Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeja bym dodał tak , elektrycznie regulowane siodła góra dół przod tył , keirownice to samo , wysięgniki żeby nie trzeba było wystawiać nog na światłach stopie itp. w ramach podniesienia masy pare hp nm i cm 3 ewentualnie jakies doładowanie niewielkie żeby jeszcze bardziej skomplikować całość ;) w koncu to najbardziej rozwalony turystyk na rynku chyba wgl nie tylko w gamie hondy , pojscie delikatne w strone sportu względem poprzednika czyli obnizeznie masy o 40 kg i nieco badziej sportowa pozycja ma tam jakies swoje uzasadnienia ale ja bym poszedł w inna strone patrz co napisałem wyżej komponując zamysł całej konstrukcji pod kryterium najbardziej wypasionego rozwalonego turystyka na rynku .
Odpowiedzna plus to tak : przedni zawias niebuja tak kolem do przodu i tylu i na boki względem zwykłego widelca w innych moto , dct , wygląd , nizsza masa to w kwestia dyskusyjna podobnie jak bardziej do przodu wywalona pozycja wszak to nie sport większość klientów takiego moto wolalaby raczej więcej jakiegoś wypsoazenia typu popeileniczka , mini bar z drinkami itp. ale ogolnie ewolucja na plus zdecydowanie raczej ,choć ostatecznym werdyktem będą klienci .
OdpowiedzAleż są już dane!!! 93Kw przy 5500 obr. i 170Nm przy 4500 obr. W połączeniu z 6biegowa skrzynią"manualną" lub 7biegowa DCT powinno być znacznie bardziej dynamicznie! Pozdrawiam
OdpowiedzMieliśmy bardzo wczesne źródła :) Dzięki, poprawione!
Odpowiedz