Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeWyrazy uznania dla autora tekstu za naprawde rzetelna i w pelni oddajaca istote sprawy ocene CB1100. Wg mnie najlepsza relacja sposrod wielu innych, jakie do tej pory czytalm. Mam to ogromne szczescie, ze jestem posiadaczem tej Hondy i wszystko, co bylo wyzej opisane, dokladnie pokrywa sie z moimi obserwacjami i odczuciami. Ten motor i za 20 lat nadal bedzie i piekny, i uzyteczny. Mysle, ze moj 3,5-letni synek w koncu kiedys wywierci mi dziure w brzuchu, zeby go po mnie przejac. Gdyby moj ojciec mial oryginalna 750-tke, sam bym tak zrobil... Ten motor to kwintesencja i ucielesnienie absolutnej, wrecz grzesznej przyjemnosci z jazdy na 2 kolach. Mam szczescie ujezdzac go w Hiszpanii, gdzie sezon caly rok, a ich drogi sa marzeniem dla kazdego kierowcy. 40 lat na to czekalem i powiem Wam, ze rzadko, bo rzadko, ale zycie miewa cudowne chwile. Wlasnie wtedy, gdy nia jade... ;)
Odpowiedzkawasaki w800 dużo łądniejsze w tej hondzie nie podobają mi się sety bo za nowoczesne są
OdpowiedzPepe, Przejedź się Yamahą XJR 1300, a potem pogadamy o uczuciach...
OdpowiedzChodzi ci o ten o ten ciągnik rolniczy który dzięki swojej masie łapie sie na viatolla? Slyszalem że na to trzeba mieć kategorię T.
OdpowiedzTak dla ścisłości: masa XJR z płynami - 245kg, a masa CB1100 - 248kg Ponadto XJR ma ok. 15 Nm momentu i przynajmniej 10 kucyków więcej.
OdpowiedzXJR jest niestety brzydasz od ciągników Zetor. Te dodatkowe 15Nm to jak rozumiem do obsługi urządzeń typu glebogryzałka?
OdpowiedzHi, hi, hi, hi, hi, hi.... :-))))))))))))))))
OdpowiedzZaczynam zbierać na CB1100. Zakochałem się w tej maszynie.
OdpowiedzPiękny motocykl, bardzo mi się podoba. Gdybym miał kupować to bez wahania Honda CB1100 albo Kawasaki W800.
OdpowiedzPiekny motocykl :) na poczatku myslalem, ze stary ale widze czerwony znaczek eee cos nie tak :). Super moto dla ludzi co lubia sobie co weekend poczyscic chromy :) i to im sprawa przyjemnosc. W dodatku to Honda wiec inwestycja na lata i wiadomo, ze sie nie rozleci. Na troche juz nie mlode lata idealne moto :)
OdpowiedzMotór!!! To jet to! W końcu jakiś normalny motorek a nie jakieś współczesne super hiper nowoczesne i świetnie zoptymalizowane nie wiadomo co. Siadasz (nie trzeba wysoko podnosić nogi), bierzesz pasażera jak potrzeba (nisko siedzenie dla pasażera i łatwo wsiądzie), palisz sprzęta i delektujesz się jazdą i świetnym prowadzeniem (wąskie opony), można tak jeździć z bananem na twarzy bez końca. 5 Biegów (mniej wajchowania), małe spalanie, duży moment obrotowy, klasyczny wygląd że aż się łezka w oku pojawia. Moto proste niezawodne i komfortowe a jak zaliczysz glebę to niema owiewek do malowania :-). Takich motocykli potrzebujemy !!! Pozdrawiam.
OdpowiedzZerknij na kąt ugięcia kolan. Powyżej 180cm wzrostu będzie ból.
OdpowiedzNo to musisz rozejrzeć sie za Burgmanem 400
OdpowiedzJeśli zacierający sie i korodujacy Triumph kosztuje 40k, a wieczna i niezawodna (juz nie wspomne za ladniejsza) Honda 42k to przy zakupie Trampka od razu powinien byc dorzucany karnet do psychiatry ;)
OdpowiedzOj przesadzasz z tym Trampkiem i to bardzo. Jeśli piszesz o Bonnevillu to zupełnie inne moto, ina moc, inna waga. A co do jakości to byś się zdziwił jak są to nie zniszczalne motocykle. Widać to po rynku wtórnym, który praktycznie nie istnieje. Mało kto sprzedaje swoje moto ( nie liczę handlarzy). A co do CB fajny klasyk, zobaczymy jak to będzie jeździć. Cena dość przyzwoita jak na to klasę. Co najważniejsze nawet nie jest bardzo ciężki, więc powinien być zwrotny. W końcu Honda zaczyna robić przyzwoite motocykle, mam też nadzieje że jakość będzie na wysokim poziomie jak w starych Hondach.
OdpowiedzMiałem jednego, a w dwa nowe (!) wpakowali sie moi znajomi. Żaden z naszej trojki nie powtorzy juz tego bledu, wiec raczej nie przesadza. W telegraficznym skrócie: wycieki z silnika, padające akumulatory, nie odpalaja jak jest zimno, rdzewieja na potege, u jednego znajomego wystrzelony wymiennik ciepla, u drugiego zatarta głowica. Takie tam drobiazgi.
OdpowiedzRozumiem, że piszesz o Bonneville'u? Podobno jeszcze pękają szprychy w tylnym kole?
OdpowiedzWiadomo coś czy będzie wersja z polerowanymi kapami silnika tak jak w wersji Japońskiej i Amerykańskiej
OdpowiedzSzkoda, ze mnie nie stac. Piekna fura.
Odpowiedzale wam dali dziadowski kolor ...
OdpowiedzSilnik piękny ale nie tak jak w starej xj900 czy xs1100. Kupię sprawną skrzynie biegów do wspomnianej xs ewentualnie od czego może jeszcze pasować. Ktoś wie? Gg 11505772.
OdpowiedzCzy w xj900 bylo hydrauliczne sprzeglo ? Pzdr
Odpowiedzmiso no masz racje tornado,połówka dyni,albo taki niemiecki to byłby las a że można nosem przywalić w krawężnik to olać to...
OdpowiedzMały bak, dalszy wyjazd to ciągłe zajeżdżanie na stację. Chyba że rzeczywiście pali 4 litry, wtedy te 250-300km powinno dać się przejechać. No ale moto ładne, ma coś w sobie.
Odpowiedzale kask to chyba się ktoś pomylił że tego Schubertha ubrał bo chyba nie pasuje do tego moto :-)
Odpowiedz