Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzesorry, owiewka nie robi dramatycznej roznicy. W sobote przymierzalem sie do F i pozycja nie rozni sie od horneta, dalej jest wygodnie i wszystko na swoim miejscu ... czy dopalacac za zmiane wizerunku naked/plastik? niech kazdy sobie sam odpowie, dla mnie to jest dalej hornet w ubranku i nic tego nie zmieni
Odpowiedzto moze byc fajny motong. Niestety bylem na stronie hondy i widziałęm cene. 35k to jednak sporo.
OdpowiedzNa forach zagranicznych prawie wszyscy się zachwycają a w Polsce malkontenci jak zwykle marudzą (brzydki , za słaby itd). Ja oglądałem nową eFkę i jest piękna , nie mam wątpliwości że będzie to popularny model Hondy.Myślę że dla kogoś kto tak jak ja uznaje że jeżdżenie szlifierką to głupota w miejskich warunkach to nowa eFka jest super rozwiązaniem Czekam na dokładną recenzję Ścigacza .
Odpowiedzto prawda. nikt nie pyta jak jeździ, hamuje i skręca, tylko dywagacje na temat kształtu lampy. ludzie, gadacie jak totalni lamerzy, którzy motocykl widują tylko na zdjęciach. Czekam na konkrety i w nosie mam czy nowa owiewka pasuje czy nie;)
OdpowiedzTotalnym lamerem i ignorantem to jak widać jesteś ty. Przypominam ci że nowy CBR600F jest na bazie Horneta (silnik , zawiecha,rama)który wiadomo jak jeździ i skręca a jak byś nie wiedział to poczytaj sobie testy Horneta których na necie sporo. Tak więc nie wiemy jeszcze jak CBR600F sprawuje się np.w dalszej podróży ze względu na pozycję jeżdzca i czy owiewki dają radę ale o to niema się raczej co martwić bo to przecież Honda.
OdpowiedzJak dla mnie to wygląda okropnie. Nic tu do siebie nie pasuje. No nie oszukujmy się, wygląda jak ubrany w owiewki z plastbike'a hornet :/ clip-ony tego nie zmienią
Odpowiedzkształt coraz bliższy Suzuki
OdpowiedzMasz rację. Takie toto ugrzecznione. Gladius z owiewkami :)
OdpowiedzRaczej hornet z owiewkami a nie jakiś śmieszny gladius.
OdpowiedzChłopaki, przestańcie. Nie dość że Honda to nie Suzuki to jeszcze Gladius nawet nie ma 80 km, a ten ma ponad 100. Nie ma co porównywać
Odpowiedz"Ile jest w tej maszynie ducha z uwielbianej na całym świecie F4i?" To chciałbym wiedzieć najbardziej, nie moge się doczekać testu ;]
Odpowiedztroche ten przód wygląda po taniości ale generalnie jest nieźle. miałem F3 i wspominam hondę bardzo dobrze, oby tylko gorsze te motocyke nie były (jak to sie dzieje z samochodami).
OdpowiedzŚliczności , będzie kiedyś moje :)
Odpowiedz