Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzerobiłem dziś przymiarkę (186cm) siedziało mi się ... dziwnie, a duke zniknął gdzieś pode mną.
OdpowiedzMało jest informacji w necie od użytkowników więc dodam swoje 3 grosze. Mam DUKE 390. Po tysiącu kilometrów przebiegu zdarza mu się zgasnąć, gdy wrzucam luz. Poza tym naklejki po jeździe w deszczu schodzą z obudowy zbiornika. Zawieszenie dla 80 kg kierowcy jest trochę zbyt miękkie, nawet po zalaniu w przodzie oleju 20w i ustawieniu napięcia wstępnego z tyłu na 5 ząbek. Inne rzeczy jak na razie spisują się zgodnie z planem.
OdpowiedzNadal gaśnie czasami. Poza tym serwis KTM Wawa raczej nie jest chętny do współpracy. schodzące naklejki zareklamowane ponad miesiąc temu nadal nie zostały poprawione. Szkoda też, że po serwisie próbnym za ponad 400 pln nie dostajesz żadnych informacji o tym co zostało zrobione. Także moto jest niezłe, ale serwis słaby. Warto wspomnieć o jakości stopów. Przy walnięciu w podnóżek, ten odpadł ot tak... Puknięcie podnóżka było na tyle lekkie, że motocykl nawet nie drgnął.
OdpowiedzPodobnie zacząłem przygodę ze swoim, tzn nie palil jak bylo zimno. Rocznik 2015 przebieg 4000km i taki numer... wymienilem świece zaplonowa z fabrycznego miedziaka na irydowego NGK i jak reka odjal pali na dotyk nawet jak stoi w zimnym garażu przy 0 stopni...
OdpowiedzPierwszy serwis w Krk poprawil problem gasniecia duka - a co wazniejsze problem z jego pozniejszym odpaleniem gdy bylo mu za goraco. zapszaszam na http://www.motocykle.slask.pl / tam w paru zdaniach podzielilem sie swoja opinia nt 390.
OdpowiedzA wiesz co konkretnie zrobili lub jaka była przyczyna gaśnięcia?
OdpowiedzA propos. Znam ten wpis na forum. Dzięki Tobie właśnie przekonałem się do duka:)
OdpowiedzSuper, warszawski nie stwierdza problemu i o nim nie słyszał:) Z nowych rzeczy - po 2500 km motocykl nadal cieszy, ale słychać już coś jakby kosz sprzęgłowy:(
OdpowiedzPrzy przebiegu 2900 km puściły uszczelniacze zaworowe....naprawa w ASO trwa już 3 tydzień...
OdpowiedzA ja mieszkam w Australii I nie moge sie doczekac az bedzie dostepny okolo konca sierpnia za 6499 $ plus koszty rejestracji. ;-) Juz biora przedplaty ale kota w worku sie nie kupuje. Poza tym mimo bardzo restrykcyjnego prawa motocykl ten bedzie dostepny dla poczatkujacych jezdzcow. Pozdrawiam Zbyszek
Odpowiedzjest super i cena też ale jednak wolałbym żeby miał lepszy osprzęt (brembo,sachs,mazochi) nawet kosztem ceny, no ale cóż najwyżej kupie duke 690 ;)
Odpowiedzpropos kat A2. Duke 390 wg powyższej specyfikacji wydaje się jej nie spełniać. Potrzebne jest A. Co prawda moc jest poniżej maksimum czyli 35kW ale stosunek iloraz mocy i masy przekaracza 0,2 kW/kg. Pozdrawiam
OdpowiedzCena wydaje się za wysoka, chociaż od razu zaznaczam, że i tak dużo lepsza niż w przypadku o 5 tys. (25%!) droższej Hondy. Porównianie z TYPOWO CHIŃSKĄ konkurencją jak Zipp czy Romet (myślałem, że co do pochodzenia tych motocykli nie ma już wątpliwości) jest absurdalne, podobnie jak z CBR250R o mocy 26KM. Wracając do ceny to za odniesienie weźmy Ninję 300 produkowaną w tej samej fabryce co Duke 390. W Indiach kosztuje ona 3500lakhn, a Duke 390 2500! Cena Ninjy 300 z ABS u nas to 21900pln. Zachowując proporcję z macierzystego rynku tych motocykli Duke powinien kosztować 15650pln czyli tyle ile wiele osób na tym forum podaje.
OdpowiedzHyosung GT250? Tego się chyba nie da nowego w Polsce kupić. Ja dla KTMa widzę konkurencję bardziej w postaci Hyosunga GT650 - ok. 20 tys. to kosztuje (w promocji nawet mniej - ostatnio nowe sztuki z poprzednich roczników za 18tys. chodziły), a ma się machinę mocarniejszą, o klasę wyższą. O jakości porównywalnej, a może nawet lepszej niż KTM - na stodwudziestkipiątki i dwusetki troszkę narzekano.
OdpowiedzHonda jest drozsza o 25% chyba ze znajdziemy cos z wyprzedazy 2012. Zipp i Romet jest konkurencyjny tylko w cenie, na temat jakosci sie nie wypowiadam. Romet ma z nakedow tylko Division i to 250-ke ale o bardzo malej mocy.
OdpowiedzJa niestety też się zgadzam, że szału nie ma. Byłem bardzo napalony na ten motorek i czekałem aż stanie się dostępny zanim kupię coś. Bardzo nie podoba mi się, że upchnęli to w tą samą ramę od 125. Zdecydowanie nie wygląda to poważnie i ja bym się bał takie coś wykorzystywać na codzień. Na 125 czuję się jak na rowerze co za tym idzie w ogóle nie czuję się pewnie. Porównanie choćby ybr 125 z 250 to mimo, że niby nie ma między nimi dużej róznicy, dla mnie było jak przesiadka z seicento do volvo c30. Niestety więc ale ten motocykl odpada. Zresztą nawet na zdjęciach kierowca wygląda żalośnie na takiej maszynce. Owszem, do weekendowego(nocnego) szaleństwa po pustym mieście może być super ale choćby na trasie 100km po prostu nie wyobrażam sobie. Szkoda bo jego pomarańczowa rama i felgi są obłędnie piękne, a moc robiła duże nadzieje.
OdpowiedzBoszzz, dawno juz nie czytałem tak bezsensownego pierdo....nia.
OdpowiedzNooo, ja też. Twoje mam na myśli.
Odpowiedzszału nie ma. zwłaszcza z tą ceną. nie twierdzę że powinien kosztować czapkę śliwek ale rozsądnie skalkulowana cena za taki jednocylindrowy motocykl to by było gdzieś w okolicach 15-16 tyś. zł. I nie potrzebnie go tak wizualnie skompresowali - wygląda mniej poważnie niż powinien. Przy tej mocy to już śreniej klasy motocykl a wygląda jak rower. Za 20tyś zł.
OdpowiedzProste pytanie: jaka jest wg Ciebie lepsza opcja w tej cenie, mocy i masie? I podaj choc jeden przyklad dobrze skalkulowanej ceny.
OdpowiedzBłąd na kat-A2 motocykl musi posiadać pojemność minimum 400cm iod 25KW do35KW czyli nie kwalfikuje się Książę
OdpowiedzKwalifikuje się. Mówisz o motorze spełniającym wymagania na egzamin czyli moc do 35kw i pojemność powyżej 400. A duka 390 można spokojnie jezdzic na A2 ( info sprawdzone na policji i urzędzie.) Nawet nie musi mieć wbitego w papiery A2 żeby spełniało wymagania na A2 policja patrzy tylko na ilość kw a ten się łapie.
OdpowiedzNo i wychodzi czytanie bez rozumienia i rozumowanie bez czytania. Ty piszesz o matole o motocyklu do egzaminowania w osrodkach ruchu drogowego. A na ulicy mozesz jezdzic sobie czym chcesz byle nie przekraczalo 35kw i odpowiedniego wspolczynika mocy do masy. Na A1 mozesz sobie jezdzic i na chinskiej 110cc jak masz taką fanaberię
OdpowiedzJakby kosztował 15-16 to powiedziałbyś ze powinien kosztowac 11-12.
Odpowiedza skąd wiesz co bym powiedział? Widzę że jesteś z tych typów co to zawsze muszą chwalić pod niebiosy wspaniałych producentów że byli łaskawi wystawić jakiś motocykl do oferty. No to sobie chwal, twoj sprawa. Ja uważam że ta cena nie jest w żaden sposób zachęcająca jak za JEDNOCYLINDROWY drogowy bądź co bądź motocykl. Przestań patrzeć się tak ślepo na znaczek i zwróć uwagę co naprawdę dostajesz za 20kpln.
OdpowiedzDobrze, że nie kosztuje mało! Będzie go mniej na ulicach, za to w dobrych rękach :-)
OdpowiedzJeździłem na duke 125 i była to najlepsza jazda po mieście w życiu. Poręczność roweru podparta niskim spalanie, a i żonę można namówić na motorek który kończy moc przy 100km/h :)
OdpowiedzSama prawda. Myślałem o 200-ce ale... 390-tka będzie lepsza i za podobny pieniądz. Będę go miał i basta! Tylko jest małe ale, nie jestem nastolatkiem :-DDDDD Ci "popylają" skuterami.
OdpowiedzLittle kibel.
Odpowiedztaki tam... skuterek większy. Nie kupił bym tego za 20tyś chobym miał jezdzic z buta.
OdpowiedzTo co bys kupil za te 20 tys.? Jestem niezmiernie ciekaw. Oczywiscie mowimy o nowych fabrycznie sztukach.
OdpowiedzTen gosciu na zdjeciach wyglada jakby na psie jechal ( w sensie, ze maly optycznie ten motorek).
OdpowiedzHabitat? Nigga please......
OdpowiedzKto nie umiał po łacinie, musiał pasać świnie, gimbusie.
OdpowiedzNo, ale mogli już zamontować porządny zbiornik na paliwo, zamiast pipety. ;)
Odpowiedzchyba, że pali 2,5 litra. Wtedy to prawdziwy mistrz zasięgu;)
Odpowiedzsilnik tyle waży
OdpowiedzWaży tylko 36 kg ?
OdpowiedzPrzecież pisze jak byk: Waga bez paliwa - 139 kg
OdpowiedzSilnik -.-
Odpowiedz