Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeCzytam te wszystkie porady odnosnie jazdy... w roznych warunkach, w deszczu, w korku itp. I tak mi się nasuwa taka sugestia i pytanie. Czy możecie skonsultować się przed napisaniem artykułu z kimś np. z ODTJ i napisać naprawdę ciekawe i fachowe porady, a nie duperele typu, że w deszczu trzeba jeździźć wolniej i przecierać szybę w kasku? A odnośnie korków... co z używaniem tylnego hamulca przy manewrowaniu między puszkami przy małej prędkości, co z martwym ciągiem, przenoszeniem ciężaru ciała ??? Z pasażerem... w kasku, bez kasku, w czarnym, białym, kolorowym.... ?!?!?! A co z podstawami typu: plecaczek wsiada i zsiada tylko i wyłącznie na znak od kierowcy (czyt. wywrotka jak nagle plecaczek sobie chce zejść), co z zasadami trzymania się plecaczka na moto (jak złapie się uchwytów z tyłu lub ogona do długo moze nie posiedzieć na moto). Proszę nie klepcie kontentu na ilość, tylko wyciągnijcie trochę naprawdę wartościowych i technicznych porad!
OdpowiedzDodałbym jeszcze kilka punktów - sposób komunikacji z pasażerem choćby najtańszym interkomem załatwi problemu że ona (on?) akurat chce siku jak pilot robi ciężką robote na kolejnym winklu. Plecaczkowanie czasami prowadzi do znużenia a co za tym idzie chęci ucięcia sobie drzemki. Serio, bywa że słychać jak spokojny oddech zmienia się w półchrapanie...tu znowu interkom może pomóc :) Pleczczkowanie wiąże się równiez z nadmiarem wolnego czasu co bywa skrzętnie wykorzystane na klikanie w telefon i robienie słitfoci. Raczej nie sprzyja to bezpieczeństwu.
OdpowiedzArtykuł dla Jelenii!!hahaha chyba normalny człowiek wie ze bez kasku sie nie jezdzi ze uibranym trzeba byc i że pasażerów po alko tez nie zabiera się juz chyba nie macie o czym pisać
OdpowiedzSpodziewałem się 7 zasad bezpiecznej jazdy z pasażerem, a tu Nie rób przewózek i się ubierz. 1. Ciuchy 2. Jeździmy wolniej. Masa, środek ciężkości nie ten, odpowiedzialność itd 3. Jeździmy skoncentrowani na otoczeniu. Często używam intercomu i to może rozpraszac. Czyt. żona opowiada o nowym kremie. 4. Polecam pas z uchwytami dla pasażera. Lub Topbox by zapewnić oparcie pod plecy. 5. cisnienie w oponach, regulacja zawieszenia jeśli wystepuje 6. Częstsze postoje 7. Pan Adam Luranc dopisze. Pozdrawiam
Odpowiedzkolego Benek masz 100% racji. niestety nie za bardzo mogę dopisać, gdyż zagadnienia związane z techniką jazdy były już w "jazda z pasażerem-10 podstawowych zasad" , więc pominąłem, bo nie chciałem dublować. rozważałem wątek interkomu - chodził mi po głowie. pozdrawiam!
OdpowiedzPunkt trzeci reguluje kodeks - jest zabronione i karane mandatem
Odpowiedz