tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Honda Crosstourer - potencjał, perfekcja, luz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: X-fan 22/03/2012 19:08

Masz słuszność. GS, to klasa sama dla siebie i niech tam zostanie (jak większość produktów tej marki - są zawsze tak doskonałe, iż nie mieszczą się w klasach i automatycznie są ponadto). Nie ma drugiego motocykla na świecie o tak archaicznej (przedwojennej) konstrukcji napędu. Patrząc na niego zawsze będzie mi się kojarzył z facetami w długich, skórzanych płaszczach i lizakiem do kierowania ruchem wciśniętym za pas. Gdyby nie elektronika, dokładana z uporem maniaka do tej (jak słusznie ktoś zauważył) motopompy ;-) , mógłby stawać w szranki wyłącznie z Uralem a tak ma chociaż szansę na porównanie z Hondą. Fanatyzm niektórych posiadaczy GS'a nie pozwala im dostrzec jego jakichkolwiek wad. Przejażdżka nim przywiodła mi na myśl enerdowską MZ-kę, której "armatura" była bardzo zbliżona jakością, podobnie wibrowała, zaś całość była równie sprawna terenowo jak GS ;-) Na szczęście nie każdy ma ambicję udowadniania innym na drodze, że znaczek drogiej marki automatycznie ustawia ich piętro wyżej w hierarchii motocyklizmu. Są tacy, którzy myślą trzeźwo i patrząc na GS'a zastanawiają się, za co taka kasa...? I dlatego po przejażdżce Hondą, zdecydowałem się na Hondę. Jest wygodniejsza i zwyczajnie bardziej zaawansowana technicznie w porównaniu do BMW. Pozdrowienia dla wszystkich miłośników motocykli, zarówno tych którzy podnosili kiedyś z gleby BMW, jak i tych nieco sprawniejszych, którzy zdołali kiedyś podnieść z gleby 300kg Hondę ;-)

Odpowiedz
Autor: Czarny 26/02/2012 19:48

Krótko i konkretnie !

Odpowiedz
Autor: Czarny 26/02/2012 19:43

Na pęczki to zdec. przesadziłeś, patrzysz na rynek polski....??? widziałeś kiedyś ile w totalu Viader się sprzedało, bo to porażka w skali GSów w europie ? A w czasach kiedy jak piszesz BMW sprzedawało 40-60 to czasy zanim powstało BMW Polska czyli importera Smorawiński... to owszem, ale to było przed 2003r. Sprawdź sobie teraz po 8 latach jaki udział w polskim rynku mają bmw i GSy w segmencie pow. 500cc... Z gł. różnic w stos. do Viadra poza nową budą , bo waga wcale nie spadła a nawet jest lekki up... to przedni zawias Ups/down i heble ale to raczej min. jakie musieli zapodać..., jeśli chodzi o skok zawieszenia, którego nigdzie nie podają to spodziewam się, że będzie taki jak Viadro miało 145/155mm , kolega co pisał artykuł chyba zapomniał pisząc nowy motocyklu hondy o Viadrze, prawd. dlatego Honda zapodała nową nazwę aby nie kojarzyć z Viaderm właśnie...którym może i dało się swego czasu zachwycać ale chwilę. W moim odczuciu nowe Viodrocrosstourer podzieli los Super Tenery i będziemy mieli nowe dwulatki w salonach... Szkoda, że Honda nie rozwija AT i nie patrzy w realne parametry jakie powinien mieć motocykl w obecnych czasach tylko robi ciężkiego paliwożernego KLOCKA a i jakoś w liście akcesoriów na honda.pl nie zauważyłem centr. podstawki.... może to błąd, jak i płyty pod silnik... Każdym motocyklem po szosie da się zapier... jeśli tylko jest w mierę sztywny w ramie i stabilny na przemiennych winklach, oraz mając na uwadze jego możliwości co by ich nie przeginać jak i trzeba umieć jeździć !!!

Odpowiedz
Autor: BMW GS Owner 25/02/2012 22:50

Moze i gosc nie jezdzil tym motocklem ale ma całkowitą racje, motocykl jest za ciężki i tyle. I pisanie ze jak jedzie to się to tej wagi nie czuć, to totalna bzdura. Jeżeli to ma być Enduro Podróżne to ważne jest jak będzie się zachowywał motocykl w lekkim terenie. A ten model jest lansowany tylko na asfalcie. Może i turyści z Europy Zachodniej nie jeżdżą poza asfaltem ale ja wole zwiedzać dziewiczą Rumunie, Bułgarię i Ukrainę niż nudne zaasfaltowane Niemcy i Austrię. Co do Hondy to uważam ze mają może i dobrą jakość ale jakby nie rozumieją Europejskiego klienta. VFR1200 okazała się sprzedażowym niewypałem, Crosstourer to taki odgrzewany kotlet, ta sama ciężka rama i silnik. Myślę ze w klasie Enduro Podróżnych trzeba stworzyć motocykl od początku, a nie lepić go z tego co tam mamy. Ten sam błąd zrobiła Yamaha z Super Tenerą i co, kicha można dzisiaj jeszcze kupić nowe motocykle z 2010 roku. Myślę ze Japończycy nie doceniają Europejskich klientów, a to ze Honda produkuję 15mln motocykli rocznie to nie znaczy ze potrafi robić dobre motocykle. Bo opitolenie 14,9mln skuterów w Indiach i Wietnamie nie wnosi żadnego doświadczenia na rynku dużych motocykli. Europejskie marki przez ostatnie lata pokazały co potrafią i myślę ze sami Japończycy są w ciężkim szoku. Ja czekam cały czas na motocykl który bedzię hitem na miarę Africa Twin. Bo jak wymyślali Africe to nie lepili jej z pięciu innych modeli, to był motocykl wykuty z Dakaru i tego czego oczekiwali po nim ludzie jeżdżący naprawdę daleko od domu. Miałem Africe i wiem jaki to był wtedy hicior.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę