Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeA tak na poważnie, to ile można jeszcze pisać na temat BMW? Staje się już to tak monotonne jak pierdzenie po grochówce. Nie chodzi mi to bicie piany, broń boże. Ale w ostatnim czasie za dużo tych informacji o BMW. Jak tak dalej pójdzie, to będziecie pisać o nowych wentylach w S1000RR. Boczo,oszczędź wstydu.
OdpowiedzBardzo fajnie że BMW uczciło 30-lecie produkcji swoich rzędowych 4 cylindrówek. Motocykle serii K zawsze były troszke kontrowersyjne ale przy tym konkurencyjne dla Japończyków :)
Odpowiedzma tyle sex'apealu co stara Helga ;P
Odpowiedznie no za to Hayabusa ma go mnostwo, to jest dopiero dramat hehehe poza tym k1300s robi znacznie wieksze wrazenie na zywo. ale trzeba najpierw zobaczyc a potem skwierczec!
Odpowiedzskwiercze, nie skwiercze , ale przyznaj, że dajmy na to lusterko wygląda jak plastikowa chochelka z ikei, poza tym dawne K100 było przełomem, tak jak wspomniana przez Ciebie Hajka, a tu ...mechanika pewnie na topowym poziomie (ale który z dzisiejszych hiperbików jej nie ma?) ale co do stylu to....no właśnie... komnachhausekindermachen (takie ichnie wyznanie miłości)
Odpowiedz**** jakoś nie urywa, ani malowania, ani sam model.
OdpowiedzI co hejterzy, żadnych dosrywek, że BMW kupiło ścigacz.pl bo jest news o BMW ?:P
OdpowiedzNie bój, nie bój, zara się rzucą ;)
Odpowiedz