Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarze"czopy wału korbowego przesunięte zostały o 270 stopni" ... czopy są w przesunięciu o 90 stopni
OdpowiedzKupiłem ncka w kwietniu. Miałem już w swej karierze 15 różnych motocykli od jawki 50 po BMW k1200. Ta Honda jest naprawdę rewelacyjna. "Sama" jeździ. Jak dla mnie to moc i moment wystarczające. Pozycja bardzo wygodna. No i spalanie, u mnie wychodzi 3,4 l/100km. Jazda głównie w mieście i w okół komina. Do wad: szósty bieg to praktycznie można wrzucać dopiero powyżej 100km/godz, Zawieszenie za twarde, ale to może moje subiektywne odczucie. No i cena jaka!
OdpowiedzPrawda jest taka, że jest to następca CB 500 i ma super ten bagażnik na kask - zupełnie jak w skuterach.
OdpowiedzCo wy tak z tą mocą. Popatrzcie a moment obrotowy i na zakres obrotów przy których jest osiągany. Jazda tym motocyklem ma być przyjemna a przyśpieszenia płynne i przewidywalne. Z tym momentem i przy tej masie, moto nie będzie odstawało od "low-end'owych" sześćsetek pokroju CBF 600.
Odpowiedzlowendowa 600 cbf potrzebuje 7.5 sekundy na przyspieszenie 0-140 km/h nc700 12.3 sekundy lepiej zweryfikuj swoia wiedze .
Odpowiedz12 a skąd masz ten wynik ?
Odpowiedzrealne 140 masz jak licznik pokazuje 145-147 około https://www.youtube.com/watch?v=_ov8xNyoLzQ jest to bardzo dobry sprzet ma niskoobrotowa charaketrystyke ja takie wole ale w wyscigu na prostej z cbf 600 a juz tymbardziej z cbr 600rr ten sprzet absolutnie niema czego szukac :x chyba ze chce zebrac monumentalny wpier.l ;)
Odpowiedzhttps://www-motorradonline-de.translate.goog/typen/honda-nc-700-s-im-50-000-km-dauertest-ziemlich-unkaputtbar/?_x_tr_sl=de&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc
Odpowiedzhttps://www.motocykl-online.pl/testy/Uzywana-Honda-NC-700-Poczciwa-do-bolu,8489,2 nie mniej jest to swietny sprzet ale fejkowy marketing hondy albo zle tłumaczenie polakow w sprawie przyspieszenia to tylko stek bzdór na ktory moga nabrac sie jedynie ludzie ktorzy zagleboko nie draza tematu ...
Odpowiedzobadaj testy gazety motocykl-online czyli przetlumacoznego motorrada bodajze :) nc700 przyspeisza duzo gorzej niz cbf 600 wiekszy i nizej polozny moment obrotowy nic nie daje duzo wieksza moc cbf 600 robi robote porownaj jeszcze d jeszcze mocniejszych 600 typu cbr 600rr to masz tak nc 700 12-13 sek do 140 cbf 600 7-8 sek i cbr 600rr 4,5 sek ...
Odpowiedzbmw niedawno tez fejkowe info wypusciło ze ich r18 ten taki wielki choper z silnikiem boxera 1800 cc bodajze zejdzie ponizej 4 sek do 100 km/h :D moze jak im sie nudzi z mowieniem prawdy zaczynaja wprowadzac dla zabawy troche bajzlu :x
OdpowiedzLovtza, chciałbym zauważyć, że "tysiąc" nie pisze się przez "ś". A "O-ring" to po ludzku się "pierścień" nazywa, jeśli dobrze pamiętam. Nie chcę się czepiać, ale takie rzeczy rzucają się w oczy.
OdpowiedzSprawdź czym jest o-ring i czym są łańcuch O-ringowe lub X-ringowe. Bo rzucać to ci się może jeśli masz podstawową wiedzę. Odpisane z opóźnieniem, ale jestem pewien, że w 2012 miałeś google.
OdpowiedzOficjalna cena 25k - moim zdaniem jest ok;)
Odpowiedzcena 22900 bedzie sukces, cena 26900 bedzie padaka i nikt tego nie kupi
OdpowiedzI to ma byc ta rewelacja???? Poza swietnym wygladem nie ma w tym NIC!! Wszyscy dali sie zaczarowac marketingowcom z Hondy. 26-27tyś. za motocykl ktorego niektóre podzespoly pamietaja prezydenture Wałęsy??? Dokladamy 3tyś i mamy na przykład nowiutkiego KTM 690 Duke-a ktory wyprzedza tę Honde o lata świetlne we WSZYSTKICH parametrach - jakość, podzespoły, osiągi, poręczność, cena, łatwość prowadzenia, uniwersalność!!
OdpowiedzPRZYSPIESZENIE!! Do wszystkich wypowiadających się na temat przyspieszenia i porównań z innymi motocyklami: czy ktokolwiek wie jakie będą długości przełożeń? :) No wiec właśnie :P Przy krótkich przełożeniach skrzyni NC może odstawić np CBF ale załóżmy ze do 100 km/h. Jednak będzie to skutkować Vmax na poziomie 150-160 a nie 210 km/h. Poza tym moto wygląda fajnie. Jak dla mnie będzie to alternatywa dla versysa i dl650. Poczekajmy na cenę.
Odpowiedzten motocykl w zyciu nieosiagnie 210 nawet z najdłuzszym przełozeniem bo ma zamalo mocy! obojetnie jakie rpzleozenie bedzie meic nc niewygra z cbf 600 ani do 100 ani do 140 tymbardziej podac ci przykład? dobra supermoto vs cbf 600 np ktm 640 lc4 54 km 160 kg masy z kierowca 80 kg daje to 225 km na tone czyli 20% lepiej niz w rpzypadku nc 700 a i nawet wowczas ktm dostaje od cbf 600 mimo iz ma krótkie przelozenia i vmax 160 km/h ktm uzyskuje 4.7 do 100km/h cbf 4.1 dlaczego ? to proste bo cbf ma stale utrzymujaca sie moc w gornym maxymalnym zakresiew przedziale 9-11.5 tys obr /min ktora wynosi 264 km/tone z 80 kg jezdzcem takie przyspieszenie jak ma cbf uzyskuje dopiero ktm 690 smc najnowszy któy ma przy 160 kg 65 km i krótkie przełozenia vmax 180bodajze bo ma taki sam stosunke mocy do masy okolo 260 km na tone nc 700 z swoimi marnymi 180 km na tone nawet jakby miala 50 biegów zmieniajacych sie automatycznie w czasie 0.000000000000000000000000001 sekundy kazdy i vmax te 100 km/h przy tak krótkim rpzleozeniu i tak niemiala bys zans z dynamika cbf 600 .
OdpowiedzPANOWIE JA WAM WSZYSTKIM RADZE: SPALCIE SOBIE PO BLUNCIE! ZARAZ WAM PARA POPUSCI
OdpowiedzPrzednia owiewka przypomina CBF 125. Profil Versysa. Ta Honda nie wygląda na żadną innowację. Koncepcja uniwersalnego, taniego i ekonomicznego motocykla znana jest od dawna. Świetną realizacja tego pomysłu było Suzuki SV650, a na dzień dzisiejszy w moim odczuciu Kawasaki ER6. Owszem pali nieco więcej, ale nadal jest poręczny, wąski, ma spory moment obrotowy, jest o 20KM mocniejszy, lżejszy tańszy. Podobnie jak moi poprzednicy mam wątpliwości, ze ten motocykl do 140km/h przyspiesza jak CBF - to po prostu niemożliwe o ile oba sprzęty pojadą na 100%. Podobnie dziwne wydają mi się tezy (nie miałem możliwości sprawdzić) o tym jakoby skuter 300 (patrz test Honda SH300 albo Kymco nie pamiętam dokładnie) odstawiał na starcie motocykle o mocy 50-60KM? Coś tu nie gra.
OdpowiedzNo prosze, dość ciekawy sprzęt. Jestem ciekaw ceny z DCT- to super rozwiązanie na codzień. Sam jeżdżę Aprilią Maną i do miasta ciężko mi sobie wyobrazić coś bardziej poręcznego :)
OdpowiedzJak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"
OdpowiedzJak dla mnie to jest totalnie bezpłciowy motocykl, nie ma w nim nic ciekawego. Kolejny z serii "na motocyklu może jeździć każdy"
OdpowiedzPewnie jeździsz motocyklem w stylu "dla wybranych"
OdpowiedzTaaaa, najpewniej na Playstation... ;)
OdpowiedzBMW R1100R
OdpowiedzSorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na myśli skuteczności hamowania. Chodzi o niezawodność - jeśli połowa układu hamulcowego nawali to jest chociaż cień szansy że druga połowa pomoże wytracić prędkość. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jesteśmy zdani na tylny hebel i łaskę losu. Pewnie istniałaby możliwość dokupienia felgi pod bliźniacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ??? Szkoda, mam nadzieję że honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzęta w kategorii ścigacz z dwoma tarczami :)
OdpowiedzSzkoda że nie znasz konstrukcji hamulców w motocyklu.... Hehehehehehe, co za koleś!
OdpowiedzShit. Przejedz palcem po pancerzach przedniego hamulca 2 tłoczkowego. To jest 1 obieg wiec jeśli np prawy hebel sie rozszczelni jest bardzo duze prawdopodobieństwo, ze lewy tez nie zadziala.
OdpowiedzBuahahahahahaha :D Co za lamer!:D Ile znasz sytuacji ze w motocyklu z jedna tarczą siada układ i gość się zabija? Bo ja jeżdzę 20 lat i w życiu o czymś takim nie słyszałem. Sam sie dyskwalifikujesz :D
OdpowiedzPoniżej wybuchła wojna o moc, przyśpieszenie itd. itp. Ale przecież nie o to w tym moto chodzi. Ma to być sprzęt na dojazdy do pracy i "zwykłe" polatanie później. Nikt tym nie chce niczego udowadniać na torze albo jechać do Mongolii. Ja uważam, że to strzał w dychę, a ten schowek na miejscu baku, to po prostu rewelacja. Fajna stylistyka, przyzwoite wykonanie, no i cena. Jeżeli do tego spalanie faktycznie nie przekroczy 4-5 l/100 km, to kolejny argument "za". W końcu benzyna ostatnio trochę kosztuje. Ja, tak jak Lovtza jestem na zdecydowanie na tak!
OdpowiedzHonda po prostu pozbierała z magazynu co miała i zbudowała coś nowego. Fajna rzecz ten schowek. Ale to wszystko jeżeli będzie kosztował coś około 30 tysięcy (27-29) to drogą. Chyba wolał byĶ Ducata gdzie będę miał lżejsze moto, L-twina, małe spalanie, fajniejszy gang i krzywą momentu, lepszą moc. I co najważniejsze ładniejsze - to fakt kilka tysięcy drożej, ale też więcej frajdy. Dlatego jak by kosztował dużo mniej to można by się zastanowić. A tak jakoś nie widzę fenomenu tego moto. Oczywiście są wyznawcy Hondy którzy się spodoba.
Odpowiedz....w salonach znają już ceny (sprawdzałem w dwóch): NC 700S z ABS = 26200zł; NC 700X z ABS = 26900zł.... Bez ABS chyba taniej o 2000zł.. nie zapisałem, bo mnie interesuje raczej z ABS. Plus to, że X jest tylko 700zł droższy. Minusem poważnym to, że cena za S jest mocno przesadzona!!! 26200zł a na Słowacji 5290Euro=23800zł :))) Różnica między X a S w pozostałych krajach (Hiszpania, Włochy i Slowacja to też jakieś 2-3 tys zł). Dlaczego w Polsce S jest tak drogi jak X ?????? Może jak się oficjalnie pojawią ceny na stronie WWW hondy to może będzie to lepiej wyglądać... Jeśli nie to, chyba wolałbym dorzucić jeszcze 1500zł i kupić XJ6 - zawsze to R4 i wyższa kultura pracy silnika (jak dla mnie). Albo kupić S w Słowacji, jakby jeszcze Euro potaniało :))
OdpowiedzMoto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.
OdpowiedzPytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.
OdpowiedzNie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?
OdpowiedzTak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.
Odpowiedzhonda sie myli nc 700 niema szans jesli chodzi o przyspieszenie z cbf 600 a pan rekator psizac ze ejst sklonny wto uwierzyc chyba postradał zmysły ;) cbf 600 wazy moze 10 kg wiecej od nc700 ale róznica mocy ponad 20 km przy mocach rzedu 50 nc i 78 cbf to bardzo duza róznica cbf potrzebuje niewiele ponad 4 sekund do 100 i jakies 3.5 sekundy zeby przyspieszyc z 100 do 140 km/h w przypadku nc 700 mamy 210 kg i 52 km nawet przy najlepszym mozliwym przebiegu mocy o czym jest mowa w artykule niedostatek prawie 40 % koni mechanicznych nieda sznas nc700 w starciu z cbf 600 nc 700 mysle ze do 100 bedzie potrzebowała jakies 5.3 sekundy a ze 100 do 140 jakies 5.5 sekundy jesli niegorzej ale zakaldajac ze przebieg mocy jest wyjatkowo dobry to tak powinno byc .
OdpowiedzNie wiem czy cbf wygra z nc 700 czy nie ale "geniusza" wypowiadającego się na temat przebiegu mocy informuję, że moc ma głównie wpływ na maksymalną prędkość. Za przyśpieszenie odpowiada głównie moment obrotowy. Więc nasz geniusz powinien zainteresować się przebiegiem momentu obrotowego. Nie ma jeszcze zbyt dokładnych danych o nc 700 na naszych stronach. Ale jeśli chce się wypowiadać wystrczy zadać sobie trochę trudu by pisać choć trochę kompetentnie. Ja na wielu stronach amerykańskich poświęconych nc 700 znalazłem takie informacje. Otóż nc 700 już przy 2300 obrotów ma dostępne 90% momentu obrotowego. A to już daje do myślenia. A poza tym myślę że dla kogo innego jest cbf 600 a dla kogo innego nc 700. Ważne żeby każdy znalazł motocykl który daje mu przyjemność z jazdy czgo i Wam życzę.
OdpowiedzKolego to nie chodzi o przyśpieszenia tylko o przyjemność jazdy, jak chcesz przyśpieszenia to wsiądź do F-16. Jestem posiadaczem nc 700x jeździłem już różnymi przyśpieszaczami i na pewno cbf 600 nie da ci takiej frajdy z jazdy , manewrowania, środka ciężkości jest tak wyważony że motocykl sam się składa do zakrętów i oczywiście spalania 140 km/ 4l jazda miejska. I co ty na to.
Odpowiedzpowiew świerzości,rewelacja. tico- ambitny typ tyle ze podobna do crosrunera
Odpowiedzja sie tylko odnioslem do info otym ze nc bedzie rownie szybka do 140 km/h jak cbf 600 wiec ni h,ia niewiem o co ci chodzi????????????!!!!!!!!!!! ja niepisze ze nc 700 to zly motocykl bo mi koncepcja niskich obrotow sie bardzo podoba i uwazam to za fajny projekt hondy przyjemnosc z jazdy mozna czerpac na wiele sposobow zaleznie od chwilowych preferencji danej osoby jedna z nich jest wlasnie nc 700 czyli fajna ergonomia elastyczny silnik itd inni preferuja najlepsze mozliwe osiagi a jeszcze inni cross . nc 700 to fajne moto dajace napewno przyjemnosc z jazdy odpowiedniej niszy kierowcow.
OdpowiedzTy to czorcz to idiota jestes. Bedziesz sie klocil z producentem? Byles przy produkcji? Masz bialy fartuch?
OdpowiedzPoczekaj, poczekaj. Twierdzisz że wiesz lepiej od Hondy, jak wyszły jej testy własnych motocykli?
OdpowiedzWidać młody i niedoświadczony jesteś skoro wierzysz we wszystko co podaje producent.
Odpowiedzdookładnie boom koles niema pojecia o czym pisze wtf ten idi.ta to samo pewnie honda sie pomylila i miala na mysli cbf 500 chociaz uwazam ze w tym wypadku przyspieszenia beda zblizone z cbf 600 nc 700 niema najmniejszych szans jak ktos sie niezna niech lepiej niepisze nic zamaist robioc z siebie id.te skonczonego :) to do wtf i tego drugiego jak mu tam zapomnialem
OdpowiedzSkoro jeździłem pare lat trampkiem o podobnej masie i mocy i stwierdzam że niestety to jest wół, to jak moto mające ponad 20 KM więcej przy również podobnej masie zostanie objechane? Czyżby ta nowa Honda miała jakieś wyjątkowo krótkie pierwsze biegi? Ale jak pociągnie te deklarowane 170 km/h to raczej nie (trampek ciągnął w porywach do 160 km/h ze skrzynią 5 biegową).
Odpowiedzweźcie pod uwagę moment obrotowy, który już tak bardzo się nie rózni (co do wartości), ale jest przepaść jeśli chodzi o przebieg (od 2500obr/min w nc i 8000 w cbf), dodatkowo przy zastosowaniu systemu DCT jestem skłonny uwierzyć w przewagę NC. Pamiętajcie: nie tylko moc jest ważna!
Odpowiedzbunny czy ty tez psotradałes zmysly ? znowu mam tluamczyc co i jak . nawet jesli ten motocykl mialby silnik elektrycnzy i stala moc od 1000 obr/min do odciecia czyli stale by mial te 52 km to i tak by niemial szans z honda cbf 600 człowieku to jest 40% róznicy w mocy maksymalnej nic nieda nc zajepisty moment obrotowy napsiales ze nc uzuyskuje go juz rpawie przy 2500 a cbf 600 przy 8000 tys ale to niejest tak ze poniezej tych 8000 tys cbf niema tam nic:) a nawet jesli by tak bylo to niczego by niezmienilo w przyspieszeniu na maaksa na kazdym kolejnym biegu poniewaz po wbiciu z 1 na 2 w hondzie cbf oborty utrzymuja sie powyzej 8 tys oborotw na minute i na kazdym kolejnym biegu równziez ! przy max przyspeiszeniu w cbf zmienia sie biegio chyba przy cos okolo 11 tys obrotach na minute dalej mam tłumaczyc ze nc niema szans z cbf 600 a honda sie pop[rostu pomyslila? nc 700 niema szans z cbf 600 chopcby miala silnik elektrycnzy róznica w mocy 25 km przy tych mocach to przepasc jesli w testach nc 700 pokona cbf 600 chocby do 140 to zjem własne kłaki z głowy .
Odpowiedzale moment NC ma wyższy i dostępny od niższych obrotów a jeśli chodzi o przyspieszenie to niutki grają pierwsze skrzypce, dlatego honda wyraźnie podkreśla ze NC jest szybszy ale tylko do 140km/h (zapewne już powyżej 100 CBF zbiera się lepiej ale do 140 jeszcze musi nadrobić straty po starcie) zapewniam, jeśli ktoś jeździł V-kami lub 2T już nigdy nie zapatrzy się ślepo na galopujące po papierku kucyki lecz przeanalizuje również moment i jego przebieg.
OdpowiedzCZŁOWIEKU TU NIECHODZI O NADRABIANIE STRAT BO CBF DO NC ZADNYCH START NIEBEDZIE MIEC TYLKO O WYKRES PRZYSPIESZENIA PODANY W G NIEWIEM CZY ZAUWAZYLES ALE CHCAC UZYSKAC JAK NAJLEPSZY WYNIK MOTOCYKLEM TYPU R6 ITD RÓWNIEZ TYCZY SIE TO CBF 600 STARTUJAC OD ZERA NA 1 STARASZ SIE UTRZYMAC MAXYMALNIE WYSOKIE MOZLIWE OBROTY I PRZYSPIESZASZ NA POGRANICZU WHELLI W PRZYPADKU CBF 600 BEDZIE TO GDZIES DO 60 KM/H DOBRZE WYSTARTOWANA CBF 600 ZMIAZDZY TĄ NC 700 JAK NIEWIEŻYSZ ZRÓB SOBIE WYKRESY MOCY PRZEBIEGU MOCY NC 700 I CBF 600 NAŁOZ JE NA SIEBIE A ZOBACZYSZ ZE CBF 600 JUZ OD 7 TYSIECY OBR/MIN MA WIECEJ KM NA TONE MASY Z KEIROWCA RAZEM NIZ NC700 A TA ROZNICA CIAGLE SIE POWIEKSZA NA KORZYSC CBF AZ DO 11 TYS OBR/MIN CBF NIE DA SZANS NC W JAKIMKOLWIEK RPZYSPEISZENIU CZY TO OD ZERA CZY OD 80 CZY OD 60 MOWIE CI TO JA A JA JESTEM EKSPERTEM W TYCH SPRAWACH .JEDYNA PRZEWAGE NC BEDZIE MIALA W PARU SYTUACJACH ZALOZMY 1 PRZYKLADOWA OBIE MASZYNY MAJA ZAPIETY 6 BIEG I PRZYSPEISZASZ OD 30 KM/H WTEDY TA NC BEDZIE MIALA LEPSZA ELASTYCZNOSC AZ DO MOMENTU WKTORYM NA CBF NIEPOKAZE SIE 7 TYS OBR /MIN CZYLI MNIEJ WIECEJ PRZY 133 KM/H NIEWIEM DOKALDNIE OBLICZYŁEM NA SZYBKO I TO WSYZTKO W TEMACIE ZOBACZYSZ ZE WYNIKI TESTU TO POKAZA I ZE NC 700 NIEZEJDZIE DO 100 PONIEZEJ 5 SEKUND A ZE 100 DO 140 PONIEZEJ 5SEKUND RÓWNIEZ GDZIE CBF WCIAGA 100 W 4.2 SEK A 100-140 W 3.5 SEK .
Odpowiedzpatrząc na wykresy przebiegu mocy i momentu w wartburgach 353 (2t 1.0l) i 1.3 polo też zapewne obstawiał byś polo, a jednak rzeczywistość jest inna (owszem polo ma większy v-max) lecz zapytaj na forum jeśli nie znajdziesz takiego tematu który z nich będzie pierwszy od świateł do świateł... dla leniwych mówię od razu że to 353 który ma tylko 2 niutki więcej i 8 koni mniej (miałem okazje sprawdzać kilkukrotnie) może trochę OT ale może dać do myślenia, swoją drogą proponuje dać sondę ile użytkowników scigacz.pl zgadza się ze mną i honda a ile uważa się za lepszych inżynierów i matematyków. jeśli niedowiarków będzie sporo (a rozsądek mi podpowiada że ich nie braknie) to może to będzie ciekawy materiał na jakiś mały teścik, którym redaktorzy scigacz.pl mogli by poprawić opinie na swój temat uwierzytelniając napisane przez siebie słowa...
Odpowiedzhahah scigaczi nigdy takiego testu niezroganizuje bo jest zacienki na takie pomysly to 1 a 2 juz jest po oficjalnych testach hondy nc700 i oto wyniki 0-100 km/h 5.5 sekundy 100-140 km/h 6.5 sekundy vmax 165 km/h (licznikowo znacznie wiecej) i co ? geniuszu ilu teraz sie ztoba zgodzi i marketingowcami hondy ze nc 700 do 140 jest hahah litosci lepsza albo rownie chocby dobra jak cbf 600? co to polo i wartburga zebym ci cokolwiek mogl napisac o nich musialbym znac 3 wartosci poniewaz to sa stare rzechy i niewadomo jak przelozenia wnich inzynierowie dobrali to 1 a 2 jaka jest masa tych 2 aut . zgodze sie ztoba w 1 kwesti jesli chodzi o czysto subiektywne odczucia z jazdy zdecydwoanie bardziej rpeferuje taka charakterystyke jak ma nc niz duzy dol wmocy i nagly kop w gorze jak niektore sprzety .
Odpowiedztak się składa że przez 5 lat posiadałem cbf 600 a od kilku miesięcy mam nc 700x także troszkę doświadczenia mam . racje mają ci co twierdżą że nc 700 niema szans z cbf. do 100 nie ma aż tak wielkiej różnicy powyżej 100 przepaść. .. to jest motocykl o zupełnie innej charakterystyce. pozdrawiam właścicieli cbf 600 i nc 700 i wszyskich motocyklistów
OdpowiedzJako następca CBF500 to bardzo dobry motocykl, tani, ekonomiczny, w sam raz dla początkujących, ale nie dla takich koneserów i sportowców jak tu obecni :) Ja tam bym chętnie bym wymienił mojego GS500 na taką nową hondę
Odpowiedzskoro moto jest takie tanie mogliby zroganizowac nc700 cup w poznaniu;) fajnie by ejszcze bylo zeby ztej okazji mnie na niego bylo stac hahah;)
OdpowiedzZacznij od motorynki, bo cały czas pieprzysz farmazony na kilometr cuchnące brakiem posiadania jakiegokowiek motoru.
Odpowiedzdyzio ta wypowiedzia uduowdniles ze jest dokaldnie na odwrót z nas 2 to od ciebie cuchnie brakiem jakiegokolwiek motoru heheh
Odpowiedzty wodzu czerpiesz radosc z nasmiewania sie z innych, panie doswiadczony jak ci tam manety, minety fak zapomnialem? przesmiewasz wszystkich rowno, razem z producentami, znasz sie najplepiej, kpisz, ironizujesz. Tak naprawde to powiedz kolego o co ci chodzi? masz ADHD i czekasz jak ktos tylko cos napisze na forum zeby go zrugac? Oj problem ty miec z samym soba, oj duzy. a widze ze w zimie sie nasila, chyba bys pojezdzil i sie teraz normalnie na forach rozladowywujesz a nie na prostych...
Odpowiedznienasmiewam sie znikogo tylko stwierdzam fakty jesli nc 700 prxzyspiesza lepiej od cbf 600 do 140 mimo iz ma 25km mniej to wejde tu i napisze przepraszam was mieliscie racje nc 700 dzieki niezywklemu przebiegowi momentu obrotowego przyspeisza lepiej od cbg 600 do 140 mieliscie racje to wy sie lepiej znacie odemnie co oczywiscie nigdy nienastapi bo cbf zmiazdzy nc 700 w :)
Odpowiedza jedyny który cos tutaj kuma to boom .bo dla reszty was liczby wykresy mocy stosunek mocy do masy itd to chyba jakas abstrakcja jest .
Odpowiedzheheh moto fan ale ja tylko prostuje brednie któe mocno bija po oczach przykro mi ze jestem do tego zmuszony ale jak ktos psize ze nc 700 o mocy 52 km przyspeisza lepiej przy tej samej praktycznie asie co cbf o mocy prawie 80 km to niemoge nienapisac nic sorry ;)
Odpowiedznooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady
Odpowiedzjaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;)
Odpowiedza co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe
Odpowiedzmi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy
Odpowiedzspoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?
OdpowiedzJUZ JEDNO WYPRACOWANIE NAPISALEM ALE CHYBA NIEWESZŁO TO PISZE JESZCZE RAZ BO LUBIE TEN TEMAT .WIĘC TO ZALEZY O JAKICH RZĘDACH MOCY JEST MOWA WPRZYAPDKU MASZYN MOCY 50 KM 20 KM ROZNICY TO PRZEPASC SIEGA 40% W PRZYAPDKU POTWOROW UZYWANYCH DO WYSCIGOW NA 1/4 MILI O MOCACH RZEDU 500 KM 20 KM TO LEDWO 4% RÓZNICY W MOCY DOBRA ZAKLADAM ZE CHODZI CI O 50 KM I 70 KM WIEC NAWET NIEWIEM OD CZEGOZ ACZAC BO DUZO O TYM MOZNA NAPISAC PO 1 TO 40% RÓZNICY W MOCY I NAWET JESLI TEN 70 KM MOTOCYKL MIALBY NAJGORSZY MOZLIWY WYKRES TZN WYGIETY W DÓŁ NA CALEJ LINI A TAMTEN 50 KM NAJLEPSZY MOZLIWY CZYLI MAX WYGIETY W GORE NA CALEJ LINI TO I TAK TEN 50 KM NIEMIALBY ZANDYCH SZANS NA P[RZYSPEISZENIE MAXYMALNE JAZDE TOROWA ITD CO INNEGO ELASTYCZNOSC NA WYZSZYCH BIEGACH PRZY NISKICH PREDKOSCIACH TO SA OCZYWICIE 2 SKRAJNE BARDZO MOCNO PRZYKALDY ALE POKAZUJA ZE NAWET WOWCZAS 50 KM MOTOCYKL NIEMA SZANS W NOWCYH MOTOCYKLACH NIEMA JUZ MASZYN KTORE MAJA WYKRES WYGIETY W DOL NA CALEJ LINI I NAWET JESLI MAJA SLABY DOL TO W 90% PRZYPADKOW PRODUCENCI POTRAFIA W GORNYM MAXYMALNYM ZAKRESIE OBROTOW A ZATEM I MOCY UTRZYMAC JA NIEOMAL NA STALYM POZIOMIE W TAKIM WYAPDKU DOBRZE WYSTARTOWANY 70 KM MOTOCYKL NIEDA SZANS ZADNYCH 50 KONNEMU CHOCBY MIAL NAJKROTSZE PRZELOZENIA SWIATA OCZYWSICE ZAKROTKIE NIEMOGA BYC BO CZAS NA ZMIANE BIEGOW TEZ ZABIERA CENNE ULAMKI SEKUND (TAK NA MARGINESIE JESLI WYKRES JEST BARDZO LADNY I MA WSPANIALY PRZEBIEG MOCY JUZ W DOLE BROTOW MOTOCYKL W CALE NIEMUSI MIEC KROTKIE PRZELOZENIA )ODRAZUZ AZNACZAMZ E WYKRES MOEMENTU OPBROTOWEGO NAM NIC NIEPOKAZE DORAZU MZOEMY GO WYWALIC DO KOSZA JEDYNE CO NAM POKAZE JAK SIE MA PRZYSPEISZENIE DANYCH MOTOCYKLI WZGLEDEM SIEBIE TO NALOZENIE WYKRESOW MOCY WYRAZONBYCH WKONIACH MECHANICZNYCH I DOPASOWANIE ODPOWIEDNICH PREDKOSCI NA ODPOWIEDNICH BIEGACH I OBROTACH I JUZ MAMY WSYZTKO WIDOCZNE JAK NA DLONI :) DAM CI P[RZYKAL 2 MOTOCYKLI 45 KONNY SUZUKI DR 650 SE MA KROTKIE PRZELOZENIE DOPASOWANE ODPOWIEDNIO DO SWOIEI MOCY I PREDKOCI MAXYMALNEJ ORAZ MASY W STARCIU Z SV 650 KTORA MA OKOLO 72 KM MOCY NA 1 OSIAGA PONAD 80 DR COS KOLO 60 CHYBA DR POTRZEBUJE 5.7 SEK ZEBY OSIAGNAC 100 KM/H A SV 650 4.2 SEKUNDY OCZYWISCIE JAK KTOS NIEUMIE STARTOWAC MOTOCYKLEM TO MOZE I SV PRZEGRAC Z DR ALE JA PSIZE O MOZLIWOSCIACH MOTOCYKLI DANYCH NIE O TYM KTO JAKIM EJST PARTACZEM;) NIEMA MOZLIWOSCI ZEBY 50 KM MOTOCYKL WYGRAŁ SPRINT Z 70 KM O TEJ SAMEJ CHYBA ZE WŁADUJEMY DO 70 KM MASZYNY JAKIES ABSTRAKCYJNE PRZELZOENIA NP 1 DO 140 KM/H;) CO JEST OCZYWISCIE KOMPLETNA ABSTARAKCJA I NONSENSEM W NORMALNYCH SERYJNYCH MASZYNACH NIEMA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZWLASZCZA WNOWYCH SPRZETACH ZEBY BYLO COS ZLE ZESTOPNIOWANE CZY COS ONI MAJA TAM DOBRYCH INZYNIEROW KTÓRZY OTO DBAJA .ZALOZMY JESZCZE JEDNA MOZLIWOSC TZN RÓZNICA W MOCY JEST NIEWIELKA OKOLO 5%JEDEN MOTOCYKL MA 100 KM DRUGI 105 OBYDWA MAJA TAKA SAMA MASE I TEN 105 KONNY MA TROCHE GORSZY PRZEBIEG MOCY W CALYMZ AKRESIE ROWNIEZ W MOCY MAXYMALNEJ W TAKIM WYPADKU JESLI ODPOWIEDNIO DOBIORZEMY PRZELOZENIA W 100 KONNYM MOTOCYKLU A BARDZO ZLE DOBIERZEMY W 105 KONNYM NA POTRZEBY TESTU TO 100 WYGRA JESLI NATOMIAST DOBIERZEMY PRZELOZENIA TAKZ EBY NA KAZDYM KOLEJNYM BIEGU W 105 KONNEJ MASZYNIE OBROTY NEISPADALY ZA NISKO TO 105 KONNY MOTOCYKL BEDZIE GÓRA ALBO BEDZIE PODOBNIE ZE WZGLEDU NA CZAS STRACONY NA ILOSC ZMIAN BIEGOW W 105 KONNYM MOTOCYKLU ITD MOZNA BY DLUGO PISAC .
Odpowiedz20 KM MNIEJ ALE O JAKICH RODZAJACH MOCY PISZEMY ?BP TU SIE LCIZA PROCENTY RÓZNICY NP W PRZYPADKU MOTOCYKLI O MOCY RZEDU 50 KM 20 KM RÓZNICY NP JEDEN MA 50 DRUGI 70 TO JEST PRZEPASC OGROMNA 30-40%RÓZNICY W MOCY -INNA LIGA A JESLI PSIZEMY O MASZYNACH KTORE MAJA 400 KM JAK NP MOTOCYKLE STWORZONE DO DRAGU ROZNICE BEDA NIEWIELKIE PONIEWAZ PROCENT RÓZNICY JEST BARDZO MAŁY OK 5% JEST NIEWIELKI . TERAZ CO DO PRZELOZEN ZAKŁADAM ZE MIALES NA MYSLI 20 KM RÓZNICY W PRZYAPDKU MOTOCYKLI O MOCACH RZEDU WLASNIE TYCH 50-70 KM WIEC ZAŁOZMY ZE JEDEN MA BARDZO KROTKIE RPZELOZENIA DZIEKI CZEMU NIEMUSI BYC TRZYMANY OD STARTU NA NAJWYZSZYCH OBROTACH 1 DO 50 2 DO 80 3 110 (TYLE ZE JESLI PRZEBIEG MOCY JEST NP NAPRAWDE SUPER SUPER MOCNYDÓŁ PRZEŁOZENIA WCALE NIEMSUZA BYC KROTKIE TAK NA MARGINESIE ZEBY UZYSKAC FENEPMELANA ELASTYCZNOSC WYSTARCZY SAM WYKRES Z MOCNYM DOLEM )WIEC JESLI TEN 70 KONNY MOTOCYKL UTRZYMUJE STALA MOC W WASKIM TYLKO GÓRNYM ZAKRESIE POTRZEBNYM DO MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA I MA DŁUGIE RPZELOZENIA NA 1 80 2 130 ALE OCZYWISCIE RPZLEOZENIA TAK DOAPSOWANE ZEBY NIEWYCHOPDZIL POZA TEN WASKI GORNY ZAKRES TO I TAK NIEDA SZNAS SŁABSZEJ AMSZYNIE Z KROTKIMI PRZELOZENIAMI MOWA O PRZYSPEISZENIA NA MAKSA JEZDZIE STRICTE TOROWEJ POZA MOEMNTEM W KTORYM ZE STARTU ZATRZYMANEGO TEN MOTOCYKL NA POSLIZGU SPRZEGLA ZACZYNA DOPIERO CHWYTAC TEN WASKI MAXYMALNY WYKRES CZYLI WTYM WYPADKU JESLI NA 1 IDZIE 90 TO DO 60 KM/H WSZYTKO POWYZEJ 60 BEDZIE SIE DZIALO ZNACZNIE SZYBCIEJ NIZ WTEJ SŁABSZEJ KROTKO PRZELOZONEJ MASZYNIE CHOCIAZ SZCZERZE MÓWIAC TO JESTEM NIEMAL PEWIEN ZE IDEALNIE WYSTARTOWANA NA POSLZIGU SPRZEGLA NAWET DO 60 PRZY 35% ROZNICY W MOCY BEDZIE SZYBSZA . WYSTARCZY NALOZYC NA SIEBIE WYKRESY MOCY WYKRESY MOMENTU OPBROTOWEGO ODRAZUNALEZY WYRZUCIC NIC NAM NIEPWOIEDZA TYLKO WYKRES PRZEBIEG MOCY W KM MECHANICZNYCH POTEM SPRAWDZIC NA JAKICH BIEGACH JAKIE PREDKOCI OSIAGAJA OBYUDIWE MASZYNY NAKOZYC JE A OBROTY TE PREDKOCI I JUZ WSYZTKO WIDAC JAK NA DŁONI KTÓRY MOTOCYKL LEPIEJ PRZYSPIESZA OD KTOREGO MOMENTU ITD GENERALNIE MOTOCYKL O MOCY 50 KM Z PRZEBIEGIEM MOCY JAKWSILNIKU ELEKTRYCZNYM CZYLI STALA MOC MOC 50 KM BEZ WZGLEDU NA OBROTY NIEMA SZANS Z MOTOCYKLEM 70 KONNYM KTORY UTRZYMUJA TA MOC TYLKO PODCZAS MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA PORPOSTU NIEMA SZANS.
OdpowiedzTy stary, ty wziales doslownie to co ci proponowalem z tym blunetm... spaliles sie gandzia i napisales opowiadanie o MOCY.... hehehehehe
Odpowiedzhehe
OdpowiedzJak czytam Wasze wypowiedzi-odpowiedzi to sie ciesze ,ze juz nie mieszkam w Polsce ,z takimi palantami jak coniektórzy. Dajcie tylko temat ,a od razu bedą sie wyzywać i wieszać !!!! Szkoda słów na Was . Nie macie nic wspólnego z prawdziwymi "motocyklistami",którzy są w miarę kulturalni ,pomagają sobie nawzajem i sa przyjaźni.A o motocyklach rozmawiają z pasją. Dno ,poprostu dno.
Odpowiedzno i kto tu wyzywa i psy wiesza? wlasnie to chlopie zrobiles! ba i to nawet zza granicy! poza tym tez nie mieszkam w polsce, a poza tym proponuje koledze pokojowe rozwiaznie - spalenie blunta. Tak na marginesie to moze tez sie skusisz StaraWygo zeby sobie pary popuscic? hehe
Odpowiedzslaby silnik, bardzo kiepskie zawieszenie, z tylu stalowy wachacz z przodu standardowy wielec. Kupa plastiku i belkotu marketingowego. A prawda taka ze to bardzo ciezki i nie wiadomo do czego motocykl. Na miasto to ja wole skuter max 300cm, a na wakacje to. musze miec motocykl z porzadnymi kuframi i miejscem dla pasazera. Moge sie zalozyc ze jadac z pasazerem max 55kg na byle dziurze bedzie tyl i przod dobijac. Ok silniki maja zywotne, bardzo dobre hamulce, al cala reszta jest umiarkowana jak nie kiepska.
OdpowiedzKurde, to już tym jeździłeś że tak wszystko masz rozkminione?
OdpowiedzA już myślałem, że będę miał następcę dla TDMy, patrzę na moc i wagę i ... będę szukał dalej. Narazie pozostaje Multistrada i Tiger 1050.
OdpowiedzAle stary jaki masz problem? Bierz Crossrunnera. Poza tym TDM i NC to zupełnie inna półka cenowa.
OdpowiedzCzyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem. Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.
OdpowiedzBo faktycznie 62nm i 54km to ilość nie pozwalająca się poruszać po mieście. Polaczkom zawsze mało.. Ja nie wiem, czy tu siedzą tylko miłośnicy R1 przyodziani w sportowe ciuchy motocyklowe marki adidas + nike? Mnie opisywana Honda, nie ukrywam, urzekła wyglądem. Parametry są przede wszystkim ludzkie, ale design super.
Odpowiedzzgadzam się. Też mnie irytuje ślepe i bezrefleksyjne powtarzanie za innymi, że im więcej tym lepiej. Osobiście preferuję mniejsze pojemności, wbrew trendowi, ze najlepszy jest litr a poniżej 650tki to totalna porażka. Faktycznie większość motocyklistów u nas to lanserzy, mało jest tych, dla których moto to po prostu świetny, uniwersalny pojazd. A taki ma być tani, niezawodny, ekonomiczny w eksploatacji, wygodny itp. itd. Spójrzcie na kraje azjatyckie. Tam mało kto jeździ czymś większym niż 250 ccm i jakoś dają radę, często z całą rodziną, bagażem i jeszcze krową na dokładkę:) No ale u nas to wstyd się pokazać na czymś mniejszym niż GS Adventure, nawet jeśli jeździ się tylko do roboty i wkoło komina. Głupota po prostu
OdpowiedzA kto ci broni jeździć małym litrażem? A byłeś w jakimkolwiek kraju azjatyckim czy prezentujesz swoje przemyslenia w oparniu o telewizję? Widziałeś jakiego rodzaju jest tam ruch? Ile jest na ulicach małych motocykli i skuterów? Tak jazda polega na przemieszczaniu sie w bardzo gestym ruchu ilicznym w zwartej masie. Jazda czymś szybszym w krótkim czasie zakończy się wypadkiem. Moze nie zauważyłeś, ale w Polsce jest nieco inny ruch.
Odpowiedz"Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem" Stary trampek to miał 600 a później 650ccm. Dopiero nowy trampek ma 700cm3. NIe widzę w tym silniku niczego przestarzałego. Nawet stara V trampka miala ponadczasowe rozwiazania i dzieki temu tak sie utrzymuje doskonale na rynkach. Wiec nie bardzo widze pokrycie twoich słów w rzeczywistości.. może coś ci sie pomyliło..
OdpowiedzMiałem Trampka 650 z 2003 r. więc doskonale wiem o czym mówię. Konstrukcja silnika ma już jakieś 25 lat, a moc i moment obrotowy słabe jak na taką pojemność. Zamieniłem Trampka na Tigera 800 XC który z pojemności 800 cm3 wyciąga 95 KM a nie kręci się dużo wyżej. W Trampku mocy ciągle brakowało. Silnik wcale nie jest elastyczny w porównaniu do Tigera. Z tych obecnych trampkowych 700 cm3 powinno być co najmniej 80 KM wyjściowo i ewentualnie dławić go dla młodszych kierowców. A zostawienie 60 KM z 700 cm3 w pojeździe tego typu to jakies nieporozumienie. To nie chopper.
OdpowiedzCzyżby Honda wprowadzała nowy trend do produkcji motocykli przejęty z rynku swoich samochodów, czyli pakowanie coraz słabszych i "ekologicznych" silników? Taką moc z nieco mniejszej pojemności to miał stary Transalp z bardzo starym konstrukcyjnie silnikiem. Stylizacyjnie poszli w końcu do przodu.
OdpowiedzPodobno cena czyni cuda. Zobaczymy.
OdpowiedzStylistycznie wjeżdża Transalpowi na kolizyjny. Miejmy nadzieję, że w następnej kolejności zrobią z Trampka motocykl terenowy :)
Odpowiedz