Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeDobrze że nie zamontował tam wspomagania kierowniczego hehe. tragicznie to wygląda jak tym się będzie jeździć i jaki to ma sens. Jestem na NIE
Odpowiedztyś w d*** był i g.... widzioł ale zgodze sie z tobą :D
Odpowiedzw orginalnych Ktm-ach przody odpadaja, to w takim to juz calkiem odjedzie :-P
OdpowiedzI tak przednie koło w większości nie dolega do ziemi ;) wiec zbedny balast, taki transformers sie z tego robi i wygląda okropnie
OdpowiedzByły ładniejsze rozwiązania, choćby napęd hydrauliczny, wtedy do moto były dołączone tylko 2 rurki i dwa niewielkia silniki hydrauliczne i jakoś to wyglądało tylko problem był z grzejącym się płynem.
Odpowiedzstandardowe 1wd ktma jest najlepsze a ten wynalazek to juz przesada i geometria sie zmienia
OdpowiedzKolejna rzecz którą bedzie trzeba remontować i naprawiać! Masa kasy na to idzie i nie ma to nic wspólnego z odchudzeniem motocykla czy zwrotnością. W crossie i tak nie bedzie to miało żadnego znaczenia. A wygląda to jak gów**! Po co takie coś wprowadzają. Mogli by to wprowadzić jeżeli motocykl nie zmienił by wyglądu własciwego!
OdpowiedzDokładnie , normalny KTM wygląda lepiej . Jestem na NIE .
Odpowiedz