Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeZa dużo turystyka za mało sportu. Kiedy Honda zorientuje się, że na rynku brakuje następcy CBR XX?
OdpowiedzWidocznie ludzie chcą dużo turystyki, a mniej sportu. Tym NT oczywiście nie jeździłem, ale jeżdżę Afrą - ten sam silnik - i więcej sportu nie potrzebuję. Nie potrzebuję 0,5s mniej do setki ani nie potrzebuję jeździć 250km/h, bo ani to fajne, ani nie ma gdzie. Potrzebuję natomiast miejsca, bo jestem wysoki i nie mam zamiaru się kulić i garbić na jakimś przecinaku - i to jest. Potrzebuję komfortowego zawieszenia, zeby mi plomby nie wypadały na każdym torowisku czy studzience - jest. Potrzebuję elastycznosci, a nie więcej mocy - też jest. Mnie wystarcza. Widocznie honda stwierdziła że jest więcej takich jak ja i pod nich to nowe moto skroili - taka afryka typowo na asfalt. A sporty na tory! ;-P
OdpowiedzJuż cała Europa pokazała na YT filmiki z prezentacji.U was jeszcze nie ma i nie wiadomo kiedy będzie?!Jakaś tylko papka marketingowa wrzucona do poczytania. Takie rzeczy, to montuje się w samolocie podczas powrotu z prezentacji i wrzuca jeszcze ciepłe na YT. Ech…….. .
OdpowiedzŚwięte słowa Jasiek. Mam identyczne spostrzeżenia, dzień po testach wpadały filmy 16-30min z pełnym opisem zalet i wad motocykla. Nasi po 6 dniach wrzucają szczątkowe informacje, byle tylko klikalność się zgadzała na stronie. Dodatkowo dźwięk podczas jazdy..tragiczny ledwo co chłopa słychać. Masakra.
OdpowiedzPoprawiam tekst. :) Nie wiem jakiego wzrostu jest facet na zdjęciu, ale patrząc na ugięcie kolan to nie wróży komfortu przy długich przelotach.
OdpowiedzNie wie jakiego wzrostu jest facet na zdjęciu, ale patrząc na ugięcie kolan to od wróży komfortu przy długich przelotach.
Odpowiedz