Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeDosyć kontrowersyjna stylistyka, ale wszystkim się nie dogodzi :)
Odpowiedzto pierwszy fireblade ktory nie wymieka przy konkurencji sama moc to nie wszystko honda ma najnizsza mase i z tego co pokazuja testy jako jedyna na chamowni pokazuje nieco wiecej mocy niz deklaruje producent pod tym wzgledem gsxr jest pozerem widac wszystko w moto gp pozdrawiam wlasciciel fireblade"a niestety 8 lat starszego
OdpowiedzPotwierdzam to, co mówi przedmówca. Jeździlem tym moto, także po torze. To wspaniała maszyna.
OdpowiedzNowa CBR jest zajebista. Komentarze negatywne to wychwalanie wlasnej szpetoty. E tam nowy Accord. Moj Wartburg jest nie do zdarcia i se go naprawie kiedy chce! Accord jest dla francuskich pieskow. Kazdy swoje chwali. Jak poszperacie w podreczniku psychologii dla poczatkujacych, to sie wam rozjasni. A jak ktos ma moto na poziomie, to powiem tylko to. GSXR jest super cool i uwielbiam to moto. R1 tez. Kawa dziesiatka to akurat nie moja bajka, ale respektuje opinie wielbicieli. Zajebiste moto. Ale nowy blejd to nowa definicja klasy. Wygrala wszystkie zestawienia w UK, USA, Hiszpanii, Francji, Niemczech itp. Czyli wszedzie tam, gdzie maja normalne tory i normalne drogi. Pomyslcie tylko ile Honda wydala na R&D. Tu nic nie jest przypadkowe. Kazda srubka ma uzasadnienie. Umiejscowienie tlumika pomoglo w centralizacji masy. A jak sie wam nie podoba ksztalt, to zawsze mozna wydac na Akrapovica. Zaden trzezwy magazyn nie wystawil jej negatywnej opinii. Zobaczcie filmy na Youtubie z pierwszych testow dla magazynow i przeanalizujcie wyraz twarzy facetow po zejsciu z blejda. To ludzie, ktorzy jezdza na AMA, SBK i GP. Krotki przelot nowym blejdem leczy z wszystkich wyznan. To moto w klasie motocykli seryjnych nie ma w tej chwili konkurencji. Jedyna rzecz, ktora nie jest moim zdaniem OK, to kolorystyka. Ale zrobili cos dla mnie. Czerwony blejd to jest to.
OdpowiedzWitajcie!! Jestem posiadaczem FIREBLADE 1000 2005 r - to moj 3 fajer ..... i narazie pozostanie na 3 bo po 4 letniej ewolucji dolozyc 6 koni to kpina - wyglad - jednym sie podoba innym nie - kwestia gustu - ale osiągi w porownaniu np z gsxr hmmm 1000?? lepiej z 750 - rowniej wypada - Dałaś plame HONDO !!!!
OdpowiedzZwracam honor!!! Po ogladnieciu jej na youtube "http://pl.youtube.com/watch?v=d57lTqxqLhg&feature=related" w jednolitym koloze robi wrazenie, i ten fantastyczny "zadupek"!
OdpowiedzFakt-zobaczyc na zywo lepiej niz na zdjeciu!na zdjeciu dlamnie fujjjj Fakt-odbiega od linji CBR! dla mnie fujjj Sprwdzilem dane z niemieckiej strony tez nierobia wrazenia 199kg 178PS wydaje mi sie ze jest to pruba zwrucenia uwagi?Bo z aerodynamika tez niepowala! Pytanie jak jezdzi?niestety wielu znas tylko przeczyta o jej mozliwosciach! Podpisal FAN marki HONDA CBR P.S. sam jezdze CBR 600RR '07
OdpowiedzNa MOTOR BIKE SHOW 2008 zobaczycie ja na zywo i zmienicie zdanie motor jest piekny tu macie zdjecia tylko z profilu. Wejdzcie na niemiecka strone Hondy zobaczycie caly przod www.Honda.de Napewno zmienicie zdanie :)
OdpowiedzWygląda jak połaczenie dotychczasowego tysiąca Hond z Varadero. Ochydne coś, bo motocyklem chyba tego nie idzie nazwać, może i chcieli zrobić coś na podobe Włoskich maszyn, ale nic im z tego nie wyszło. Wstyd byłoby mi na tym jeździć.
OdpowiedzMoim zdaniem to co Honda teraz wyposcila na rynek to jak ma kolega racje "kulfon".Fakt nie ważne jak wygląda ale bez przesady!Bradzo mi sie podoba ZX 10R model 2008 wygląda agresywnie rysowany ostrą kreską mimo ze perzypomna troszkę suzuki wolal bym 10 niz tego FireBladeda.Pozdrawaim ale i tak nikt nie podksoczy 636 z 2006 roku;) (żart) ;(
OdpowiedzRozumiem że trzeba wprowadzać zmiany stylistyczne ale w porównaniu do modelu 2007 to JEST SYF cała konkurencja robi coraz bardziej agresywne motocykle a honda zrobiła jakiegoś kulfona życzę im powodzenia w znajdywaniu potencjalnych nabywców. Sam mam Fireblade'a ale na coś takiego nikt mnie nie njamówi
OdpowiedzWitajcie!!! Gdy ten motocykl zobaczylem na pierwszych fotkach tez sie przerazilem , ale po zobaczeniu go na zywo i jezdzie probnej zmienilem zdanie. To najlepszy sportowy motocykl Hondy ktory do tej pory wyprodukowala.(Pod wzgledem jazdy , bo wyglad to kwestja gustu)
OdpowiedzMOIM ZDANIEM NIE WAZE JAK WYGLADA TYLKO JAK JEZDZI!NA PIERWSZY RZUT OKA WIDAC ZE NOWA CBR STRACILA NA WADZE!OCZAMI WYOBRAZNI WIDZE AKCESORYJNY TLUMIK W STYLU MOTO GP I BEDZIE WYGLADAC SWIETNIE!NAPEWNO BEDZIE TO SWIETNY MOTOCYKL JAK KARZDY FIREBLADE!!!
OdpowiedzHONDA TO SUPER MARKA ALE W PRZYPADKU TEGO MOTOCYKLA TO NIE PASZCZET ALE KASZANA SZKODA ŻE PADŁO AKURAT NA 1000RR STARY MODEL 1000000 RAZY ŁADNIEJSZY.//
OdpowiedzAle pasztet zrobili to poprzednia była super w porównaniu do tego badziewia. Gdyby to nie Honda to nikt by tego nie kupił. Kawa to cudo w porównaniu do tej konstrukcji.
OdpowiedzZle, pierwsze skojarzenie mialem z cbr f1 albo jajkiem z poczatkow produkcji
OdpowiedzMasakra! jest paskudna, nie wiem dlaczego zespuli taka piekna stylistyke jaka zawsze mialy RR.
Odpowiedzacha chcialem jescze tylko dodac, ze honda chyba idzie w kierunku robienia wydechow w stulu brosa hahah. Hornet no i niestety teraz fireblade no ale miejmy nadzieje, ze to tylko chwilowa slabosci :)
Odpowiedzładne kragłosci, tylko wydech mi sie nie podoba ze dołem puszczony ;) ps. myslałem ze Kawa wypusci nowa dyszke ale niestety chyba sie tak nie stalo bo zadnych nowych info na ich stronie, natomiast R6 2008 podoba mi sie bardzo a to dlatego ze zmiany minimalne do ostatniego modelu ;) polecam zobaczyc
OdpowiedzPrzecież w nowej R6 nie ma żadnych zmian design oprócz nowego malowania. Doszły tylko zmiany silnikowe. Dołożono zmienne długości kolektora ssącego i zmieniono kontrolę przepustnicy... Honda poszła znacznie dalej...
Odpowiedzpierwszy model z wydechem pod siedzeniem byl najladniejszy, to sie zaczyna robic juz troche zbyt kosmiczne.
OdpowiedzDla mnie akurat zadupek nie jest mocną stroną nowego CBR'a. Za krótki i filigranowy, brakuje wydechów. Jednak z kategoryczną ocenę trzeba zaczekać, jak będzie więcej zdjęć, w tym przodu i tytułu.
Odpowiedzmi sie tam akurat nie podoba,szpeci go ten wydech w kolejnych latach bedzie podobnie takie wymogi cza sie przyzwyczaic...jedynie co to ma fajny zadupek podobny ma honda repsol w motogp,chociaz najladniejszy zadupek ma gsx-r1000
OdpowiedzOna ma być ładna? Przecież to wygląda jak prosiak. Tragedia normalnie.
Odpowiedzkozak ,niezla linia nareszcie cos wygladajace tak ze przestana sie zachwycac suzuki i honda znow na topie zreszta co honda to honda kawa to syf suzuki stuki yamaha i honda to jest to
Odpowiedz