Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNie ma naklejki r1 na plastikach... Do kosza.
OdpowiedzS1000RR lepsze :D, a pozatym to nie każdemu do szczęścia R1 potrzebna :D:D.
OdpowiedzCytuję:"Polski importer Hondy jakby zakładając słabe zainteresowanie „setką” skupił się bardziej na dobrze rokującej CBR250R, której cena w Polsce będzie niższa niż 125-tki." No takich posunięć cenowych to nie trawię!O co im chodzi,o to żeby młodzież kupowała chińskie niebezpieczne dla życia badziewie w stylu Zipp Pro,Inca RX 5 i temu podobne?!
OdpowiedzW sumie wszystko fajnie tylko czemu za te pieniądze nie można władować stopu i kierunków diodowych, stalowego oplotu, później dziwią sie że ludzie kupują chine
OdpowiedzJEŻELI JESZCZE RAZ WEJDĘ TU I ZOBACZĘ TEKST O POJEMNOŚCI 125 ZACZYNAJĄCY SIĘ O PODSTAWÓWCE ITP TO NIGDY JUŻ NIE WEJDĘ NA TEN PORTAL. Narzekacie że w Polsce jest mania "litrów", takimi tekstami się tylko przyczyniacie by była większa. Co jest złego w kupnie 125 na początek? Lekkie, poręczne, słabe. W sam raz. Choć wiem że dla niektórych to na początek najlepszy byłby Bandit, a jeszcze lepsza R1. Autorzy tekstu na ścigaczu to chyba właśnie takie osoby.
OdpowiedzCzłowieku kłania się czytanie ze zrozumieniem... Na początku jest mowa o marzeniach a nie o tym dla kogo ten motocykl jest. Patrz na koniec tekstu "Dam sobie rękę uciąć, że będzie się doskonale sprzedawać i sięgną po nią bardzo różni motocykliści"... Przypierd***ć się o gówn** jest najłatwiej. Wrzuć lepiej na luz.
OdpowiedzA gdzie widziałeś je wcześniej?
OdpowiedzRzeczywiście pachnie hipokryzją. Z jednej strony chcą obalić mit "litra", z drugiej wyśmiewają małe pojemności..
OdpowiedzNie, oni nie wyśmiewaja małe pojemności tylko "gówniarzy" z gimnazjum, którzy dostali na 16 rawko i 125, i powoduja stany podniecenia u kolezanek. Jak tak bedziecie pisac to nigdy nie przelamiemy bariery wiekowej. Nie pamiętał wół jak cielęciem byl. Mimo to pozdrawiam. Lewa.
OdpowiedzNo ale co w tym złego? Na 125 można jeździć mając 16 lat. Niech się chłopak uczy. Wyglebi ale będzie miał później więcej doświadczenia niż 25 letnie łebki zaczynające od bandita.
Odpowiedznowy motocykl a łańcuch już wyciągnięty - kończy się regulacja na śrubie i wahaczu zobaczcie dokładnie na zdjęciu
OdpowiedzWidać od razu, zaczyna sie masowa produkcja małych pojemności z naciskiem na niskie spalanie i coraz mocniejsze promowanie co zaowocuje tym że motocykle do 250 w końcu nie będą wyśmiewane. Tak trzymać!
Odpowiedzcbrka ladnie sie prezentuje - jest bardziej masywna , lecz nie ktore elementy na zewnatrz mogli by poprawic:) mysle ze w najblizszych modelach cos jeszcze tam w niej zminia.
Odpowiedzszkoda ze różnice w wymiarach, wygladzie i wygodzie moto szosowych jest proporcjonalna do pojemności a nie tak jak w virago gdzie między 125 a 500 praktycznie różnic niema oczywiście oprócz wyczuwalnej mocy
OdpowiedzCena CBR250R będzie niższa niż 125? Ciekawostka... czy 125 w jakimś względzie przewyższa 250? Oba nowe modele z jednej stajni w końcu...
OdpowiedzNo no.. Teraz przynajmniej CBRka jakoś wygląda, a nie jak poprzedni rower. W osiągach jest beznadziejnie, dzięki 4T.. No niestety, ekonomiczność vs. prędkość. Moje zdanie nigdy się nie zmieni. 125 w 4T (nie licze crossów) to porażka. NSRka patrząc na swój wiek, ale nadal wygryza CBRke. Na szczęście Aprilia nie rozpoczęła dzikiej mody na 4T ze swoją RSką, bo wtedy by było nie przyjemnie. Sam posiadam hanie nsr 125, ale sprzęt to bajka. 93 rok, a wyglądem i osiągami niszczy CBR125.
Odpowiedzręce opadają jak widze takich pajaców... No wiec kochany miszczu prostej, musze z przykrością poinformować ze aprilia również weszła w świat 4T wprowadzając RSV4, który zastąpi na rynku RS 125... Chciałbym również mocno zaznaczyć, iż jestem pewien, że swoimi wiadrem, choć mułowatym i ciężkim objade Cie na każdym zakręcie... Swoją wypowiedzią pokazałeś dogłębnie, że masz 15lat, Starzy ci kupili nsr 125 zarejestrowaną jako motorower, tylko po to żeby gimnazjalistki zaczeły sciagać gacie przez glowe przed Toba... i nie maja nawet pojecia ze nie jestes w stanie ogarnąć chocby polowe mocy jaka ona generuje... Jestes takze typowym przedstawicielem polskich dzieci neo które w motocyklu widzą tylko ilosc cyferek na liczniku... nie wiesz co to pasja, nie wiesz co to ekonomia, nie wiesz co to umiejetnosci, nie wiesz co to normy spalin... dla Ciebie tylko liczy sie to ze zamiast 160km/h bedizesz mial 120... Niestety drogi kolego, motocykle są dla ludzi normalnych, rozgarnietych i inteligentnych, ponieważ trzeba byc konkretnym idiotą zeby kupowac 125cc i wymagac od nich kosmicznych predkosci... gratuluje durnej wypowiedzi. Lubie to!
Odpowiedzręce to opadają jak się czyta takich jak Ty, kolego. To, że masz inne zdanie w tej czy innej kwestii nie daje Ci prawa mieszać kogoś z błotem jak burą sukę. Twoja agresywna reakcja świadczy że chyba masz jakiś problem ze sobą. Najgorsi są idioci, którym się wydaje że zjedli wszystkie rozumy, tylko chodzą i mędrkują i pouczają, zajmij się jazdą kolego, skoro ludzie o trochę innym zdaniu niż twoje tak cie denerwują.
Odpowiedzniedokonca jest tak jak piszesz tzn to ze obejdziesz go na kazdym zakrecie to mozliwe ale chciałem sie odniesc do tego zdania"jestes typowym przedstawicielem polskich dzieci neo które w motocyklu widza tylko ilosc cyferek na liczniku...niewiesz co to pasja"otóz jednym z kryteriów czerpania przyjemnosci z jazdy motocyklem sa własnie te cyferki :P oczywiscie nie dla kazdego ale jest sporo takich osób dla których to bardzo wazne np dla mnie:P jedni lubia sie toczyc w slimaczym tepie crusierami wazacymi tone dla innych jednym z wyznaczników tego czy beda czuli do jazdy na motocyklu pasje czy swigna to dzaidostwo w kąt bedzie ilosc km własnie i zgodze sie z tym kogo skrytykowałes ze 125 2t jest o niebo lepsza od 4t:P pod tym wzgledem dla mnie bardzo waznym wzgledem a i jeszcze "trzeba byc konkretnym idiota zeby ......."otóz istnieja klasy wyscigowe które ograniczaja pojemnosc do 125ccm i uwazasz ze w takiej klasie lepszy bedzie 20 km motocykl od 30 km to gratuluje debilizmu oczywiscie abstrahujac od tego ze nigdy niepuszcza 2 suwa i 4 suva w tej samej klasie pojemnosciowej bo 4 suw niemialby zadnych szans:P chyba ze w tym kto najwolniej dojedzie do mety:P wnioski sa takie ludzie kupuja motocykle z róznych pobudek dla ciebie licza sie normy spalin choc i tak zabije nas meteoryt dla innych ilosc koni wyznacza fajnosc maszyny i to jaka przyjemnosc da odkrecaajac manetke do oporu po minieciu wierzchołka zakretu nazywanie kogos z tego powodu idiotą jest smieszne .
OdpowiedzTylko: Po pierwsze - uważanie 4t przy 125cc za porażkę z powodu mniejszej mocy jest nawet gorsze od negowania istoty 125cc z silnikiem 2T. Po drugie - ile osób dla których są ważne "właśnie te cyferki" widziało kiedyś nażywo prawdziwy tor wyścigowy? Bo raczej to właśnie wszelakie tory, w naszych obecnych realiach, są domem małych pojemnoiściowo maszyn z silnikiem 2T (według przepisów w naszym kraju motocykl, by móc się poruszać nim z prawem jazdy kat. A1 może mieć pojemność do 125cc i moc do 15KM, a i to dla wielu małolatów to by było za dużo).
Odpowiedzo czym ty piszesz zastanów sie ja napisałem ze 2 t jest lepsze pod wzgledem mocy od 4t jak równiez masy a nie ze wogole pod kazdym wzgledem czy kategorie mocy wygrywa 2 t czy 4 t odpowiedziałes sobie? to dobrze twoje pierwsze po pierwsze mozna wrzucic do smietnika co do po drugiego to co mnie to obchodzi ? osobiscie traktuje zawsze dany typ maszyny zgodnie z przeznaczeniem niewyobrazam sobie kupic gsxr 1000 i niejezdzic nim po torze to tak jakby byc w tzw białym małzenstwie ,jesli komus to odpowiada oki ale niekarz mi cierpiec katuszy meczenskich za ludzi którzy nigdy po torze niejezdzili to ich problem badz nie czy 15 km to zaduzo dla małolatów i czy wogole te ustawy sa oki moge ci napisac ze w wyscigach gp mistzrami swiata zostawali niejednokrotnie malolaci tak ze w kwesti ogarniania maszyn nieporuszaj tematu wieku bo to niema sensu:P pozatym ze sobie taka ustawa wisi i okej niech sobie wisi a tematy scigania porównywania motocyli do siebie zostaw powaznym ludzia takim jak w przyszłosci w motocyklowej wersji top gear stigowi .
OdpowiedzWiem że to zabrzmi głupio ale 15 koników to dla 16 latka ani za duzo ani za malo, nie czaje po co wiecej dla takiego "małolata".LwG
Odpowiedzbez urazy talkl to the hand
Odpowiedzzazwyczaj nigdy nie komentuje, ale ta wypowiedź mnie zmotywowała..z resztą co tu pisać kolega wyżej wszystko jasno wyraził. Osobiście stałem przed wyborem kupna CBR 125 nowego modelu, lub NSR 125 po 2000 roczniku wybrałem CBR i jestem mega zadowolony, jeżdże prawie jak za darmo, 'zapierdalać' też można, co z tego, że wygląda jak rower..coś za coś. Jeśli 2T to tylko w full crossach według mnie reszta to porażka.
OdpowiedzWytykasz mi swoje zdanie i przy okazji nazywając mnie pajacem oraz idiotą, a więc sorki, ale właśnie przy takich jak ty, to mi opadają ręce. Jak już mówisz że "motocykl jest dla ludzi normalnych, rozgarniętych i inteligentnych", to powinieneś jeszcze dodać, że dla ludzi co wynieśli (ale jak patrze na twoją wiadomość, to podejrzewam że jeszcze mamusia na paliwko daje) nieco kultury i jakoś reprezentują siebie, a nie w gówniarski sposób wyzywają ludzi którzy mają inne poglądy niż ty. No cóż... Co do RSV4 to słyszałem, ale nic nie słyszałem o informacji, jakoby mieli zaprzestać produkcji RS 125. Tak, na pewno mnie obejdziesz, nie wątpię w to. Nawet i 2 razy z lewej i z prawej. Co do ponownego najazdu na mnie. Mam 19 lat i prawo jazdy kat. A i jeżdżę NSRką, a którą musiał jeszcze jako 16-17 latek harować jak wół. Teraz jako student nie mam pieniędzy by kupić coś mocniejszego - ale to już tak w gwoli ścisłości :) Potrafię ogarnąć moc NSRy, nie raz mi się przydała. Kiedy wyprzedzam przy ok 110km/h, mam pewność że nie zabraknie mi mocy i nie będę musiał hamować i znowu ładować się w miejsce za samochodem. Niby różnicy aż tak dużej nie ma, ale dla mnie liczy się jej przyspieszenie. Nawet na światłach w mieście, mimo leciwego sprzętu, ona daje rade. Co do ekonomi, NSRka pali w granicach 6l/100km, trochę boli to na stacji, ale jestem w stanie to zaakceptować wiedząc, że ona mnie nie zawiedzie. Cholerka i dało się napisać wiadomość bez wyzywania kogoś? To jest jednak możliwe.
Odpowiedzzgodzę się z kolegą, kompletny idiota, powodzenia w jeżdżeniu na tym szrocie i uważaj na zakręcie, żeby kół nie pogubic
Odpowiedz