Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeA jakie spalanie wyszło w trakcie testu, bo podajecie wyniki z katalogu, a przy spalaniu nie podaliście żadnej cyfry.
OdpowiedzSpalanie, które pokazał komputer nie jest miarodajne w tym przypadku. U mnie pokazał coś koło 6,7 litra/100 km, ale to była szybka i agresywna jazda, z pewnością nie taka jak jeździ się normalnie po ulicy. Obstawiam że przy normalne jeździe (niekoniecznie super spokojnej) zużycie benzyny byłoby spokojnie o litr niższe.
Odpowiedztxa gdzie jestes? Przeciez to kolejny dziadkowoz z tym ze nie od BMW. Dalej napisz cos. Wszyscy czekamy.
OdpowiedzVFR - IIIgen świetna maszyna, rozrząd na kołach, hamulce centralne i zerowa awaryjność. IV już pokombinowana, ale VTec dał górę, której tak brakowało w IIIgen. Maszyny wszechstronne, i nad morze polecisz i na wściekanie się nada... Typowy moim zdaniem Sport-turysta... Jeden z lepszych motocykli na rynku \"drugiej ręki\"!!!
OdpowiedzMili Państwo, taka sprawa podobieństwa do pewnego włoskiego supersporta... Zakładam, że jeżeli opisana tu maszyna to Honda i jeżeli to VFR, to będzie zarówno tak niezawodna jak i wygodna. Stara VFR, nawiązująca do NR, to była maszyna na owe czasy ładna i oryginalna; CBR 900 taka była, dużo innych maszyn tej firmy też było innowacyjnych jeżeli chodzi o wygląd. O technice już nie wspomnę, bo nie o to mnie się rozchodzi. A tu proszę, Włosi nie boją się tworzyć nowych trendów w stylizacji motocykli, to Japończycy zrzynają. To jest fakt, to jest słabe i to widać. A Panigale swoją drogą jest brzydkie i zastanawiam się, czym tu się ludzie zachwycają i po kiego wała to kopiują?
OdpowiedzWłosi oprócz tego że produkowali i produkują tandetę to jeszcze dorabiają wielką ideologię poczucia stylu i smaku. dzięki temu jakoś im się udaje te buble sprzedawać bo klient ma poczucie że kupuje coś wyjątkowego czego na pewno nie wielu może mieć.Także jeżeli się sra kasą i chce się koniecznie wyróżniać pod "kościołem" to kupuje włocha. A jeżeli cenie sobie niezawodność, funkcjonalność i przede wszystkim jakość to biorę japończyka.
OdpowiedzMV Agusta Trusimo Lusso to jest bezpośrednia komkurencja dla VFR 800 i gdybyście zrobili test Lusso VS VFR to by się miło czytało...
OdpowiedzMV Agusta Trusimo Lusso to jest bezpośrednia komkurencja dla VFR 800 i gdybyście zrobili test Lusso VS VFR to by się miło czytało...
Odpowiedzmoze i Z1000SX jest golasem z obudówką ale silnik jego a silnik VFR tak w kategorii mocy jak i momentu to dwa rózne swiaty i SX objedzie VFR w kazdych warunkach
OdpowiedzJeżdżę VFR z 2008r i naprawdę, naprawdę polecam. Podczas jazdy waga i gabaryty są nie odczuwalne, a szarpanie przy odpalaniu vtec-ku to wyolbrzymienie. Też obawiałem się gabarytów, ale jak dosiadłem ją w salonie to pierwsza myśl \"kuur... to to czego szukałem, idealnie lezy!\" LwG :)
OdpowiedzMialem nie kupowac VFR bo ciezki i duzo mocy ale GSX 650f jest kilka kilo ciezszy:) Czyli VFR na nastepny motocykl to dobry pomysl:)
OdpowiedzW tej cenie to juz lepiej z1000sx zakupic. Cena 40tys moze bylaby adekwatna do produktu.
OdpowiedzJezeli ktoś lubi twarde zawieszenie i toporne wchodzenie w zakręty.
Odpowiedznie no co mozna napisać motocykl bardzo dobry i tyle będąc jednak potencjalnym klientem chciałbym dct i wał ,bardzo dobrze ze poprawli płynnosc przechodzenia predkości obrotowej przy 6500 ,vfr wyglada fajnie lepej niz poprzedniczka moim zdaniem ma ładniejsza deske rozdzielcza dość spora masa 240 kg na trasie to tylko zaleta motocykl niejest tak podatny na wiatr i jest mniej nerwowy przy nieprecyzyjnej zmianie biegu niz lekki sprzęt dałbym jej 8 na 10 1 odjałem za brak dct i 1 za łancuch zamiast wału .
Odpowiedz51 tys PLN:)))) Dobre, Honda ma poczucie humoru.
OdpowiedzMało jak za V4.
OdpowiedzTytuł do ****...a motocykl był wybitną maszyną - 20 lat temu...
Odpowiedz