Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeEliza proszę odezwij sie... robinho1013@wp.pl gg. 23097108
OdpowiedzMusze koniecznie odnalesc pania z Suzuki, kto moze mi pomoc pisac gg. 23097108 Dzięki
Odpowiedzkto posiada namiary na panią z Suzuki pisac gg. 23097108 ;D Dzięki
OdpowiedzNa początku artykułu jest błąd: "Odwiedzających witało wypełnione nowościami stoisko BMW. Nowy F650GS, R1200R i sześciocylindrowe K1600GT" Nowy model GSa to G650GS -"G" to single, "F" to rzędowa dwójka, "R" to dwu cylindrowy bokser. Pozdrawiam, peet
Odpowiedzeeeeee nie za fajna ta relacja... więcej zdjęć modelek niż motocykli a jak mi wiadomo była to OGÓLNOPOLSKA WYSTAWA MOTOCYKLI I SKUTERÓW!!!!!! a nie modelek i banerów reklamowych... ehh ścigacz ścigacz.. na przyszłość lepiej sie postarajcie opisywać relacje z takich imprez...
OdpowiedzEch, kolego. Wszystkie nowosci są znane od pół roku i każdy je opisał po kilka razy. Teraz to **** są większą atrakcją niż motocykle które na fotach juz wszyscy widzieli. Jak sie czepiać to z sensem - to tak na przyszłość.
OdpowiedzOsoby które maja pojazdy Romet popatrzcie w homologacje czy wasz skuter Made in Poland . Zróby ogólnopolskie forum internetowe przeciwko kłamstwom tej firmy. Ja domagam sie zwrotu pieniedzy z Tesco i Rometa bo czuje sie okłamany oszukany i sprzedano mi najgorszy skuter.
OdpowiedzZ tego co wiem Romet jest składany w Polsce z części Chińskich a Romet informuje o tym na swojej stronie. Romet nie jest taki zły.Ja zrobiłam w ciągu sezonu 5 tys. km i nie miałam z nim problemów. Jeździłam nim w zimę i odpalał bez problemu.Po 2 mies. stania w najgorsze mrozy odpalił po 5 min. prób ;) miał prawo. Wejdź na stronkę Mnicha, gość zjeździł na romecie cały świat. Bez przesady, to nie są skutery za 6 tys. czy więcej, nie wymagaj od niego nie wiadomo czego, dbaj i tyle...a jeśli chodzi o serwisy Romka to w Warszawie nie mam z trym problemów a wręcz pochwalę, przegląd i wymiana płynów w ciągu 1 dnia i za niecałe 150zł.
OdpowiedzROMET MADE IN CHINA. Kupiłem wczoraj w Tesco skuter sprzedawca zachwalał że jest to polski skuter na ulotce pisało Made in Poland od momentu zakupu skuter chodził parę godzin dziś rano juz nie zapalał. Pojechałem do punktu serwisowego na który mnie skierowali i tam serwisant wprost mi powiedział " Kupiłeś Pan w Tesco skuter to teraz będziesz wiedział co to jest g...." Ten sam skuter którego kupiłem gosciu miał u siebie na sklepie droższego o 900 zł jakas maskara z tym rometem. Diler Rometa pokazał mi homologacje a tam nazwa jakiejs firmy Chińskiej. Zastanawiam sie żeby pójsc z tym Urzedu Ochrony Konsumenta bo jest to wprowadzanie w błąd klienta. Wydałem pieniadze na skuter ponoc polski a to chińczyk i jeszcze marny, koledzy maja chinczyki i im jeżdza a mój nowy i jeszcze niby Polski a juz po paru godzinach sie popsuł. Prosze pomóżcie mi co mam zrobic z tym Rometem.
Odpowiedzdarmowy sms, lotto, tesco. jak coś jest "darmo" to ma zonga! sami się oszukujecie i macie pretensje?
OdpowiedzZgłoś problem do Rzecznika Praw Konsumenta przy Starostwie Powiatowym - w każdym mieście jest coś takiego. Oni bez kasy poprowadzą sprawę
OdpowiedzJeśli ktoś posiada namiary na którąkolwiek z pań Suzuki pisać gg.23097108 Dzięki
OdpowiedzDość że za bilet 25 zeta to jeszcze kroją za parking 5 zeta/h poprostu szkoda gadac. Widac ze w Polsce byly targi. Szkoda ze jeszcze za korzystanie z WC 1 zeta nie chcieli jak na dworcu :). A wystawa ogolnie bez podniety nadmiernej - srednio srednio.
Odpowiedz"Mimo tego na miejscu można było kupić odzież i kaski." *** No i tu mamy clue upadku targów i narodzin lepszej wersji motobazaru. Jakos na EICMA lub Intermot nie da sie kupic niczego z towaru. Oto jak targi stają się targowiskiem również dzięki takim dziennikarzom. "Jeszcze bardziej, niż w przypadku odzieży, zubożona była reprezentacja firm akcesoryjnych, ale głównie marki, jak Grandys Duo, Akrapovic, Gefco, Cat LC, czy Larsson można było znaleźć." ***No to już musiał pisać chyba naćpany gość... Czym się różni GrandysDuo od Akrapovic? Mieli odrębne stoiska? Czy można kupić wydech marki GrandysDuo Evolution ? JAKIE AKCESORIA DO MOTOCYKLI PRODUKUJE Gefco???? (gosc co to pisal nie ma nic wspolnego z motocyklami raczej jak wypisuje takie absurdy traktujac odbiorcow jak uposledzonych polglowkow). Kup sobie pompę hamulcową Cat LC baranku... ;) "W porównaniu z poprzednimi latami w bardzo okrojonej liczbie pojawili się Chińczycy z tanimi częściami zamiennymi." *** Zgadzam się conieco z autorem o ile uznamy liczbę 1 za liczbę "okrojoną". "Oczywiście zabrakło Kawasaki..." *** I wonder why... "Z pewnością dużym rozczarowaniem była nieobecność KTMa, ale wyjaśnieniem zagadki zapewne jest fakt, że impreza w Warszawie pokrywała się terminowo z największą motocyklową wystawą w czeskiej Pradze, a wszyscy wiemy, który rynek jest większy…" *** Tzn. nie ma juz importera KTM na nasz kraj? Czy też Polski importer dba bardziej o rynek Czeski i Egipski niż własny??? ***ech... koniec marudzenia. Jaki rynek - tacy klienci, jakie "targi" (przepraszam - wystawa) - tacy dziennikarze. Generalnie fajerwerki... ale... ja pierdziu... ale massacra...
OdpowiedzZ kolei jakby nie dało się nic kupić, odwiedzający również by na to narzekali. Wystawy/targi dostosowują się częściowo do rynku. Akrapovice, czy Gefco możesz spokojnie uznać za (niedopasowany) skrót myślowy. A czy coś ćpasz, to już Twoja sprawa. Damianku, czuję, że wszystko wiesz najlepiej, nie będę się w takim razie spierał :) Pozdrawiam.
Odpowiedz" Honda pokazała sporo motocykli, w tym takie nowości jak CB600F" *** To info sprzed 2 lat, literówka czy lamerstwo? " ale i tak odwiedzających nie brakowało." *** a to już chyba żart albo uznanie czytelnikow za otępiałych pajaców, którzy łykną wszystko. " Trudno nie zauważyć, że zabrakło najtańszych pojazdów produkcji chińskiej, ale znajduje to potwierdzenie w tym, co obserwowaliśmy na runku w ostatnich miesiącach" ***Tiaaa... 87tys sprzedanych moto jest reprezentowanych przez 2 male firmy (almot romet) a niecałe 9 tys moto jest reprezentowane przez 3 firmy zajmujace 2/3 hali... Interesujace. Szczegolnie dla organizatora.
OdpowiedzCBR600F - tak, to literówka. Odwiedzających rzeczywiście nie brakowało, co potwierdza organizator oraz liczby w porównaniu do lat poprzednich. Porównaj też liczbę sprzedanych jednośladów (dużych i małych), a zauważysz, że spadek jest rzeczywiście duży i ma wpływ na ilość wystawiających się "Chińczyków" jako mniej stabilnych marek;)
OdpowiedzA ta twoja polszczyzna pełna błędów i braku składu to lamerstwo czy brak matury, skoro już idziemy w detal?
OdpowiedzPrzepraszam za brak przecinkow (i polskich liter). Dziekuje za konstruktywna uwage poruszajaca meritum sprawy. Oto Polska wlasnie. Życzę wszystkiego najlepszego.
OdpowiedzPrzypier....sz się do człowieka bo mu umknęła jedna literka w całym tekście (nawet dla osoby bez matury powinno być jasne że to tylko literówka) wyzywając go od lamerów, a sam nie potrafisz poprawnie skonstruować choćby jednego prostego zdania. To jest twoim zdaniem ta konstruktywna krytyka? Właśnie przez takie przygłupiaste komentarze poziom dyskusji jest taki niski. Myślę, że bardziej odnajdziesz się w komentarzach na Onecie.
OdpowiedzSorry - do nikogo nie chcialem sie przyp... tylko do zalosnej propagandy sukcesu przeklamujacej rzeczywistosc. Niedbalosc w pisaniu artykulu to kwestia sumienności ale uwagę zwraca pisanie nieprawdy (delikatnie mowiac). Gotuję się czytając takie treści - a jeszcze bardziej, ze znajda sie pewnie tacy co w to uwierza.
OdpowiedzZnowu musze sie zgodzic w 100%- ale propaganda sukcesu idzie z samej gory wiec dotarla rowniez tutaj -dobrze jednak ze sa jeszcze ludzie odrozniajacy realia od poboznych zyczen lub klamstwa (delikatnie mowiac).
Odpowiedz"Kryzys niczym wprawny ogrodnik przyciął słabo rokujące pędy, pozostawiając te najlepsze." -scyzoryk sie w kieszeni otwiera czytajac takie teksty. To gdzie są ci co kreca najlepsze interesy na rynku motocyklowym?? Dlaczego olali te targi... ups przepraszam to nie sa targi - to wystawa motocykli (w Polsce nie ma targów motocyklowych). Gdzie Olek motocykle? Gdzie Powerbike? ICH NIEOBECNOŚĆ ŚWIADCZY O "TARGACH" NIE O NICH.
Odpowiedztargi na marsa są targami dla DETALISTÓW!!!! po co mają wystawiać się tam hurtowie jak olek czy powerbike? Masz pojecie o handlu jak pingwidny z madagaskaru o Teresie Orlovsky Tylko cars sie wystawial, bo maja swoja detaliczna siec sprzedazy
Odpowiedzuważaj z tym scyzorykiem, bo jajka skaleczy
OdpowiedzZgadzam sie w 100 % -ze scyzorykiem to bardzo delikatnie powiedziane ja rowniez czytajac ten artykul mialem mdlosci .
OdpowiedzOlek Motocykle? Prosze cie... Ci ignoranci nie wiedza co to szacunek dla klienta. Ja za nimi nie tęskniłem.
OdpowiedzMy zaopatrujemy się w hurtowni w Warszawie i jesteśmy obsługiwani profesjonalnie. Polecam !
OdpowiedzNie tylko oni;),dlatego taki bajzel na rynku.
OdpowiedzKażdy ma swoją opinię i ja każdą z nich szanuję (nawet nie bedac klientem OM). Jednak nikt nie zaprzeczy iż nasz rynek potrzebuje rozwoju, a na rozwój największy wpływ maja glowni gracze (a OM jest jednym z nich) i to że nie bylo tej firmy, PTMu, Motocyklon`a itp itd jest jednym z największych błędów organizatora. Firm akcesoryjnych jest kilkadziesiat razy wiecej niz importerow motocykli i powoduja kilkadziesiat razy wiekszy obrot finansowy, a na targach zajmowali mniej niz 1/10 tego co importerzy motocykli. Tego nie rozumiem. Jest jakies wyjasnienie? Macie pomysly?
OdpowiedzKto posiada namiary na jakąkolwiek panią z Suzuki niech pisze. gg.23097108.Dzięki
OdpowiedzZeszło roczna relacja była lepsza,czyżby kryzys"Ścigacza" też dotyczył :-))
OdpowiedzMoże w związku z dużą ofertą "polskich chińczyków" redakcja przeprowadziła by jakieś porównanie oferty (a nawet teścik porównawczy)? Takie np 250 jak Zipp Nitro, Romet Division 250 i Junak M25.W trakcie wystawy kręciło się koło nich sporo zwiedzających, a prezentują się sympatycznie jak pierwszy motocykl. Na pierwszy rzut oka Nitro ma przewody hamulcowe w stalowym oplocie, widelec USD i wskaźnik zapiętego biegu, Division wygląda najbardziej nowocześnie (zegary i cała sylwetka) ale ma tylko jedną tarczę z przodu, a M25 jest chłodzony wodą, wygląda najbardziej klasycznie(sylwetka, okrągła lampa, zegary) i teoretycznie ma największą moc z tej trójki. Półka cenowa praktycznie ta sama, czyli o połowę niższa od Japończyków tej samej pojemności.Na jakość wykonania po pobieżnym przyjrzeniu się nie można narzekać.Osiągi na papierze też zbliżone tylko właśnie jestem ciekaw jak to się przedstawia w rzeczywistości.Wiem że były już tu opisy Nitro i Divisiona więc może by je tak skonfrontować z M25?
Odpowiedz