Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJestem właścicielem NT DCT od 2 tygodni. Zrobiłem 1500 km. Średnie spalanie 5,0 l/100 głównie w trasie. Jestem zadowolony i potwierdzam zalety prezentowane w artykule. Automatyczna skrzynia i tempomat pozwalają na komfort psychiczny i cieszenie się jazdą. Minusem jest dość skomplikowany dostęp do ustawień, długi czas ładowania menu na wyświetlaczu, brak dostępności w Polsce osłon baku i silnika/ściągam z Niemiec/ i niezbyt wygodne siedzisko/ rozważam wkładkę żelową/. Dość drogi jest też serwis.
OdpowiedzJestem posiadaczem NC700X DCT, doposażyłem mój motocykl w kufry boczne i centralny oryginał Hondy, wysoką szybę dedykowaną Honda, halogeny Givi, stopkę centralną Honda, grzane manetki Honda, dodatkowe gniazdo zapalniczki i usb do ładowania. Przerobiona kanapa kierowcy i pasażera na żel plus materiał antypoślizgowy….. po tych wszystkich przeróbkach Honda pokazuje nowy model NT1100 DCT i co ja mam zrobić??? Musiałem i zamówiłem już nową Hondę NT1100DCT z odbiorem w maju. P.S. Tylko po co wszystkie przeróbki mojego NC które do tanich nie należały, tylko po to aby nowy właściciel miał „gotowca” Do Honda, jak zrobicie mi taki numer drugi raz to się obrażę.
Odpowiedz"doposażyłem mój motocykl w kufry boczne ... stopkę centralną Honda, grzane manetki Honda, dodatkowe gniazdo zapalniczki i usb do ładowania" - o to żeś wywalił sporo kasy w błoto, bo te akurat rzeczy (plus jeszcze np. tempomat) są w standardzie w cenie w NT
OdpowiedzBardzo fajny film i felieton - dzięki! Posiadam Nc750x z 2020 roku i NT 1100 będzie moim kolejnym motocyklem. NCekiem jeździ się super, Honda wie co robi. Oczywiście motocykl znajdzie swoich przeciwników jak i zwolenników ale mnie się podoba. Dodatkowo wiem, że będzie to przewidywalny i bezawaryjny sprzęt. Za 2 tygodnie oficjalna prezentacja w salonie a w kwietniu biorę na testy.
OdpowiedzHISS to skrót od Honda Ignition Security System. Jest to imobilajzer stosowany przez Hondę w motocyklach.
OdpowiedzSorki,ale mówisz o skrzyni DTC i powielasz ten błąd w tekscie i wszystkich filmikach.Dual Clutch Transmission-DCT a nie DTC.Poza tym,dzięki za tekst i YT.
OdpowiedzDzięki, za dużo obcowania z Ducati 😉
Odpowiedz