Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzejeżdże Ncx-em od nie dawna , bardzo mi się podoba. Tankuje cały bak za 50 zł i robię na tym baku prawie 400 km. Prędkość maxymalna jaką udało mi się pojechać to 170 km/h ale jeszcze mogłem dołożyć. W mieście spisuje się doskonale. Schowek na piwo jak nie którzy mówią pomieści zarówno duże podręczne zakupy lub duży kask XL. Na długie trasy które mi się udało już zrobić tj. Wawa-Gdańsk , motocykl wygodny.
OdpowiedzWystarczy, że chłopak pojedzie na prezentacje do Portugalii i honda jest cacy, rewolucyjna, inne podejście itp. A co jest takiego w niej rewolucyjnego czego by nie wymyślono w motocyklach czy skuterach. Że niby łączą tu pewne cechy? A jaka w tym rewolucja? Motocykl kupuje się dla frajdy, pasji dla odjechanych osiągów. W pozostałych przypadkach można kupić skuter. I to spalanie... Z taką pojemnością to rzeczywiście "rewolucja"
OdpowiedzTak to już jest. Nie miej pretensji do wlaściciela ścigacz.pl, że słodzi Hondzie. Taka praktyka jest powszechna we wszystkich naszych "mediach" motocyklowych. Nie tylko portale internetowe, ale również, albo nawet przede wszystkim nasze polskojęzyczne magazyny motocyklowe, są idealnym przykładem kolesiostwa i wzajemnej adoracji. Mistrzem w tej dziedzinie jest "Świat motocykli" ze swoim redaktorem naczelnym na czele. Ta gazeta do totalne dno.
OdpowiedzZazdrość to potezna ale i straszna sprawa;)
OdpowiedzOch ty prosty konsumencie:)
Odpowiedz3,8l ??? a co to za wynik ? ;) BMW juz dawno doszlo do tego poziomu...
OdpowiedzHmmm a doliczyłeś do wyniku BMW ile oleju na 100 weźmie? ;>
OdpowiedzIle kosztuje porównywalny motocykl BMW? 35K?
OdpowiedzInteresuje mnie rozwiązanie zmiany biegów przy lewym lewarku sprzęgła.. Jak się to spisuje i jak działa DCT.. Czy nie jest to zbyt "skuterowe" rozwiązanie?
OdpowiedzStandardowe informacje, które pojawiają się w każdym dobrym teście powinny w zupełności wystarczyć. Przydałoby się też jakieś porównanie z CBF 600N. Czy Honda sama zrobiła sobie konkurencję, czy to jednak maszyny skierowane do innych użytkowników? Mam wrażenie, że od jakiegoś czasu odbywa się tu wyjątkowe podgrzewanie atmosfery w okół tego motocykla, a konkretnych informacji (oprócz suchych danych technicznych), jak na lekarstwo.
Odpowiedzaaa, i gdzie toto ma wlew paliwa? :) w tym slawnym juz schowku na piwo? ;) Testujecie wersje DCT czy "gołą"?
OdpowiedzPaliwo mieści się w oponach.
Odpowiedzjaka jest wysokosc siodla oraz czy da sie regulowac tylny zawias tak, by siodlo nieco obnizyc? :)
Odpowiedz805 mm
OdpowiedzMnie bardziej interesuje cena. Dużo się o niej mówi, że taka atrakcyjna, ale konkretów na razie nie ma :)
Odpowiedzhttp://www.hondaitalia.com/moto/listino_prezzi na tej liście jest napisane że we Włoszech kosztuje € 5.990 (NC700S), € 6.990 (NC700S DCT), € 6.590 (NC700X), € 7.590 (NC700X DCT) z czego NC700X DCT jest nie blokowana i ma 51 KM
Odpowiedzz naszych oficjalnych danych wynika, że w Polsce NC700S będzie kosztowała 19.900 zl w podstawowej wersji.
OdpowiedzCzyli po przeliczeniu na nasze złotówki przy obecnym dość wysokim kursie euro nie jest aż tak atrakcyjna. Jeśli się dobrze poszuka to po obniżkach można znaleźć niewiele droższego CBFa 600 czy nawet Trampka chociaż te motocykle raczej nie powinny być konkurencją dla tego modelu.
OdpowiedzDo czego służy ten motocykl?
OdpowiedzDo jazdy
OdpowiedzNajbardziej mnie ciekawi ten schowek na kask :] nie wiem jak duży jest i ile puszek 0,5 tam wejdzie :))
Odpowiedz