Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeSpalanie potwierdzam: 3,5 litra/100 km z dynamicznym przyspieszaniem pozniej spokojny commuting ok 95 km/h. Potwierdzone przez innych : http://www.cbr250.net/forum/honda-cbr250-general-discussion/299-gas-mileage-cbr250r.html Silnik jest super ladna charakterystyka singla, na prawde 6 tys i masz juz prawie najwyzszy moment obrotowy (single maja charakter :-) przeklada sie to tez na spalanie bo nie musisz go ciagnac jak Kawe do konca skali by jechala. W UK gdzie teraz jestem sprzedano tego tylko w tym rok kilkaset sztuk (ok 300) Moto sie swietnie prowadzi na winklach, tu kazdy kto ma pojecie dostrzeze jego wartosc. Mialem wczesniej NTV i zrobilem 'krok do tylu' jesli chodzi o mase i moc, ale FUN z jazdy mam wiekszy szczegolnie na miescie i w gorach. Zejscie na kolano? nie ma problemu,. zadbaj tylko o lepsze opony. Serio ale zobaczycie jak za 3 lata beda wygladaly ceny paliw. Wiekszosc sportow pali ok 6 -7 litrow Policzcie sobie jak jezdzicie np. 10 000 km rocznie tak jak ja ile zaoszczedzicie na jezdzie CBR 250R. Kase ta mozna przeciez przeznaczyc na....dluzsze trasy, wiecej jazdy a o to chodzi. O przyjemnosc jazdy na MOTO o nic wiecej. POZDRO rodacy
OdpowiedzWitam. Podoba mi się Twoje myślenie. Świetne moto na miasto i w średniej długości trasy. Jeżdżę teraz na CBR 125R 2006r., która świetnie sprawdza się w zatłoczonym mieście i w przyszłości chętnie zamienię na CBR 250R :) Spalanie podobne a FUN z jazdy większy.Pozdrawiam
Odpowiedz16 100 !!!! kosztuje szesnaście tysięcy :D a kawasaki 250r podrożało do niemal 20k... poważnie się zastanawaim nad kupnem, akurat ma prawko A od pół roku, jak znalazł ;)
OdpowiedzKiedy to prawko A2 wchodzi???? Jak się tera zapisałem (w styczniu) kurs zaczynam w marcu to jeszcze sie załapie?? odp
Odpowiedzaktualnie jezdze skutrem i mysle nad jakas 250ccm (mam prawko i bogatego tatę, tak, ale nie o to chodzi), a ta Honda mi sie podoba! wyglada troche jak VFR, co jest... zaletą:D moze uda mi sie namowic ojca
OdpowiedzNamów go na RS4 125. Jest ładniejsza i bardziej szpanerska:D
OdpowiedzTo moze byc fajne moto dla mlodziezy. byle tylko z ceną nie pojechali.
Odpowiedzpss taka 250tka... Mam Aprilie RS 125(38km) i wg mnie ta honda nie ma szans. tak wogole to chce sprzedac ta apirlie 1258/50 pisac
OdpowiedzTak tak na pewno ;-D,co do Hondy poraz kolejny pokazała ,że jest bezkonkurencyjna.Niestety podejrzewam ,że za tym pójdzie cena i będzie droższa w klasie,ale za perfekcje się płaci niezależnie czy to 1000 czy 125 ;-)
OdpowiedzNie mozliwe jest aby twój motocykl mial moc którą podałeś.Może 28 Km?.Chyba ze jest to motocykl torowy bez prawa rejestracji .W to jednak watpię bo nikogo nie stac w polsce na wersje GP za 15 tysiecy euro,aby jezdził nią po ulicy bez swiateł i rejestracji;)
Odpowiedzno to tu sie mylisz... nawet w niemieckich papierach mi piwało 28kw co w przeliczeniu daje 36koni;] jestes to wersja Valentino Rossi MP;] pozdrawiam
OdpowiedzTa aprilla na silnik 2T i 38KM to nie problem. Polecam artykół na tym portalu o silnikach 2T.
OdpowiedzTa Honda to porażka!!! Przypomniała mi się ta starsza CBR250RR z 1992r jej dźwięk i to że kręciła się do 20000 obr/min po prostu powalało na kolana!!! A ta nowa co ma jednocylindrowy czterosuw i 26km!? Tamta miała cztery cylindry i 45km!!! Teraz przejmują się tylko spalaniem i emisją spalin!!! Dzisiejsza motoryzacja już nie jest taka sama jak kiedyś!!!
OdpowiedzSam jestes porazka. To normalny motocykl dla normalnych ludzi, którzy jezdza jak ludzie a nie jak idioci.
OdpowiedzZgadzam się z tobą w 100%, osobiście wole 4 suwy a ta cholerna ekologia wchodzi z butami w świat motocykli-głupi przykład czemu dzisiejsze wydechy są takie brzydkie,jakieś obudowy/zabudowy....
OdpowiedzKolego że coś ma 1 cylinder nie znaczy że jest 2 suwem :P Ta honda to singiel ale 4-ro sów .
OdpowiedzCBR to sport.. a to kojaży się z małym turystykiem.. mogło by być podobne na styl CBR 600 rr..
OdpowiedzStylistyka do mnie nie trafia :( przypomina mi maszyny ze starszych lat i za mało ogólnie agresji w niej, ale gusta nie podlegają dyskusji ;) Pzdr
Odpowiedzdesign jest bezlitosnie obrzydliwy... po 2004 roku scigi zaczely przyjmowac niesamowicie pozytywne wzornictwo...aby po 2008 zaczely przypominac rozdeptane owady. Nowa zx10r przypomina wazke, ktora przekroczyla 300km/h...R1 `09 dostala w paszcze zarowki osram zamiast nawiazywac stylistyka do przeszlych modeli...cbr 2008 i jego buraczany 'face' wyglada jak spiety bizon (ale nie spiety do biegu ...tylko do sran***)
OdpowiedzSorry - ale Hondy są straszne jak noc. Ta też jest taka-żal.
Odpowiedzzapraszam do Brazyli do Sao Paulo, mega zakorkowane miasto. 90% motocykli to 125 lub 250ccm, 90 % hondy:)
OdpowiedzOglądając ten twór to tylko cena moze uzasadniac jego egzystencję na rynku.Wykonany solidnie .Konstrukcja oparta na technologii z lat 80 -siątych.Plus to abs i dopracowany jednocylindrowy silnik,przez co moze byc trwalszy i mniej skomplikowany w obsłudze.Nie moge zrozumiec dlaczego japonczycy tak oszczednie dozuja konstrukcję.Rama kołyskowa stalowa ok.ale wachacz,a raczej jego brak w stosunku do konstrukcji ramy.Sztywnosc zapewne wystarczajaca do poruszania sie po drodze.Dlatego cena powinna byc ..no własnie jaka? na pewno w Polsce bedzie o wiele za duża.
OdpowiedzJa mam litra, 180 KM i wcale nie jezdze jak pipa! Lepiej, zeby to byl 70 letni dziadek na Harleyu, ktory nie zna przepisow i glebi na kazdych swiatlach?
OdpowiedzTacy jak Ty powinni jeździć właśnie na 250 i dobrze, że wprowadzą tą nową kat.
OdpowiedzA ja kupilem nowa honde vtr 250 i tez jestem zadowolony. rewelacja
OdpowiedzTak ci się tylko wydaje, że nie jeździsz jak pipa :)
OdpowiedzMyslę że sytuacja z kupowaniem na początek "tylko 140-konych" maszyn szybko się zmienia. Przypomnijcie sobie co działo sie jeszcze kilka lat temu. Gość w klapkach na R1 nie był nadzwyczajnym widokiem. Dzis to przypał. Myśle że i do ćwiartek nasze społeczeństwo dojrzeje.
OdpowiedzKiedyś to nie było nic nadzwyczajnego z tymi gośćmi w klapkach i szelestach na R1. Na szczęście selekcja naturalna zadziałała...
OdpowiedzNieprędko to społeczeństwo dojrzeje. Szybszy, lepszy, większy... jak z samochodami. A przyjemność z jazdy, miłość do sprzętu-to wszystko gdzieś się zagubiło...
OdpowiedzPrawdę mówisz..motocykl stał się przedmiotem szpanu.
OdpowiedzSzkoda, że u nas chęć szpanowania przesłania zdrowy rozsądek i ludzie nie chcą kupować takich motocykli. Lepiej przed kumplami powiedzieć, że się ma 1000cc i milion koni i 400km/h, choć jeździć jak pipa
OdpowiedzW "ćwiartkach" zaczęło się dziać już ok 2lat temu.. Szczerze mówiąc trochę dziwi mnie że, tak Suzuki jaki i Yamaha (w ofercie tylko YBR) a także Europejczycy: Aprilia, Derbi nie oferują jakiejś niedrogiej 250...
OdpowiedzKrążyły pogłoski o Gixxerze 125 i 250 czy Yamaszce R4(250) ale na pogłoskach się skończyło:/
OdpowiedzNawet ma clipony, co prawda nad półką i strasznie wysokie, ale ninja miała chyba zwykłą kierę.
OdpowiedzWitam wg mnie to honda nie potrzebnie zakonczyla produkcje NSRki . Jak by zrobic taka NSR 250 to bylo by cos a ta CBR250 tylko plakac.
Odpowiedzera 2suwow na ulice? za pozno, za mocno wysrubowane normy spalin! trzeba poczekac, az produkcja ekologicznych 2t bedzie tansza, bo gdyby nie ekologia, 2t miażdzy 4t :)
OdpowiedzZ ust mi to wyjołeś:)
Odpowiedz3999 dolarów, czyli rzucając 3 zlote, wychodzi 12 tysięcy. Za nówkę. Ile będzie kosztowała? Obstawiam 20-25 tys. Za drogo, nie kupię.
Odpowiedzdrogo-niedrogo, ale fajnie. płacisz za honde, a nie za zippa :)
OdpowiedzTrafna uwaga!:)
OdpowiedzW koncu zaczyna się coś dziać w świecie 250. To bardzo sensowne motocykle, w miasto idealne. I tak jak autor zauważa, w trase tez nie beda takie tragiczne.
OdpowiedzPytanie czy polaczki beda chciały normalny motocykl zamiast "litra"?
OdpowiedzŻal i nic więcej cbr'ka 250 26 to aprilia rs 125 zostawia ją jak chce i gdzie chce:/ stara CBR'ka 250 rr miała 45 km i wykręcała 20k obrotów a to coś to bez komentarza! Kawasaki to samo 33km Apka 125 go zostawia i jeszcze te kanciaste zegary! XXI wiek mamy:/
OdpowiedzWłoską RS do Hondy.... paranoja. Aprilia juz nie wyzbędzie się piętna kopcących wydechów, pękających uszczelek, ułamywujących się elementów nad i podwozia.
OdpowiedzPo pierwsze spalanie - stary EL 250 (silnik taki sam jak w nowej Kawasaki Ninja 250R, tyle, że gaźnikowy) spala do 5 litrów przy jeździe miejskiej + krótkie trasy, w trasie pali nieco ponad 4litry (więc Ninja zasilana wtryskiem i kręcąca się niżej nie spali więcej). Po drugie żywotność - ile wytrzyma RS 125, a ile Ninja 250r czy CBR 250r? Po trzecie - w konstrukcji do użytku codziennego zegary mają drugorzędne znaczenie i chyba najlepiej sprawdza się kombinacja prędkościomierz + obrotomierz + wskaźnik temperatury (oczywiście z kontrolkami informującymi o włączonych kierunkach itd.).
Odpowiedzmam pytanie z innej beczki...czy silnik ninja250 '08r jest doslownie identyczny z tym montowanym wczesniej w el250...czy jesli do tegoż silnika założyć osprzet czyli gazniki od el bedzie dzialal czy niejest to az tak proste?
OdpowiedzJak możesz porównywać 125 z 250, przeciez juz te cyfry mowia, ze to inna klasa! Pozatym RS125 ma około 15KM! a 30 pare jedynie po odblokowaniu
Odpowiedzhaha ty chyba nie wiesz co mówisz... po co ci te osiągi ? chcesz sie ścigac to kup sobie torówke ze sportowym silnikiem. to nie są supersporty to motocykle do normalnego codziennego uzytku. mało palą sa niezawodne i zawiozą cię tam gdzie chcesz. co innego motocykl bardziej sportowy jak chociażby wspomniana stara CBR - jest mocniejsza duzo wiecej pali i wymiana tłoczków to chleb powszedni i na co to ? nie kazdemu potrzebne 100 koni pod tyłkiem żeby sie cieszyć z jazdy :) jak dla mnie ten moto (gdyby nie stylistyka) to na prawde fajny pomysł. co prawda bardziej byłbym za Dukiem w tej pojemnosci. nie chodzi o moc tylko o przyjemnosc z jazdy małym motocyklem z niewyżyłowanym silnikiem. ale co ja sie tu wysilam jak ty i tak tego nie zrozumiesz i dla ciebie zapewne jedynym słusznym motocyklem to erłan
OdpowiedzOooo ale mi pojechałeś chyba się rozpłacze;'( nie wiem jak wy ale ja sobie lubie troszeczke pocisnąć jak widzę dobrą droge (a w polsce to niezbyt częsty widok) Rozumiem że ta CBR'a to nie typowy ścigacz ale na 26 KM... ile to pójdzie? 140km/h Kawasaki idzie 170 ale z góry! Piszecie jak dziadki jakieś, jak kupujecie motor żeby jeździć nim po bułki 100 m do sklepu to proszę bardzo. Mnie to nie cieszy. Apka ma 35KM i to daje mi średnią zabawe więc 26... Wygląd jest bardzo ładny ii... tyle... krążą pogłoski o Hondzie CBR 250 RR 2011 I tamta ma mieć około 45KM więc to już coś innego... Mam nadzieje że wyjdzie lub Może Yamaszka lub Suzuki na coś wpadnie... Tymbardziej że w życie wchodzi A2:/ Pozdro Dziadki;)
OdpowiedzJak chcesz pociskać to powtórzę poprzedników-kup litra i będziesz zadowolony. Ja Ciebie nie rozumiem: komentujesz moto 250ccm i narzekasz że nie ma osiągów jak "litrówka". A litrówkę jak skomentujesz? Że nie pali tyle, co 250-tka? Zrozum, że większość ludzi wyrasta z krótkich spodenek i przestaje ich kręcić "ile to wyciągnie". Zostaw te rozważania dziesięciolatkom, bo to ich poziom. Dla mnie liczy się radość z jazdy a nie wyścigi z innymi kierowcami. Ja już niczego nie musze udowadniać...
Odpowiedzjak dla mnie honda nie bardzo postrała sie pod względem stylistycznym.... mogli by chociaż jakis kolorek agresywniejszy dac. przeciez to moto kierowane do młodych ludzi a póki co nie wiem czy mój dziadek zechciał by tym latac ;/
Odpowiedza są już jakieś przesłanki, kiedy ma kategoria A2 wejść?
Odpowiedzwedług zapisu w ustawie w 2013r.
OdpowiedzWYglada o niebo lepiej niz Kawa.
OdpowiedzNie rozumiem czemu nie dali jej silnika z VTR 250. Pojemność ta sama, ale tam są dwa cylindry, więcej koni, i momentu pewnie też sporo. w dodatku tamten silnik już jest w produkcji więc koszta, a za tym cena też by im spadły. Bez sensu jak dla mnie
OdpowiedzCBR z V-ką? Pogięło Cię...
OdpowiedzYyy.. a z singlem? powinna mieć dwa w rzędzie tak jak w kawie.
OdpowiedzKawa mimo wszystko ladniejsza,a te pare dodatkowych kucyków tez jej nie szkodzi :]
OdpowiedzZdecydowanie popieram. Kawasaki wypada lepiej. Bardziej agresywnie i sportowo, honda jak zwykle spokojnie i bez porywu. Aczkolwiek wiele ludzi itak kupi honde.
Odpowiedzszkoda, że nie kosztuje ćwierć cebry ;-)
Odpowiedzprzydała by się jakaś klasa 250 wyścigowa otwarta, fajnie by się to oglądało
OdpowiedzGazniki w Kawasaki to tylko w amerykanskiej wesji byly. Europejska ma wtrysk.
OdpowiedzRacja :) Nasze 250R jest zasilane wtryskiem Keihin. Poprawione :)
Odpowiedz