Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzekokpit ładny ,ale łancuch ? h,jnia lepszy byłby wał z nowoczesnych kompozytów tytanowo weglowych o niskiej masie i dozywotniej trwałosci moto by było ciut drozsze ale z czasem by sie zwrociło i mnej upierdliwy przy wsiadaniu i zsiadaniu ;)
OdpowiedzPamietam jeden odcinek best motoring gdzie porownywali manual z dsg w 2 golfach gti 5 zrobil drag na 1,4 mili na kazdej zmianie manual zostawał 3-5 metrow z tyłu im wyzsza predkosc tym bardzej zostawal na kazdej zmianie jesli ta skrzynia dct ma porzadnie skonfigurowany antyhopping ii miedzygaz tpo zdecydowanie wole taka skrzynie niz manual co do moto 200 kg full bak 750 cm moze byc ale 80-90 kucy i pasuje i przód przezroczysty zeby nezasłaniał widoku do przodu ,predkosc w zakretach raczej mała- nisko podesty na nogi ,wygalda na bardzo wygodne moto .
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws golf dzieki szybkosci dsg nietylko pokonuje na przyspeiszenie na wprost tego samego golfa zmanualem ale nawet szybsze auta gti jak megane jak maja biegi zapiete widac ze megan powoli dogania golfa na zmianie megane zostaje z tyłu .
OdpowiedzZ onetu o Honddzie NM4 Vultus Vultus jest napędzany przez dwucylindrowy silnik w układzie V o pojemności 745 ccm. Motor ma moc 54 koni mechanicznych i dysponuje momentem obrotowym wynoszącym 68 Nm. Ten sam silnik spotkamy w Hondzie NC750. Kto nie odrobił lekcji? Onet czy Ścigacz?
Odpowiedzstraszne
Odpowiedz