Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo fajne porownanie. Ja nadal wybrałbym dwusuwa i musze sie zgodzic dwusuw na wysokich obrotach to muzyka dla uszu! jakos nie jestem w stanie przekonac sie do 4t. Jako ze pol zycia spedzilem startujac w zawodach rowerowych, ( zjazd i dirt ) to w 4t bardzo drazni mnie silne hamowanie silnikiem;) mozna sie do tego przyzwyczaic a czesto wrecz to pomaga, mimo to dla mnie nie do przejscia ;(
Odpowiedznadal masz dwu
OdpowiedzJa osobiście wybrałbym 4-suwa bo do amatorskiej jazdy są lepsze. Silnik wytrzymuje długo, mniej pali i fajnie brzmi a 250 to najlepsza pojemnosc dla motocykla crossowego. Poza tym nie nawidze tego śmiesznego brzęczenia które wydają małe 2-suwy przy wysokich obrotach.
Odpowiedzceny części...hmmm w porównaniu z np suzuką tańsze... a wszyscy i tak używają zamienników... a co dostępności? wszystko do hondy w 2 dni!!!! a jak się ma z ktm to kto miał ten wie...
OdpowiedzFajnie napisany artykul. (mogloby byc wiecej danych ale kto chce kupic jakis motor to sprawdza takie rzeczy 5 raz sam ;] ) ile honda krzyczy za tlok?
Odpowiedz