Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 50
Pokaż wszystkie komentarzeJa TYLKO DODAM ŻE LANOS NIE POWINIEN BYĆ W TYM ARTYKULE DZIĘKUJE DOBRANOC!.
Odpowiedzna pełnym baku (21l) VFR800 z 2008r w trasie, przy spokojnej jeździe, mój rekordowy dystans to 314km do rezerwy... koszty się nie liczą gdy robisz to co uwielbiasz :)
OdpowiedzNie rozumiem tej udawanej katorgi z prędkością, to nie wyczyn! Są też tacy, którzy relaksują się za kierownicą i nie muszą trzeć podnóżkami o asfalt. A kwieciste pióro autora artykułu nie dodaje powagi wynikom testu. Jeżdżę taką 650-ką w większości w trasy załadowany i we dwie osoby. Spalanie średnie wychodzi niewiele większe niż w tym teście. Artykuł na pokaz !
OdpowiedzHA! I tu nie macie szans z moim KTM125 :-D Spalanie 2.1 -> na 10 litrach 500km :-P
OdpowiedzMoj MT-125 1,8 litra/100
Odpowiedztdi na 10l robi 400km
Odpowiedzmój brat pana informuje ze jesteś pojebanu
OdpowiedzA aprilia pegaso 125 7l potrafi wypić :D około 5l w trasie
OdpowiedzMusze zrobić taki test na moim Stelvio. Ciekawe, czy zejdzie poniżej 4l/100km...
Odpowiedza moze zrobcie taki sam test z Hayabusa :) zapewne, pan dziennikarz bedzie musial udac sie na kilka sesji psychoterapeutycznych w celach wyrownania stanu emocjonalnego :)
Odpowiedztrampek pali mi 3,9 litra z kuframi i predkosciami 80-120km/h czyli na 10 litrach robie ponad 250km
OdpowiedzPanowie o czym wy piszecie,kto kupuje motocykl i jeździ ekonomicznie,moja hania 1000RR spala 10 l.na 60km i o to chodzi żeby latać a nie się bujać ja na komarku,Który szanowany motocyklista patrzy na spalanie?
OdpowiedzTen biedny :D
Odpowiedzbiedny nie ma DL1000
OdpowiedzGdzie ty jechał przez Bielsko? :o nigdy tak wolno w swoim mieście nie jechałem :)
OdpowiedzZa Bielsko masz plus :-) ale nie podoba mi się jedna wartość :-P ilość przekleństw wypowiedzianych podczas przejazdu. Stanowczo za mało !
OdpowiedzCo za bzdury NINJA ZX-6R pali przy ekonomicznej jezdzie 80-90km/h 4,5L na setkę to gdzie 2,8L ? Jest to niemożliwe aby litrowy motocykl spalił 2,8L na setkę Samochód spala 2,5L na godzinę pracy silnika. To już nawet motorower pali około 3L na 100km A gdzie porównując do tego litrowy motocykl. Ten artykuł to jedna wielka ściema !
OdpowiedzV2...
OdpowiedzChyba 8 litrowe V12 spala 2,5L na godzinę pracy silnika. 2.0 TDCI 0.7l/h A to że na swojej Ninji nie potrafisz jeździć to niczyja wina.
OdpowiedzCagiva Planet, 9L/100km XD
Odpowiedzw wuesce 10l to prawie cały bak :D spalanie ok 2l-100km :D
OdpowiedzHonda CBR250R (2012) przy prędkościach w przedziale 70-110 w dwie osoby spaliła mi 2,76 l/100 km. Obrotu ok 5-7k rpm.2012
OdpowiedzW zeszłe wakacje za 150 zł (28 litrów) przejechałem 700 km Passatem 1.9.... czyli wyszło 4l/100km... Głównie trasa. W jedną stronę jechałem sam + rower i bagaże. Z powrotem jeszcze jednego pasażera wziąłem. Jazda 70-80 km/h więc na skraju załamania nerwowego. Pozdrawiam wszystkich motocyklistów!!! Jak tylko widzę to zjeżdżam na prawo, abyście mieli miejsce na przejazd w korku ;)
Odpowiedzmój chopper jakies 150km a roks nwm wiem ze pali okolo 15 na 100km gdyż ma on big bor
Odpowiedzfz6, jazda oszczędna, ale nie aż tak przesadnie oszczędna jak u autora tekstu. 4,34/100. pozdrawiam
OdpowiedzFz6 u mnie 7-8L/100km
OdpowiedzFXDF Fat Bob 2010 1600cm3 - 7,2L przy konkretnym odkręcaniu.
Odpowiedzwidać że "konkretne odkręcanie" dla różnych osób znaczy zupełnie co innego
OdpowiedzA ja swoim VT700 rzadko kiedy przekraczam 4 tyś ;P też mi opanowanie... Dla mnie to standardowa jazda.
Odpowiedzwitaj w klubie ! ja tak samo, nawet nie patrze na to jakie obroty mam ani ile jadę, ale spalenie oscyluje mi w granicach 4-4,5l/100km, także jestem z tego powodu bardzo zadowolony !
Odpowiedzfzs 1000 w trasie spala mi 5-5,5 przy prękdości 120-140. Ciekawe ile by wyszło przy takim ekodrajwingu....
OdpowiedzMoja R1 z 2002r na wtrysku pali 7-8l, na trasie nie mniej, bo też się ciśnie.
OdpowiedzBardzo przydatny test. Mój DL 1000 zwykle łyka 4,5-5 w trasie. Kolega od v-stroma 650 tankuje zwykle 0,5 - 1 litr mniej. Zawsze sie zastanawiałem ile mógłby spalić minimalnie. Choć watpię, ze dałby radę wykorzystać te wiedzę. Ale kto wie kiedy moze to sie przydać, zważywszy na moje plany wyjazdu na Nordkap... Pozdro dla wszystkich na drodze
OdpowiedzPan Lukasz chyba nigdy nie docieral silnika ;) musialam zrobic 800km do 4 tys rpm a potem drugie 800 km do 6 tys rpm to byla szkola cierpliwosci... taka gra "czlowieku nie irytuj sie" ale wersja dla doroslych pozdrawiam
OdpowiedzTakim sposobem się silnika nie dociera ;).
Odpowiedza ja na f800s mam fajnie, bo jak pociskam do tych dwóch paczek co podają w instrukcji i dobrze się schowam za szybą to mi i tak raczej z tych 6,5 litra nie wyjdzie. ale artykuł mnie nakręcił żeby sprawdzić jak spali przy takim - jak Boczo opisał - tuptaniu...
Odpowiedza mój Bandzior przy 3,5 tyś obrotów ma 70 km/h aby jechać 90 km/h to obroty rosną do 4500
Odpowiedzmoja honda hornet 600 z 2001 roku spala 6l na 100km przy jezdzie do 140 i pare razy pod 180 ale bez gwałtownych przyspieszen tylko powoli rozpędzona (prędkosc max 240;D)
OdpowiedzMi spalanie w TDM 900 najniżej wyszło 3,98. Średnio pali 4,28. A jak go przegoniłem na maxa to wyszło 5,5. Prędkości z jakimi się poruszam przeważnie to 90-120. Na autostradach zwykle do 140.
OdpowiedzU mnie podobnie. Czyli switnie jak na pojemnosci, mase pojazdu i przyjemność z jazdy. Moja ETZ 251 pali o wile wiecej ...
OdpowiedzWyrazy uznania dla Autora za cierpliwość i poświęcenie w wykonaniu bezsensownego testu. Bezsensownego z tego tytułu że motocykl już w swoim założeniu jest pojazdem bezsensownym- bo po co komuś normalnemu silnik o mocy do 200 KM i palący morze paliwa do transportu własnej d..py skoro można jeździć w kilka osób puchą o podobnym spalaniu i rzekomo bezpieczniej? Można również jeździć np na skuterku z małym silniczkiem palącym dwie krople benzyny i jadącym z szybkościami uniemożliwiającymi płacenie mandatów za łamanie ograniczeń a mimo to jazdę w mieście o wiele szybszą niż samochodem. Motocyklista kupuje maszynę by czerpać radość z jazdy i kwestia spalania jest drugorzędną, noo może z wyjątkiem turystyków...Kolejną sprawą dowodzącą bezsensu wszelkich testów spalania jest czynnik ludzki niweczący dobre chęci konstruktorów silników motocykla. Najczęściej jeżdżę na mojej R1 w warunkach mieszanych na Śląsku i wynalazek rzadko spala poniżej 15-16 litrów, ostatnio przeżyłem prawdziwy szok widząc że jeżdżąc po autostradach i to wcale nie wolno zrobiłem na baku prawie 240km. Tak więc spalanie zależy w większym stopniu od posługiwania się manetką gazu i warunków w jakich się poruszamy niż od pojemności i mocy motocykla, a że jazda mająca dawać przyjemność ma niewiele wspólnego z ekonomią nie warto sobie zaprzątać głowy ilością spalanego paliwa...
Odpowiedzale czapa, uśmiałem się setnie. trochę się Ciebie boję po tym "produkcie"
OdpowiedzUlżyło??
Odpowiedz