Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeHa ha... W podobnym stylu ktoś zachwycał się Rometem Z 125 :) A sądząc z akapitu: "125 by sobie odpuścić" - podobne cięcia kosztów dały podobne rezultaty. Zatem po co przepłacać??? Sam jeździłem 125-ką i sobie ją chwalę do dziś (mała Drag Starka), lecz dziś widzę, że robi się małe pojemności pod dzieciaki nie dbając o JAKOŚĆ!!! Sorki dla miłośników marki, lecz budzą się we mnie nieodparte skojarzenia z Rometemi/Junakami/Zippami, których importerzy zowią siebie producentami i zachwalają "bardzo wysoką jakość" tych "polskich" motocykli.
Odpowiedz125ccm? 15KM? Bym to włożył do kosiarki z napędem i gwarantuje wam że pod większą górkę na pewno by nie wyjechała.
OdpowiedzCo ty płaczesz... Mam duka od roku i ostatnio ścignąłem się z znajomym (Dotarta na hamownia yamaha yzf 125) i nie miał absolutnie szans z moim dukem :) Z czego na dłuższą metę mnie przegonił bo leciałem 109 (blokada) ale do 109 trzymał się z 60 metrów za mną na prostym odcinku 2 pasy. Potem wyprzedził bo oczywiście maszyna odblokowana poszła więcej jadę na serwis odblokować niedługo to zobaczymy ;)
OdpowiedzYZF to też 4T i też ma 15KM, więc się nie dziwię.
Odpowiedzwidzę że co niektórzy zapomnieli o modelu KTM Sting 125 a szkoda bo bardzo udane sm ;/
Odpowiedzno i teraz dylemat: duke dla lansu(=dziewczyn) czy husqvarna sm w dwusuwie dla predkosci to jest dylemat nastolatka;P
OdpowiedzKup Huske, najlepsze moto w klasie 125. Po asfalcie poszalejesz, wheelie zrobisz, stoppie tez dasz rade na tych 2 tloczkowych zaciskach od brembo a i w teren wjedziesz czego duke na pewno nie umie! :D
Odpowiedzhusqvarna sm? to w ogole nie jest ta sama polka motocykli...
OdpowiedzMylisz się, według wielu Duke zalicza się do Supermoto (ja osobiście twierdzę że to zupełne dziwadło w tej rodzinie) ma ten sam silnik co LC4 640.
Odpowiedzco do samego motocykla czyli tego co najwazniejsze jesli mnie oczy niemyla to 4 suw hehehe duki były do tej pory robione w 2 suwie czyli jak to sie mówi goodbye mrs.power helou 4 szit
Odpowiedzduki w dwusuwie? ktore? ....
Odpowiedz125 ale kiedys sie zwały sting sorki
Odpowiedzlans?-prosze niemów ze jest inaczej? to jakis k.fa zart zqa przeproszeniem teraz wysmieje pana panie michale przepraszam hahahahhaa tekst roku .jezeli chodzi o mnie to w zyciu bym niepołaczył motocykla i plci przeciwnej wrecz odwrotnie to odskocznia od plci przeciwnej ja kupuje motocykl dla motocykla dla jazdy nim i czerpania z tego przyjemnosci nie dla ch.lernego lansu . jak kto kupuie moto dla lansu to szczerze hehehe współczuje. chociaz w sumie niewspolczuje niech kazdy robi jak chce co mi do tego.
Odpowiedztyyy, to ty mo\e kupujesz dla takiej samej plci?
Odpowiedznie a ty dla jakiej kupujesz? haha nastepny i....a
Odpowiedzsyff... odkad ktm poszedl we wspolprace z tym calym bajajem, to koniec. tylko patrzec jak endurowki beda sie sypac!
Odpowiedz"125 diód na zbiorniku" - pisze się diOd
OdpowiedzRacja, racja. Dzięki za uwagę ;)
OdpowiedzWygłąd super, ale co z jakością ? Z resztą w polsce będzie ciężko wypatrzeć takiego KTM.
OdpowiedzNo niestety tak to już jest. Albo sie robi coś w Europie/Japonii, albo... zjeżdża się z jakością. Żadne odkrycie. A moto wygląda spoko.
OdpowiedzBMW są robione na Tajwanie i jakoś działają. Jak będzie dobra kontrola jakości to nie będzie problemu. Za to cena jest fajna.
OdpowiedzNo w tym kateemie nie za bardzo :(
OdpowiedzNo w tym kateemie nie za bardzo :(
Odpowiedz