Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeHondzie brakuje kolejnego porządnego motocykla adventure klasy 650-800cm3 (następcy Transalpa) a nie takich motorynek.
OdpowiedzJakoś tak to mało Hondowato wygląda, wizualnie bliżej temu do chińskiego szajsu.
OdpowiedzMale gowno na ktore szkoda kasy i ktorego nikt nie potrzebuje. Albo bierzesz 650tke jak masz prawko A albo 125cc pizdzika jak masz tylko B i juz.
OdpowiedzA skąd wiesz, że nikt nie potrzebuje? 190 cm3 to faktycznie chybiony pomysł, ale między 125 a 650 są jeszcze m.in. 250/300-tki, nie wspominając o 500-tkach. W sam raz na kat. A2 (do 35 kW/48 KM).
Odpowiedznidyrydy. Zapora sa np. emisje spalin, ktorych ten silnik nie spelnia, ale tez inne normy Euro dotyczace wyposazenia czy bezpieczenstwa. Z tym silnikiem wiec na pewno nie, ale moze z 125cc z obecnej CBF czy CBR, tudziez jakims 250.
OdpowiedzNa rynek europejski trzeba byłoby raczej zdecydować się na jeden z dwóch wariantów: albo mocniejsza 250/300 (zresztą już pojawiły się jakieś koncepcje), albo słabsza 125. Pytanie tylko, jaki silnik miałby być bazą dla 125-tki - czy ten od CB125F (10 KM), czy raczej nowy silnik na bazie jednostki napędowej dla CBR125R, dostosowany do norm Euro4/Euro5 i mający 13-15 KM mocy. Ze względu na turystyczny charakter pewnie lepszy byłby ten drugi wariant. Może wreszcie doczekalibyśmy się następcy Varadero 125...
Odpowiedz