Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 44
Pokaż wszystkie komentarzeWitam mam może banalne pytanie się nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi, przymierzam się do zakupu xx i zauważyłem że jedne na zegarze mają kontrolke FI a inne S w czym różnica?
OdpowiedzS - wersja z gaźnikami - kontrolka dotycząca rozłożonej stopki bocznej FI - wersja z wtryskiem - kontrolka dotycząca ?błędu? wtrysków właśnie
OdpowiedzTak szukasz namiętnie, ale forum CBR XX Polska nie znalazłeś. Ręce opadają jak się czyta te internetu...
OdpowiedzMam na sprzedaż Pięknego i w bardzo dobrym stanie xx w niespotykanym malowaniu Repsol wiadomość Gg7701685
OdpowiedzPilnie sprzedam po okazyjnej cenie Honde CBR 1100-stan idealny!!! pojemność 1100, rocznik jak wspomnialem 2001, przebieg na zegarze 38tys. w pełni sprawna opłacona do kwietnia 2014.szybki ścigacz.stan idealny nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Bezkolizyjna.Proszę dzwonić po więcej szczegółow 792029178
OdpowiedzZapraszamy na forum poświęconym: CBR 1100 XX Super Blackbird CBR XX Owners Club Poland Strona Główna: http://www.cbr-xx.pl
OdpowiedzMój bandzior 600 ma ładowności ok 180 kg, a z tego co znajduje w necie to XX ma niecałe 100kg????? nigdzie nie znalazłem innej opcji, ktoś może się wypowiedzieć na ten temat.
OdpowiedzCałkowita masa XX-a z płynami to 254 kg., max dodatkowego obciążenia to 178 kg. według danych serwisowych " 1999 - 2002 Honda Service Manual"
Odpowiedztak ale na jedna os :) czlowieku zastanow sie co piszesz . mam xx od 3 lat i waze okolo 90 kg + czasami plecak 50- 90 kg w zaleznosci z kim jade ( zona lub kolega) i nie robi to na moto zadnego wrazenia. 100 kg ??? to na skuterze kolego mozna okolo 120 kg - mowie o koreanskim badziewiu. widac ze nie masz bladego pojecia o motocyklach wiec albo doucz sie albo nie zabieraj glosu na forum bez zastanowienia sie.poza tym gdybys nie byl taki leniwy to bez problemu mozna specyfikacje techniczna znalesc . pozdrawiam
OdpowiedzXX z taką mocą mógłby targać za sobą czołgi i latać w kosmos :), ale bardziej tu chodzi o bezpieczne max obciążenie zawieszenia a w szczególności wytrzymałości stelażu pod kanapą.
OdpowiedzPojazd tylko dla odważnych. Kumpel spełnił swoje marzenie i udało mu się nabyć tą rakietę . Marzenie spełnione trwało kilkanaście dni. [*]
OdpowiedzCóż Ci mogę powiedzieć... Ja takie marzenie spełniłem 3 lata temu. Póki co wszystko OK. Trzeba mierzyć siły na zamiary a ponadto mieć łeb na karku. Ułańska fantazja nie wchodzi tu w grę.
OdpowiedzZapraszamy na forum poświęconym CBR 1100 XX Super Blackbird CBR XX Owners Club Poland Strona Główna: www.cbr-xx.pl , www.superblackbird.pl
OdpowiedzProszę tu link do aukcji historia moto pewna...http://www.allegro.pl/item1079992934.html zapraszam www.cbr-xx.pl
OdpowiedzWitam, zamierzam kupić XX-a, jeśli ktoś ma informacje dotyczącą ofert sprzedaży tego motocykla proszę o kontakt: raf-pio@wp.pl (mieszkam w Trójmieście). Chodzi mi o rocznik od 2000 r. w kolorze czarnym. Pozdrawiam
OdpowiedzMAM XX
Odpowiedznajnowszy model tej 1100XX http://www.youtube.com/watch?v=dhkjhJytksU
OdpowiedzZapraszamy na forum poświęconym: CBR 1100 XX Super Blackbird CBR XX Owners Club Poland Strona Główna: www.cbr-xx.pl
OdpowiedzWitam, i zapraszam na nowe forum całkowicie poświęcone Blackbird'owi. Może dzięki temu znajdziemy wspólnie więcej cennych dla nas informacji. www.superblackbird.pl Pozdrawiam
OdpowiedzSuper !!! Dzięki wielkie, już się rejestruje ! :) Nareszcie coś dla Nas ! :D
Odpowiedzwitam.panowie czy w xx jest wiele pracy z wymianom przewodow hamulcowyh ?
Odpowiedzwitam. kupi kupiłem pierwszy w życiu motocykl i jest to xx. nie za ostro jak na początek?
OdpowiedzZapraszam na forum!!! www.CBR-XX.pl Dzieje się ;]
Odpowiedzmusisz rozebrac obudowe i delikatnie malym srubokretem przesuwac zebatki
OdpowiedzHey XXey ! Czy ktoś wie jak zresetowac licznik? Jeżdże za duzo.. kupiłem go w wakacje, a już mam nabite 18tys km.. Rewelacja sprzęt..z 2007 trafił mi sie!
OdpowiedzDla zainteresowanych mam do sprzedania XX 97 rejestracja 98.Niestety z powodów rodzinnych muszę go sprzedać. Bardzo mi go szkoda, ponieważ jest w super stanie, oryginał lakier, itp, itd. dla zainteresowanych podaję e-maila vipbiznes@poczta.fm, zainteresowanym prześlę zdjęcia oraz komplet informacji na temat xx-sa,
OdpowiedzWitam ponownie, ktoś próbował się ze mną skontaktować w sprawie xx lecz niestety jego e-mail nie działa i nie mogę przesłać kompletu informacji. W takim razie podaję do siebie numer telefonu 602288488 pozdrawiam
OdpowiedzWitam,mam pytanko może ktoś mi doradzi gdzie kupić turystyczną szybe do cbr 1100 xx,namiary lub tel.Mój mail-jerzyl72@wp.pl.Dzieki
Odpowiedzja mam turystyczną szybe w swoim xsie firmy MRA i jest do kupienia w moto akcesoriah w szczecinie
Odpowiedzja mam turystyczną szybe w swoim xsie firmy MRA i jest do kupienia w moto akcesoriah w szczecinie
Odpowiedzhttp://sklep.scigacz.pl/szyba-puig-turystyczna-honda-1100-blackbird-19972007-p-16948.html http://sklep.scigacz.pl/szyba-honda-cbr1100-ksztalt-vario-touring-p-13739.html
Odpowiedzzróbcie coś z tym linkiem BO STRACICIE wiarygodność zdjecia maja już ze 1--00 lat opis...warty uaktualniania no ale ceny motocyklów, gratuluje... kupcie mojego xx ZA 21-30 tyś. zł. dam medal albo order uśmiechu... a gdzie lampy led...???? nie ma - ukradli pozdrawiam redakcje
Odpowiedzwitam wszystkich zauroczonych CBR 1100 XX, mam mały problem i moze ktoś zechce mi pomóc, otóz w zeszłym roku na wiosnę kupiłem XX-a 99' na wtrysku, motor jest super pod każdym względem, prześmigałem nim cały sezon bez najmniejszych problemów aż do chwili gdy w ubiegłym tygodniu wymieniłem na nowe świece NGK, filtr powietrza Delo, filtr oleju Champion, olej Motul i płyn chłodniczy Motul. Po tych wymianach zaświeciły mi równocześnie kontrolki oleju i wtrysków. Dodać należy, że po uruchomieniu silnika kontrolki gasną i nie zapalają się dopóki silnik nie wejdzie na wyższe obroty. Wystarczy 3-4 tys obrotów przez ok 10-15 sekund i kontrolki zapalają się a czasami równocześnie migają jak światła awaryjne. Po ponownym uruchomieniu silnika gasną i dzieje się to samo. Próbowałem resetować komputer jednak nic to nie dało. Może ktoś mi podpowie coś w tej sprawie bo jak nie to jedynie serwis mnie czeka a sami wiecie, ze to oznacza sporą dziurę w budżecie :? , dzięki...
OdpowiedzDla swietego spokoju sprawdz cisnienie oleju manometrem
Odpowiedzwitam!!! właśnie od jestem miesiąca jestem posiadaczem 1100XX z 99r ostatnia wersja gaznikowa jest spoko fajny dopracowany motocykl poprzednio jeżdziłem hondą VFR , ogolnie polecam wszystkim markę honda bo to naprawdę dobrze zrobione maszyny!!!
OdpowiedzWitam, poszukuje CBR 1100 XX, od rocznika 2000 r, proszę o jakies poważne oferty ze zdjeciami:lapus@op.pl
Odpowiedzczesc mam do sprzedania Honda CBR 1100XX3 z 2003 roku z grudnia kolor srebrny.kupiona Anglii i urzytkowana w Anglii,nie jezdzila po polsce poniewaz mieszkam w GB.motocykl jest zarejestrowany w polsce ma maly przebieg okolo 18000 stan b.dobry,minus-pekniecie na czaszy pod lusterkiem.nie ma problemu z transportem. jezeli bedziesz zainteresowany moj adres misiek66pl@onet.eu lub skayp misiek66pl
OdpowiedzTak przy okazji. Wiesz moze jak przestawic speedo z ang. na polski/mile na kilometry/ w nowszej wersji blackbirda z cyfrowym licznikiem.bylbym wdzieczny za odp. jankir@hotmail.co.uk
OdpowiedzMam pytanie do osób, które urzytkują Black Birda, na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie, co najszybciej "leci", gdzie pojawiają się jakieś pęknięcia na owiewkach, szukam jakiś newralgicznych punktów tego motocykla, bo nie jeżdziłem już jakieś 4 latka, a właśnie swój powrót chcę zacząć od Hondy. Nie oczekuję porad typu: "zacznij od czegoś wolniejszego", bo zjeździłem troszkę kilometrów" tylko mam małą przerwę od świadka motocyklowego i nawet nie mam kogo podpytać, co w Black Birdach piszczy.
Odpowiedzlecą lusterka więc czy stojaki nie są spawane lub plastiki naokoło patrz pod gumami mocowanbia wkrętów plastików spasowanie i standart rury wydechu podnóżki hmm ..sporo tego jest
Odpowiedzwłaśnie doczytałem się porad z 06.12.2007 12:49 mlodziak81 ale jak ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia chętnie usłyszę.
OdpowiedzWitam ponownie odbiegając od problemów itp itd... Nie żebym sie czepiał moderatorów ale... Czy nie uważacie ze czas najwyższy zmienić parę fotek w tym artykule: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird w użytku ? Deska wskazuje jednoznacznie na modele przed 2000 rokiem czyli na gaźnik, a mamy jakby nie było już erę wtrysku... Pozdrawiam
Odpowiedzjutro kupuje xx ale bede smigal:)
OdpowiedzWitam ponownie Musze w swoim xx-ie wymienic olej.... Wiekszosc forow a zarazem opini ktore czytalem zaleca Motula lub Castrola, jednak mi kolega polecil Mobila o blizej nie znanych mi parametrach. Sugerowal iz lepkosc i inne parametry dla xx-a sa te same ale on sam nie stosujac go zauwazyl, iz zniknal problem "glosnej" zmiany biegow, a przede wszystki wbijania 1. Na temat tego oleju wiem jedynie tyle iz 1L kosztuje okolo 50-55zl na cpn. Czy ktos stosuje badz stosowal oleje firmy Mobil? A jak tak to jaki to olej...?
OdpowiedzJak przestawic digital odczyt predkosci z mil na km/h.Mam angielskiego Blackbirda z 2004r.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz
OdpowiedzŚmigam XX-em od stycznia TEGO ROKU zrobiłem nim jakieś 20 000 KM i jestem jak najbardziej zafascynowany eksploatacji tego sprzętu:)
OdpowiedzCo to za frajda jeździć turystycznie sprzętem co na dwójce jedzie 150 na godzinę. Przecież cała radość to "zmagania" ze wzniesieniami, zakrętami, dynamiczne redukcje i buty. Na XX, zapinasz piątkę i jedziesz całymi setkami kilometrów, a to jest na dłuższą metę dość nużące. Jasne, że się da rozwijać skrzydła, ale na Blackbirdzie zabawiacka jazda oznacza 200 na godzinę. Nie mówie odrazu, że termin "szybka turystyka" to oksymoron, ale moim zdaniem takie motocykle łamią poprostu jego granicę, chyba, żeby stworzyć dla nich nowe określenia, np. "ponadświetlna turystyka", "odrzutowa turystyka". Niestety, stąd już tylko krok do bardziej ponurych, np. "samobójcza turystyka", czy medycznych, jak transplantacyjna... Ten motocykl jest poprostu za szybki, i przez to zbyt niebezpieczny na tę dynamiczną, a jak ktoś ma instynkt samozachowawczy i chce tradycyjnej to tak jak wyżej - za nudny bo nie ma elementu walki. I właśnie przez ten ostatni pryzmat patrząc, do cywilnego użytku, zabawniejsze są mniej nowoczesne motocykle z nikczemniejszą mocą, której dopiero osiąganie jest prawdziwą sztuką i przyjemnością. POZDRAWIAM
OdpowiedzKazdy ma jakies zdanie , osobiscie nie zgadzam sie z Twoim . Kupilem xx w marcu tego roku od tamtej pory nawinalem 23 tys km . Mysle ze sendo sprawy to ze XX jezdza ludzie ktorzy wiedza czego chca... Pozdrawiam:)
Odpowiedzeh mój kumpel zabił się na identycznej Hondzie w ostatni piatek,nie pomogła ani super stabilność,ani DUAL......:-(
Odpowiedz