Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeMam go od w tygodni. Stan licznika 1600km. Przy korkach i ostrej jeździe na S7 i S8 2,12l/100km. Same korki od Pyr do Serocka spalanie 1.95. Wygląd to rzecz względna, ale NMAX wygląda przy PCXie jak ubogi krewny. Mam kolor czerwony metalik rewelacja, a te światła z przodu odlot. Dodałem szybę wysoką i kufer 35l girmy Kappa, bo przy moim 187 wiatr dawał się we znaki. Manewrowość super prędkość max na płaskim 106km/h przy mojej wadze w kasku i pełnym ubraniu 105kg. Dlaczego PCX, a nie Forza 300? No żona ma kat.B, waźy 58kg przy 164cm, a to nasz wspólny skuter póki co. Kiedyś jeździłem CZ350 j po 2 tygodniach jazdy PCXem myślę o dorosłym motorze. Na miasto, nawet z dojazdem mogę spokojnie lolević
OdpowiedzPewnie że Yamaha N-MAX dużo lepsza: ładniejsza, grubsze opony, lepsze osiągi, no i przede wszystkim bezpieczeństwo: fabryczny ABS w cenie.
OdpowiedzNMAX łoi PCX'a spod świateł, dodatkowo ma lepszy zawias. Jest do odczuwalne zwłaszcza podczas jazdy z pasażerem. To takie wg mnie dwie największe zalety, miałem okazję testować oba przed podjęciem decyzji o zakupie.
OdpowiedzZłoić, to ja mogę ciebie na wiedzę o cyber, czy w sporcie, albo moim 63AMG, jak jedziesz tym swoim skuterkiem i myślisz, że jesteś szybki. PCX jest po prostu lepszy przez większą ilość bezawaryjnych egzemplarzy na ulicach (NMAX są niszowe i mają gorszy serwis), przez lepsze brzmienie silnika (PCX fajnie mruczy, a NMAX brzmi jak mikser- żałośnie), PCX jest zdecydowanie oszczędniejszy i ładniej wygląda (NMAX z przodu wygląda, jakby miał pudło pod kierownicą, zamiast owiewek), PCX ma celowo z tyłu bęben (naprawdę ktoś myśli, że Hondy nie stać na tarczę z tyłu?...), ponieważ wśród młodszych- niedoświadczonych kierowców dochodziło przy gwałtownym hamowaniu do blokowania tylnego koła (zamiast do zdecydowanego spowolnienia) i wywrotek. Jeśli ktoś myśli, że NMAX jest lepszy od PCX, to jest pod wpływem propagandy marketingowej i sam nie posiada motocyklowego doświadczenia.
OdpowiedzSensowną modyfikacją jest wysoka szyba GIVI, mniej wieje, a lepsza aerodynamika sprawia, że nie jestem w stanie przekroczyć nim 2,2 litra/100km (oponki mam city grip).
OdpowiedzW poprzednich PCXach były montowane opony IRC które rzeczywiście były śliskie. Teraz montują City Grip'y więc jest duuużżo lepiej niż było.
OdpowiedzW poprzednich PCXach były montowane opony IRC które rzeczywiście były śliskie. Teraz montują City Grip'y więc jest duuużżo lepiej niż było.
OdpowiedzFajny skuterek, przejechałem nim około 2600 km. Jeżeli chodzi o opony to trochę muszą się wytrzeć, przez pierwsze 300 km przyczepność rzeczywiście była gorsza, ale obecnie jest lepiej. Jadąc około 30km za miasto z prędkością 70-80 km/h i wiatrem w plecy około 4m/s najniższe spalanie było 1,9 litra. Co do hamulców to są bardzo dobre. Nie zgadzam się z opinią, że przednie koło się blokuje, a do połowy klamki nic się nie dzieje. Wszystko zależy jak naciskamy na tą klamkę, zawsze jest tak, że po wciśnięciu około 1/3 skoku zaczyna hamować.
OdpowiedzU mnie najniższe spalanie 1.74l po miescie nie spieszac sie A tak normalnie 2.4 na oponach city grip na IRC bylo 2.2l
Odpowiedz