Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzez tym brakiem kopniaka to nie panikujcie, rozruszniki są tak dopracowane że moto odpala na dotyk, przez 4 sezony jeźdzę po lasach bez kopki, ani razu mi jej nie brakowało (450 XCF) , pilnować aku, sprawdzać luzy zaworowe i musi palić.
OdpowiedzTo nie panika tylko doswiadczenie. Jezdze glownie sam i kopniak uratowal mi tylek dwa razy daleko od domu, w tym raz po glebie na dnie jaru z ktorego nie wyczolgalbym sie za Chiny. I powodem nie byl aku tylko jak sie pozniej okazalo przetarty kabel w wiazce. Pare razy tez nie musialem rezygnowac z jazdy, kiedy aku powiedzialo pass. W SX mozna sobie demontowac kopniak, bo na torze zawsze ktos pomoze, a do przyczepy niedaleko, ale nie w EXC. I do teraz kopniak byl i nikt z tym nie mial problemu. Niestety w KTM zaczeli rzadzic ksiegowi zapatrzeni w Bajaja: cienkie wiazki, plastiki z Polisporta zamiast Gigera, plastikowe nakretki regulacyjne amora, opony Maxxis itd Rezygnacja z kopniaka wpisuje sie w ten trend i nie ma nic wspolnego z ulepszeniem produktu
Odpowiedzcena na poziomie 38 tysięcy za EXC 300 MASAKRA SHERCO , BETA :)
OdpowiedzRozsadni dealerzy na dzien dobry proponuja konkretne upusty. Za gotowke mozna urwac 5-8 tys. W zaleznosci od modelu. Wystarczy podzwonic po calym kraju. Ja kupujac MY'14 znalazlem trzech gotowych na solidny rabat i nawet wysylke konia.
OdpowiedzW nowych EXC 4T zniknely kopniaki, o czym autor sie nawet nie zajaknal. Mozna je sobie bedzie za gruby sos zamowic z katalogu Power Parts wraz z opiekaczem wypalajacym na grzankach logo Apple... tfu, KTM
Odpowiedz