Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzew Polsce jest kilka maszyn (na bazie GSXR 1000 i Hayek) które generują moc na poziomie 400-500 KM (starty na 1/4) więc spuszczanie się nad 350 KM w taki sposób to trochę przerost formy nad treścią - szacun za wykonanie i sam projekt ale nie róbmy z tego takiego szału:)
Odpowiedzsuper artykuł, fajnie gość wszystko wyjaśnia
OdpowiedzAbstrahując od wykonania, które stoi na najwyższym poziomie - motocykl wyklęty..... gościa poniosło co nieco
OdpowiedzI pomyślec że mnie prawie przerosło zaimplementowanie przedniej zawiechy I hamulca z WR450 oraz SM 690 do XT 660 Z Tenere...mają polot sk.rfysyny :)
Odpowiedza na czwarte dziecko 500 + hyjabusa toxic turbo ,
OdpowiedzPatrioci i motocykliści zarazem! Brawo!
OdpowiedzPodziwiam za zapał do budowania takich bestii! Choć nei wiem czy chciałbym tym jeździć ;)
Odpowiedz