Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeOsobiście bardziej mi się podobała starsza wersja z okrągłą lampą. Miałem okazję na takim sprzęcie jeździć i myślę że nie jest mu daleko do japońskiej konkurencji, sam mam taki cudo tylko że 125 i jestem zadowolony. Czekam na test. pozdrawiam ;)
Odpowiedzciekawe jak UPS pracuje, szkoda, że SV sie nie doczekała.
OdpowiedzNie znam sprzętu wiec mogę kierować się tylko wyglądem...sylwetka jest nawet do przeżycia, ale o co chodzi z ta lampą i zegarami to pojęcia nie mam. Wygląda to jak kobiałka na jaja... tyle ode mnie :P
OdpowiedzCiekawi mnie test długodystansowy - porównawczy. porównanie stanu podzespołów podobnego Japończyka z podobnego rocznika przy podobnym przebiegu.
OdpowiedzPorównanie sv z hyosungiem, różnice i podobieństwa.
Odpowiedzno jak motogen klasy 650 z silnikiem V2 od SV kosztuje 21 tyś NOWY to coś musi być nie tak ;) ?? Czekam na test!
OdpowiedzJak się ma w porównaniu w tym segmencie np do Yamaha FZS 600 Fazer, szczególnie trakcja i osiągi
OdpowiedzMoże warto sprawdzić ile kosztują i jak łatwo dostępne są części zamienne do tego motocykla. To jest jedna z rzeczy, która może hamować potencjalnego użytkownika przed kupnem.
Odpowiedzjeśłi się nie mylę romet zaczął współpracę z Hyosungiem, więc jest spora szansa ze z częściami bezie lepiej niz mogło by się wydawać.
Odpowiedzna razie efekt tej współpracy to podbicie ceny tego modelu o prawie 100%.. w zeszłym roku, w salonie pod Wa-wą można było nowym Hyosungiem z gwarancją, wyjechać za niecałe 11 tys.. sprawdźcie ile teraz kosztuje..
OdpowiedzCzy rzeczywiście tylni zawias jest nieco za krótki i moto myszkuje przy wyższych prędkościach, czy to tylko marudzenie nieprzekonanych do marki?
Odpowiedz