Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeMoto fajne ale ceny z kosmosu. Duke 690 powinien kosztować w okolicy 25 tys. a wersja R około 30. To by były właściwe poziomy. 44 tysiaki za moto o parametrach zbliżonych do Yamahy MT-07 (które bez ABS-u można za tą kasę mieć dwie) to nieporozumienie. Dodam jeszcze, że kolejne porównywalne parametrami moto, czyli Ducati Monster 696 ABS kosztuje 36900 a 796 ABS - 43900. Czy ktoś się w KTM mocno uderzył w głowę?
OdpowiedzCieszę się, że pojechaliście na ten test i jest już opisany ;-) Pomyślcie mimo wszystko o wideo-testach! MCN, Motorrad mają swoje kanały na yt, zarzućcie kilkoma kamerkami akcji i wio! No, prezenter o ładnym głosie i dobrej wymowie by się też przydał ;-)
Odpowiedz44k za jednocylindrowy motocykl na szose? nizaleznie od tego co by tam w nim nie bylo to chyba ktoś w KTM ma duzy problem z glową...
Odpowiedzktm powiedzmy ze mozliwe to co napisałes ale pomysl sobie tak :170 kg full bak ,750 ccm 1 gar wtrysk wał zwłokien weglowych etc,dsg ,zajpista aerodynamika ,wygodne siodło i swietna egronomia ,swietne heble,precyzyjne liczniki , wbudowany laptimer ,110 kucy w zakrese 10000-12500obr/min ,skoki po 18 przeswit 22,mysle ze taki pakiet byłby wart 44 tys ,440 km/tone 100 w niewiele ponad 3 sec 160 w 6,520011.0vmax 230 km/h czy nadal nie ?:P
Odpowiedz