Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeMam Trampka 700 od 8 lat. Nie jestem jakimś pożeraczem tras :) przejechałem zaledwie 30 tyś km. Poprzednio jeździłem GS650, zrobiłem tez ok 40 tyś km. Porównanie? Trampek ma nieco bardziej wydajny silnik ale przepaści nie ma. Z plecaczkiem na Trampku szału nie ma. Ma też wyższą prędkość "transferową w komforcie" to ok 110 km/h, w GSie było to 90 km/h. Komfort podróżowania na GSie był o niebo lepszy. Nie jestem zbyt wysoki ale pozycja jazdy, ugięcie nóg, kanapa, szersza kierownica w GSie powodowała że mogłem się nie zatrzymywac na odpoczynek. Niestety Trampkiem muszę co jakiś czas wyprostować nogi i plecy. Tak jak piszą wyżej, Trampek to świetny motocykl na wypady, na szutry, na wąskie i kręte drogi, na umiarkowane drogi gruntowe też. Fajny na miasto. O fruwaniu po autostradach raczej nie ma mowy, podobnie jak o zapuszczaniu się w teren. Tak czy siak, jest to solidna i w miarę prosta konstrukcja która nie zawodzi na dalekich wypadach. Da się to i owo naprawić nawet nie będąc super mechanikiem. Tani w eksploatacji, tani w serwisowaniu, generalnie godny polecenia motek. Jesli ktoś nie oczekuje "wodotrysków" ani nie zależy mu na szpanowaniu to można brać w ciemno. Ja po 8 latach jazdy zastanawiam się nad mocniejszym enduro, trochę mi jednak brakuje tych kucyków. Mozliwe że nowy Trampek 2022 z rzędówką to będzie to choć z moich licznych prób Tiger 900 jak i nowa Afrika też robią swoje.
OdpowiedzMam takie jeszcze pytanie , ile ważą poszczególne modele Transalpa 650 i 700 zalane do pełna , bez kufrów takie powiedzmy wersje podstawowe bo spotykam się z masą sprzecznych informacji , a jest to ważne dla mnie ponieważ przymierzam się do zakupu któregoś z tych modeli i przymierzyłem się już do modelu 700 i wydał mi się jakiś taki ciężki bardzo może dlatego że jest wysoki motocykl i środek ciężkości ma wyżej ja mam około 175 cm wzrostu więc na 700-tce nie sięgam całymi stopami przez co wydaje mi się że będzie mi za trudno panować nad jego masą a nie siedziałem jeszcze na 650-ce i nie wiem jak tam się poczuję , wychodzi że model 650 jest lżejszy - dla porównania siedziałem na Suzuki Bandit 650 i wagę ma taką jak Transalp 700 a wydawała się o wiele lżejsza no i jest sporo niższa bo bez problemu sięgałem całymi stopami do ziemi .Celuję w turystyka ale nie chcę kupować ciężkiego motoru jak np Paneuropean czy Deauville .
OdpowiedzLiczę na pomoc, osób, które mają coś do powiedzenia w tym temacie merytorycznie. Nie chcę słuchać, co się komu podoba, bo o gustach się nie dyskutuje. Konret: konstrukcja, wady zalety, serwis, usterki itp. Honda Transalp z 2006 roku vs Honda Transalp z 2008 roku Którą należało by wybrać, do turystyki asfaltowej, z możliwością przejazdu skrótem przez las. Z kuframi i czasem z plecakiem. Dzięki za pomoc
OdpowiedzHmm jak to właściwie jest , bo tu na ścigacz.pl Honda Transalp 700 na sucho waży 218 kg a wikipedia podaje że 200 kg - to w końcu ile tak naprawdę waży na sucho ta honda Transalp XL 700 ? czy ktoś zna rzeczywistą wagę tego motocykla ?
OdpowiedzIdealna maszyna na polskie drogi. Dystans 500km jest spoko. Super komfort na dziurawych drogach, Transalp przejedzie dziury szybko inni motocykliści zostaną w tyle i będą potem pokazywać siniaki. Przyspiesza bardzo przyzwoicie. Z plecakiem wyprzedzać trzeba na 4 biegu. Przejechałem ok 50 tys i nigdy nie sprzedam, mojej Rudej. Minusy: wrażliwa na boczny silny wiatr, słabo się spisuje na autostradach. Pojedziesz 150km/h ale nie bedzie to komfortowe. Ten motocykl naprawdę jest dobry. Jeżdżę ostatnio na testach nowymi motorkami. I raczej marnie wychodzą w porównaniu z Transalpem. Gorąco polecam ten sprzęt. Pod warunkiem, że jest zadbany. Niestety 90% sprzedawanych maszyn to szrot :(
OdpowiedzLiczę na pomoc, osób, które mają coś do powiedzenia w tym temacie merytorycznie. Nie chcę słuchać, co się komu podoba, bo o gustach się nie dyskutuje. Konret: konstrukcja, wady zalety, serwis, usterki itp. Honda Transalp z 2006 roku vs Honda Transalp z 2008 roku Którą należało by wybrać, do turystyki asfaltowej, z możliwością przejazdu skrótem przez las. Z kuframi i czasem z plecakiem. Dzięki za pomoc
OdpowiedzKlasyczne okrągłe światło ?? Bzdety !!! Sam mam trampka z 1998 bo na takiego mnie stać ale gdybym miał więcej kasy wolał bym rocznik do 2007 ten obecny jest delikatnie mówiąc paskudny właśnie przez to "klasyczne" światło i szybę przykręconą nie wiadomo do czego.
OdpowiedzJeżdżę nowym Trampkiem XL 700A przyznaje, że bardzo wygodny poza tym nadaje się na nasze drogi. Na pewno nie jest lanserski choć mi osobiście bardzo się podoba. W teren hmmmm na leśne drogi tak ale nic poważniejszego.... poprostu to nie jest typowy cross... jak ktoś tego nie rozumie to ma problem.
OdpowiedzMiałem kilka Transalpów, ale jak patrzę na ten nowy model to nic tylko się smiać. Jest tak ochydny, że szkoda się nad tym rozwodzić. Przeczytałem ten test, i nie rozumiem jak można napisać, że ten motor jest dobrze wykończony. Byłem w zeszłym roku w salonie Hondy i oglądałem go dokładnie, to takie plastikowe badziewie, że szkoda gadać. To ten Pan chyba nie widział wykonania poprzedniego modelu. Nie było tam plastików imitujących aluminium, spasowanie elementów było na dobrym poziomie wykończenia i jakoś to jeszcze wyglądało, a ten model i ta lampa? Przejechałem na transalpach podad 50 tyś, a miałem ich chyba z 7 szt. Zresztą ten kto jedził modelami RD11 wie o co chodzi...
Odpowiedzhmm koszeszko jezdze nim juz 15 tys i powiem ze jest gites ma przyspieche i po zmianie sprezyn na progresy zasówa w terenie
Odpowiedzspojrzmy prawdzie w oczy,transalp jest motocyklem po prostu bez sensu,ani to w teren,ani na szose i w tym i tym przypadku sa lepsze modele bardziej nadajace sie do tego typu uzytku .
Odpowiedzbardzo ciekawa opinia .....niech zgadne ......najlepszy jest motor na którym ty jezdzisz???? Zapewne nie siedziałeś nawet na Transalpie
OdpowiedzMiałem okazje pojeździć tym trampkiem i muszę powiedzieć, że stwierdzenie, iż kompletnie nie nadaje się w teren nie jest do konca prawdziwe. Po leśnych, zabłoconych ściezkach prowadził się bardzo dobrze. Ba! wjechałem nawet na tor i też dało sie pokonać jakieś górki i dołki :) Aczkolwiek faktycznie transalp najlepiej czuje sie na bocznych drogach dojazdowych. Za ta kasę nie można znaleźć absolutnie niczego lepszego!
OdpowiedzR1 też da się wjechać na leśne ścieżki, ale co z tego? przeciez to nie o to chodzi.... to nie sprzet w teren i tyle (no chyba, ze dla kogoś teren to polna droga ;))).
OdpowiedzKolego R1 najlepiej jedzie po plaskim jak stół byle dziurka na naszych drogach i mozna zeby stracic , ciekawe??? ile godzin??? ujedziesz na R1 po polnej drodze :)heheheh.....na Rysy Transalpem nie wjedziesz ale na nasze kiepskie drogi wystarczy motocyklowe Pozdro Ps Transalp ma byc motorem uniwersalnym na codzien .R1 to motor do scigania sie na torze a jak narazie taki jest tylko w Poznaniu wiec zostaje lans na miescie :) z predkoscia 50 km tak zeby byc widocznym
Odpowiedzale to nie był zaden zarzut do Transalpa, bo to super sprzet. poprostu na przestrzeni lat jego charakter sie zmienil - niekoniecznie na gorsze. chodzi mi tylko o to, ze na upartego wszystkim mozna wjechac w teren, ale czy to ma sens? ma, jesli sie dojezdza do jeziorka, pola namiotowego itp. itd. ale nie ma jesli ktos uzywa transalpa, zeby regularnie latac po polnych drogach for fun, bo od tego sa innego rodzaju maszyny
Odpowiedza co ze zuzyciem paliwa i czy ma mniejsze mozliwosci niz te bmw gs f650/f800
Odpowiedzpotrafi spalić nawet 4,5 litra we dwoje z bagażem zależy to od kierunku wiatru oraz płynności jazdy
OdpowiedzSpala srednio 5 l co do możliwosci moim zdaniem jest lepszy ...gs 650 nie nadaje sie praktycznie na dalsze trasy...
Odpowiedza co ze zuzyciem paliwa czy pod tym wzgledem jest lepszy od bmw f650gs?f800gs
OdpowiedzMam Transalpa z 02 r i musze stwierdzic ze czym nowszy model tym mniej nadaje sie w teren .Generalnie maszyna niezawodna do jazdy na codzien nie do lansu. Czym gorsza droga tym lepiej jedzie.
Odpowiedz