Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzePrzepraszam, ale jak zobaczyłem filmik z jazdy, to stwierdzam, że nie odbiega on od poziomu artykułu. Raczej nie widać tam hamowania z 300 km/h. Zastanawiające jest skąd redaktor może wiedzieć jak działa zawieszenie, opony i w ogóle wszystko w tym motocyklu. Po takim czymś pomyśleć by można, że to wueska szwagra ... Pewnie jak by to było BMW artykuł by wyglądał inaczej... Mówiąc, że jestem rozczarowany nie jestem zbyt dosadny.
OdpowiedzDziękujemy za komentarze. Błędy w tekście zostały poprawione.
OdpowiedzNie bardzo... nadal jest peło literówek a gramatyka i użyte słownictwo powoduje ból zębów. Czy artykuł w ogóle został przez kogoś przejrzany przed publikacją?
OdpowiedzPopieram: 5 akapit, błędy: "jego waga to okolic..", "bierze się wóż...", akapit 6:"z gazowymi widelcami nie zebrały byt...", akapit 8: "motocykle WSBK pozostają rzeczywiście maszynami produkcyjny...", akapit 9: ", że w silniku musza...", akapit 10: "motocykl prezentowany na zdjęcia...", dalej: "Lekkie koła, ustawiania..."
OdpowiedzRozumiem, że dystans etc, ale jakoś bez podniety :). Tymczasem Rea w testach na jerez wykręcił lepszy czas niż rossi m1ką w kwalifikacjach. No ale to już zx10r ewolucja 2017 :)
Odpowiedz"W motocyklu nie ma niczego co jest niezbędne" :)
Odpowiedzzawias jes kola sa hebel jes rama jes ssilnik jes o uj chodzi ?;)
Odpowiedz