Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzejestem poczatkujacym motocyklista.czy te motowy sa legalne na drodze,takze lesnej jesli chodzi o swiatla i inne wymagane elementy motocykla do jazdy po drodze ? z tegoo, co zauwazylem to brak w nim kierunkowskazow. dziekuje za odpowiedz.
Odpowiedzsilnik w tej Husky rewelacja ( jeździłem poprzednim modelem) osiągami blizej mu do 450 niż 250 ale niestety coś czuje ,że kurs ojro pokrzyżuje wielu z nas plany na obecny sezon .
OdpowiedzNie przesadzalbym z tą bliskością do 450, ale rzeczywiscie jest fajny i dużo mocniejszy od 250
OdpowiedzHm ta waga to faktycznie do osiagniecia, fakt faktem na sucho, dotego przy stopach ale czy o takie sie pokusilim, niepodnoszac ceny troche małoprawdopodobne, wkońcu sa droższe
OdpowiedzDroga Redakcjo! W szanujących się gazetach, niestety zwłaszcza obcojęzycznych, zawsze pod testem jest opisana sylwetka testera. W zależności od tego, czy testował amator z już 2-letnim stażem, czy były zawodnik MX, wielokrotny Mistrz Świata, rozumny czytelnik patrzy na test inaczej. Tu nie wiemy nic o testerze, nawet po przeczytaniu składu Redakcji, oprócz tego, ze jest Naczelnym Ścigacz.pl. Ponadto w opisie technicznym motocykla opisuje się zwyczajowo żródło - np. dane producenta, pomiary własne etc. Wtedy wiemy, że 106kg to "ciężar reklamowy" podawany przez producenta, zwykle ok 115 kg po zwazeniu przez niezależnych dziennikarzy... Uprzejmie proszę o poprawienie tych niedociągnięć w bardzo dobrym portalu Ścigacz. Pozdrawiam.
Odpowiedzbrawo; doswiadczenie, wzrost i waga kierownika - pod kazdym testem !!!
OdpowiedzW czasie jazdy liczy się waga odczuwalna a nie to co pokauje skala.
OdpowiedzTak i KTM pojedzie za niego i wygra zawody …..
OdpowiedzRacja słaby kierowca kupuje BMW a słaby motocyklista kupuje KTM. Bo to ca najdroższe to musi być najlepsze.
OdpowiedzPrzeważnie niedowartościowani i słabi właściciele i KTM-a najczęściej negują wszystkie inne marki…
OdpowiedzŚmieszne jest to że krytyką najczęściej zajmują się ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o ENDURO
OdpowiedzTo prawda… to nie ta sama marka co kiedyś… Transfer do BMW wyszedł Husce na dobre...
OdpowiedzTo prawda od 2 lat w klasie E1 i E2 Husqvarna MŚ Enduro jest na pierwszych miejscach...
OdpowiedzTo prawda od 2 lat w klasie E1 i E2 Husqvarna jest na pierwszych miejscach....
OdpowiedzPanowie wystarczy pooglądać wyniki Mistrzostw Świata Enduro. Husqvarna praktycznie od 3 lat łoi konkurencje jak tralala ..
Odpowiedzale ten motor który łoi, z tym co można kupic na wspólna tylkonazwe i logo marki. hihihi... przestan pisac takie bzdury... kto kogo łoi, to kwestia kasy.. a BMW ma jej duuuużo....
OdpowiedzMiałem przyjemność jeździć tym motocyklem naprawdę jest rewelacyjny a jeśli chodzi o wagę to po zważeniu z pełnym bakiem waży 110 kg. Motorek jest zajeb….
Odpowiedza mnie wkurza takie pisanie testów, nie testów.... pieprzenie w bambus... z zważyć motocykla to nie łaska? Japończycy podaja wagi inaczej mierzone, huska inaczej i nagle okazuje sie, że cos co jest lżejsze jest duzo cięzsze! A weźcie qrna wage z łazienki, KTMa 350 i tę Huske i zważcie.. dodajcie do tego WR450 i zobaczycie co jest takie ciężkie strasznie! Zawsze waże tak motocykle kupione i gotowe do jazdy... i czasami wychodzi taka lipa w tych danych, że aż wstyd! A Husqvarna ma jeden problem dla którego w ogóle szkoda ją testować w Polsce.. brak sieci sklepów z częściami i serwisów z prawdziwego zdarzenia. Serwis można zrobić sobie samemu, jak się dłubie od wielu lat... ale części potrzebne po wielu glebach na kamienistych górskich drogach, nie wystruga się z kabaczka.. a czekać na nie tygodniami - szkoda czasu.. Ja na to patrzę jak na eksperyment.. kto kogo wydyma w małżeństwie Niemców z Włochami. Stawiam na to, ze Włosi wydymają Niemców.. lenistwem, opornością i tępotą... a jak długo Niemcy będą chcieli do nich dopłacać, pożyjemy zobaczymy.
Odpowiedzi tylko lasu żal...
OdpowiedzJakiego lasu żal? Widziałeś co sie dzieje w lasach? Całe hektarty wycinane.. drogi zwózkowe szeroki na 10 metrów! Zryte jak czołgowiska. W lasach jest taka ilośc takich dróg, że nikt normalny nie jeżdzi po jakiś ściółkach, które niby strasznie sie niszczą pod kołami motocykli... Masz ochote powalczyc o naturę? to powalcz z mordercami zwierząt leśnych! Ale to nie jest modne co? Bo o to dba lobby myśliwco/morderco/polityczne. Nigdy nie będzie modne, bo się media boja o tym pisnąć! Widziałeś kiedyś w lesie polane pełna krwi i zwierzęcych odpadów, po polowaniu grupy myśliwych?Kiedys taki jeden mnie atakował w lesie, że zwierzęta płasze i straszę! Mając na plecach strzelbę! Zwyzywałem od morderców i gębę zamknął... Beszczelnośc... Bo do spłoszonych nie może trafić? Albo mu uciekły za daleko? Raz jechałem przez Beskid Niski.. za 250km drogi spotkałem 3 zwierzęta i 23 morderców! Do tego 2 jelenie zabite na przyczepie. Ty w ogóle bywasz w lasach czy widzisz tylko parę hektarów lasu pod warszawą, gdzie nie rwie się drzew i nie morduje zwierząt? Czy widziałeś ślad 100 motocykli króre przejechały nawet poza droga w lesie? czasami nawet na rajdach nie widać którędy jechały... Jak jest miękko, to trochę widać.. a po dwu miesiącach ślad znika... a po zwózce 50 lat widać... Jak ci lasu szkoda dla motocykli, to zawalcz, o szlaki dla motocykli, jak to jest we Francjii i Hiszpanii... Nie załatwisz, bo w Polsce tylko można nienawidzić.. Tfu... Brzydzę się takimi wstawkami.
Odpowiedzi tak najwazniejsze jak nisko bedzie srodek ciezkosci. jezeli ma 106, ale srodek ciezkosci za wysoko to bedzie uczucie w prowadzenia jak XR650... jezeli srodek nisko, to jak SXF250
OdpowiedzA czemu testu nie napisał ten co jeździł na moto?
OdpowiedzA kto niby?
OdpowiedzZ husqą pewnie będzie problem jak z każdą chociażby z odpalaniem ... dla mnie to ciężka krowa... jak tylko przesiadłem się na ktma od razu poczułem różnicę
OdpowiedzTe 106kg wagi możecie między bajki włożyć, 250tka częściowo ogołocona z lamp itp. z połową zbiornika paliwa waży 116kg (sprawdzone organoleptycznie), z litości nie wspomnę tu o środku ciężkości w porównaniu do 2T.
Odpowiedzlovtza bardzo dobrze powiedziane ''zajebista'' to ona rzeczywiście jest.
OdpowiedzHmmmmm, ciekawe... troche mi sie wierzyc nei chce że Huska w ogóle odpala, co dopiero że niby tak łoi?
OdpowiedzBo to jest taki dyletant, który na wielu portalach się wypowiada pod różnymi ksywkami. Wszystko co z Zachodu jest dla niego złe. "Haraszo" jest za to sprzęt z Chin, Korei, Tajwanu, Indii i Vietnamu :D LOL
OdpowiedzBo jestes typowym internetowym trolem co zabiera glos nie majac o tym zielonego pojecia. Huska to dla BMW jak Seat dla VW. Tam sa te same systemy zawieszenia, te same silniki i ogolnie te same myslenie. Masz przyklad Skody co ciekawe mi sie Suberb bardziej podoba niz Passat. Taka Huska ma duza zatele, zawsze bedzie tansza gdyz BMW nigdy nie da takiej ceny jak na swoje maszyny co prawda tu chodzi tez o sam przedzial i segment ze BMW jednak w nim raczej "slabo" uczestniczy to maja dobrego zapychacza powstalej przez lata luki.
OdpowiedzPrzede wszystkim nie jestem trolem, po prostu glosno myslę. Po drugie, jeśli twierdzisz że prezentowany motocykl ma cokolwiek wspolnego z BMW (technicznie) to sam jesteś niedoinformowanym trolem.
OdpowiedzWięc skoro nie chce Ci się wierzyć, to może czas w końcu porzucić stereotypu ?! :)
OdpowiedzNo wlasnie musze sie przejechac i samemu sobie wyrobic zdanie, tylko problem jest taki ze moja ekipa jezdzi na samych japoncach i nie mam gdzie i jak.
Odpowiedzczyżbyś nie wierzył w potencjał tego motorka?
Odpowiedz