Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze"...Nawet pracownicy KTMa śmieli się..." Nie byli z Mazowsza, więc 'śmiali się'.
OdpowiedzGood point!
OdpowiedzCo więcej, jakby byli z Mazowsza, to nie tylko by się "śmieli" (zamiast "śmiali"), ale zdarzałoby się również im "piArdnąć" (zamiast "piErdnąć").
Odpowiedz"Zdecydowanie model standardowy. Wersja R jest znacznie droższa (o 8000 zł), a przy tym jest mniej wygodna dla gościa o moim wzroście" Czyli przy jakim? Podawajcie prosze przy swoich recenzjach wzrost recenzenta bo pozniej okazuje sie ze na kolejnym "swietne moto, wygodna pozycja" wygladam jak na motorynce.
Odpowiedz186cm ;)
OdpowiedzNie warto, Zippy i Junaki w niczym nie ustępują, a są o wiele tańsze.
OdpowiedzJunaka też nie warto. Lepiej kupić chińczyka z marketu. Jak się rozleci to kupujesz nowego. Rocznie wychodzi taniej niż Duke ;)
OdpowiedzHi, hi, hi, jasne, zwłaszcza elektroniczną kontrolą trakcji i przebiegiem momentu obrotowego. A tak w ogóle - cudowna ironia. ;)
OdpowiedzJak z wysokością siodełka, w normalnej 690 i w R-ce, przy 176cm? ;-) Nie będzie za wysoko?
OdpowiedzW R siodło jest 30mm wyżej, właśnie dla bardziej sportowej pozycji. Generalnie z sięganiem nogami do ziemi przy wzroście 176cm nie powinno być problemu, szczególnie że maszyna jest wąska w pasie ;)
OdpowiedzDzięki!
OdpowiedzTaka mala literówka do poprawy cyt-"Stabilność również nie daje podstaw do kretyki" krytyki miało być :)
Odpowiedzdopiero od 5000?..
OdpowiedzSprzecior na pewno fajny do ganiania, ale ta austriacka estetyka rodem z pienka do rabania drzewa...
OdpowiedzFajnie to gania po tym torze!
Odpowiedz