Honda NC700X - pierwsze wrażenia
Mamy już za sobą pierwsze jazdy nowiutką Hondą NC700X i wiele wskazuje na to, że to może być prawdziwy bestseller. Świetna ergonomia, porządne podwozie i rewolucyjny silnik. To wszystko przybrano robiącą bardzo dobre wrażenie dynamiczną stylizacją. Na deser ma zostać podana bardzo konkurencyjna cena.
To specyficznie jeżdżąca maszyna, która nie wpisuje się w ramy dotychczas określone przez rynek motocyklowy. Zarówno praca jednostki napędowej, jak i samo zachowanie motocykla na drodze dla wielu miłośników jednośladów z utartymi wyobrażeniami o nowoczesnych motocyklach mogą być nieco zaskakujące. Tyle, że specyficzność o której wspomniałem, w przypadku NC700X powinna być rozumiana jako zaleta. Podsumowaniem dzisiejszego szwędania się po portugalskim wybrzeżu była wizyta na stacji benzynowej, zakończona wynikiem 3,8 litra na 100 km…
Już wkrótce na stronach Ścigacz.pl znajdziecie pełny test nowego iXa. Jesteśmy ciekawi, co najbardziej interesuje was w tym do szpiku kości nowym jednośladzie. Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące nowej maszyny, jesteśmy do waszej dyspozycji pod redakcyjnym mailem, na naszej stronie Facebook oraz w komentarzach.
|
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzejeżdże Ncx-em od nie dawna , bardzo mi się podoba. Tankuje cały bak za 50 zł i robię na tym baku prawie 400 km. Prędkość maxymalna jaką udało mi się pojechać to 170 km/h ale jeszcze mogłem ...
OdpowiedzWystarczy, że chłopak pojedzie na prezentacje do Portugalii i honda jest cacy, rewolucyjna, inne podejście itp. A co jest takiego w niej rewolucyjnego czego by nie wymyślono w motocyklach czy ...
OdpowiedzTak to już jest. Nie miej pretensji do wlaściciela ścigacz.pl, że słodzi Hondzie. Taka praktyka jest powszechna we wszystkich naszych "mediach" motocyklowych. Nie tylko portale internetowe, ale również, albo nawet przede wszystkim nasze polskojęzyczne magazyny motocyklowe, są idealnym przykładem kolesiostwa i wzajemnej adoracji. Mistrzem w tej dziedzinie jest "Świat motocykli" ze swoim redaktorem naczelnym na czele. Ta gazeta do totalne dno.
OdpowiedzZazdrość to potezna ale i straszna sprawa;)
OdpowiedzOch ty prosty konsumencie:)
Odpowiedz3,8l ??? a co to za wynik ? ;) BMW juz dawno doszlo do tego poziomu...
OdpowiedzHmmm a doliczyłeś do wyniku BMW ile oleju na 100 weźmie? ;>
OdpowiedzIle kosztuje porównywalny motocykl BMW? 35K?
OdpowiedzInteresuje mnie rozwiązanie zmiany biegów przy lewym lewarku sprzęgła.. Jak się to spisuje i jak działa DCT.. Czy nie jest to zbyt "skuterowe" rozwiązanie?
OdpowiedzStandardowe informacje, które pojawiają się w każdym dobrym teście powinny w zupełności wystarczyć. Przydałoby się też jakieś porównanie z CBF 600N. Czy Honda sama zrobiła sobie konkurencję, czy to...
Odpowiedzaaa, i gdzie toto ma wlew paliwa? :) w tym slawnym juz schowku na piwo? ;) Testujecie wersje DCT czy "gołą"?
OdpowiedzPaliwo mieści się w oponach.
Odpowiedz