziom spalą sie chałupy... Poza tym myśliwi nie lubią jak sie im przeszkadza w strzelaniu do zwierzat którym przeszkadzają motorki ;)
OdpowiedzDokładanie tak. Nie bez powodu nie wspomniałem w tym teście ani słowem o ekologii, bo o żadną ekologię tutaj nie chodzi.
OdpowiedzHmmm, przy obecnej pojemnosci baterii to ciągle jest bezsensowny motocykl. Bateria powinna wystarczać na tyle, na ile wystarcza w enduro jeden bak - 120-150 km, wtedy to moze zaczenie sie sprzedawać.
Odpowiedz