Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeKeine Thousand Meter..jak mawiaja niemiaszki :)
OdpowiedzKto To Montowal :)
OdpowiedzKazdy Trening Montaz :)
OdpowiedzKTM - Ku*ewsko Twardy Motocykl i to się sprawdza w przypadku każdej maszyny z Mattighofen ;D
OdpowiedzK.... Tandetny Motocykl
Odpowiedzsam mam EXC 525 2006 SM - maszynka super nie ma co porownywac do japoncow. jesli juz kupowac to: Honda jako kosiarka, Yamaha jako cymbalki a KTM - Kocham Ten Motocykl.pozdro:)
Odpowiedzfajne są te opowieści dziwnej treści o niezawodności Kiepskiego Terenowego Motocykla lubię się pośmiać z takich bajek, najlepsze są te które winią właściciela za zły serwis, no faktycznie pękające cylindry czy tryby ze skrzyni biegów spuszczone z olejem po pierwszym treningu to na pewno zaniedbanie właścicieli, japońce 20lat temu po pijaku lepsze motocykle produkowali, KTM to może i jest dobry w katalogu z danymi ale wagę to mieli popsutą
Odpowiedzwage to Yamaha ma popsuta skoro aluminiowa rama w wr 450 gotowej do jazdy wazy ponad 123kg a stalowy KTM 122kg...wiec najpierw sie zastanow co piszesz
Odpowiedzsam prejzejs się zastanów bo napisałeś: "rama waży 123kg" a jak czegoś nie rozumiesz to lepiej nie czytaj
OdpowiedzA jak porównacie kata do Yamhay wr 450?
OdpowiedzKTM nie ma co porownywac do Yamahy.coraz wiecej ludzi siada na KTM.
OdpowiedzWitam, mam pytanie, a mianowicie myśle o przesiadce z sv650 na takiego właśnie ktm, na motorach jeżdżę od trzech lat, zdarzało mi się latać na xt600, pytanie brzmi czy sobie poradzę na takim sprzęcie? Czy ma ktoś może porównanie do xt-ka albo do suzi?
OdpowiedzZalezy do czego bedziesz uzywac crossowki/enduro. Jesli do zawodow to 250 4t - spokojnie Ci wystarczy. Jesli do jazdy po szutrach i czasem przez las- to DR400/EXC400/WR400/436 wystarczy w zupelnosci. Roznica jest zasadnicza-obsluga i zywotnosc. W 400tce nie musisz tak czesto robic "obslugi" (filtr powietrza, wymiania oleju, zawory, zestawy napedowe etc). Wiec taka 400 sprawi Ci wiecej przyjemnosci z jazdy- a nie grzebania w moto. Poza tym wyczynowe 450thi i 250tki sa wyzylowane- wiec wymiana tlokow, korb lancuszkow odbywa sie bardzo czesto. Oczywiscie, mozesz podejsc do tego jak typowy Amerykanin i podejsc do tematu na zasadzie " Just because I can" i kupisz sobie wyczynowe enduro, ktorym bedziesz jezdzic na grzyby. Choc jak wiesz jazda po lesie jest zabroniona- i wg mnie totalna glupota- bo ani sie niczego nie nauczysz-a do tego jak sie owiniesz wokol drzewa-to tez srednia przyjemnosc. Pozdr
OdpowiedzJa się przesiadłem z TDM 900 na DR-Z 400e. Może to nie KTM, ale myślę że Kata też bym ogarnął, na pewno nie 525, ale 450 powinno się udać. Kwestia tego ile masz oleju w głowie...
Odpowiedzakurat tu sie mylisz. 450 i 525 idą bardzo podobnie. 525 ma niewiele lepszy dół i troche wiekszy v max. ja mam 525 z 2005 roku kumpel 450 z 2009 roku i na prostej idziemy równo cały czas nawet v max mamy taki sam. róznice są tez w serwisie 450 jest nieco bardziej wyżyłowana 525 nieco wiecej polata choc wieeelkiej róznicy nie ma :D
Odpowiedzakurat tu sie mylisz. 450 i 525 idą bardzo podobnie. 525 ma niewiele lepszy dół i troche wiekszy v max. ja mam 525 z 2005 roku kumpel 450 z 2009 roku i na prostej idziemy równo cały czas nawet v max mamy taki sam. róznice są tez w serwisie 450 jest nieco bardziej wyżyłowana 525 nieco wiecej polata choc wieeelkiej róznicy nie ma :D
Odpowiedzwg mnie tak :D ktm to dziwny motor :P jest wytrzymały mocny ale zarazem prowadzi sie jak szmata. sam przesiadłem sie na 525 po roku na cr 250. róznica spora. ale moto mnie nie poniewiera aż tak. gdy chce odkrecam manete i idzie jak burza - jak chce popyrkac po mieście to też sie da :D jest łatwy w prowadzeniu po prostu. jednak po sv i kilka razy XT masz pewnie niewiele doswiadczenia w terenie wiec musiał byś pomału podszkolić skilla i w terenie szczerze mówiąc mógłbys miec problem z opanowaniem. no ale to tez zalezy od umiejetnosci wrodzonych :D
OdpowiedzNie ma umiejętności wrodzonych, są tylko ten nabyte, wytrenowane. Ja bym nie zaczynał od 450 bo to straszna petarda. Amator nie pojedzie tym szybciej niż na 250, chyba że po równej drodze. Lepiej zacząć od 250-300 w czteropaku, a najlepiej od 125-200 w dwupaku! Dwusuwy rządzą w enduro!:)
OdpowiedzHonda do KTM to nie ma po co podjeżdżać. Tak samo jak inne japońce...
Odpowiedzakurat testowałem homologowaną honde połówke. CRF 450 X. moim zdaniem wymieka przy ktmie. duzo mniej wytrzymała. byle zaniedbanie i od razu moto staje z wybuchnietym silnikiem. ja mam w kacie prawie 500 mth najechane na oryginalnym tłoczku,. honda moze mi tyłek lizac :P co do mocy crfka lepiej rwie z dołu. ale przy srednich prędkosciach kat jest elastyczniejszy :D
OdpowiedzTo prawda. CRFa jest za mocno sprężona i wyżyłowana, za mocna a przez to wymaga czułej opieki, z małą 250 jest jeszcze gorzej. Enduro to tylko 2T:)
Odpowiedzpff... KTM, co to jest? "KTM przy Hondzie wygląda jak sprzęt rolniczy"
Odpowiedztaa, prasowany ryż zawsze jest najlepszy... :P
Odpowiedz^^tak samo jak Twoja wsk... Proszę jeszcze o test LC4 ;)
OdpowiedzPrzy jakiej Hondzie? - możesz pokazać mi homologowaną 450 od Hondy?
OdpowiedzCRF 450X to homologowana honda
OdpowiedzZgadza się, główne zastosowanie - agroturystyka;)
Odpowiedz