Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeU mnie w okolicy ostatnio stało się modne garażowanie pod namiotem, dokładnie takim: http://dascompany.pl/namioty-i-szklarnie/namioty-magazynowe/namiot-magazynowy-6m-x-8m-professional/ Sam nie dawno taki namiot kupiłem i jestem z niego bardzo zadowolony :)
OdpowiedzZ mojego doświadczenia ,moto należy wyczyścić i dobrze zakonserwować dostępnymi środkami kosmetycznymi,zalać zbiornik do pełna bez żadnych ulepszaczy,odłączyć akumulator i ustawić na podstawce centralnej zatkać wyloty tłumików i na koniec nakryć dobrej jakości pokrowcem
Odpowiedzolej zawiera pordukty po procesie spalania takie jak siarka ktora powoduje korozje siarkowa lecz jesli ktos zalal swoj sprzet dobrym olejem ktory zawiera dodatki uszlachetniajace to jego olej powinien wyrownac ph do poziomu nie groznego dla elementow kastrukcyjnych silnika olej takze zawiera czastki stale powstale na wskutek tarcia elementow tocznych, no i jesli masz mokre sprzeglo napewno jest on do wymiany pozniewasz olej ulegl starzeniu wyoko temperaturowemu wystepujacemy przy gwaltownym ruszeniu ze sprzegła:)
Odpowiedzjestem swiezym włascicielem moto? mam pytanko czy; ktos wie jak sprawdzic poziom oleju w kawasaki en500?
OdpowiedzA benzyne to po zimie trzeba wlac nową nie ?
Odpowiedzumnie motur stoji całom zime normalnie i nigdy niemam z nim kłopotu zawsze odpala po paru zakreceniach
Odpowiedzco do stabilizatora to jaki najlepiej kupic ? prosze o wskazowke.
Odpowiedza benzyna jak bedzie w baku to nie zmieni sie po zimie w wode?
OdpowiedzBenzyna, czyli etylina, ma temperature krzepnięcia -150 st. C, więc, nie zamarznie i co za tym idzie, nie zamieni się w wodę xD
OdpowiedzCiekawe gdzie Ty teraz mozesz kupic etyline hehehe
Odpowiedznajprawdopodobniej nie - zazwyczaj po zimie paliwo zmienia się w wino :-)
Odpowiedzdo pelna bak zalac. a benzyna paruje i woda sie robi i co wtedy?
Odpowiedzmoj motocykl nie pali jak postoi
Odpowiedznie kupuj są do du... ja mojego sprzedaje i kupuje crossa albo enduro
Odpowiedzmam pytanko ...czy te małe chopperki hinskie sa dobre bo chce kupic???????
OdpowiedzJA kupiłem rometa r150 i jest problem ze śrubkami. dobrze sprawdzać co jakiś czas albo co 100 km. choper nadaje się tylko do spokojnej jazdy po mieście, ale jestem zadowolony
OdpowiedzA czy dobrym posunieciem bylo upuszczenei powietrza w kolach jezeli stal cala zime na nich a nei na podporkach czy tego typu stojakach???
Odpowiedzsiema mam pytanko mam 600 rr hondzinke z 05r. odpalam go czasem coby sie troszke rozruszał bo zima nie a tu niz tąd ni z owąd z chłodnicy płyn ucieka zgasze przestaje i za tydzien sytuacja sie powtarza odpalem i ucieka to jest norma w zimie czy poprostou mam dziurawą chłodnice. dziwi mie to bo w sezonie nic sie niedziało zero wycieków i poprzedniej zimy terz nic sie nie działo morze to być rzurznica temperatury i nadmiar ucieka? pomórzcie jak wiecie coś na temat.pozdro.
Odpowiedza czy na pewno masz płyn?moze wode i ci rozsadzilo blok
Odpowiedzmam takie pytanko chodz nie na ten temat:P ale pyatm bo pytam wszedzie i nikt mi nie odp;/;/ wiec tak mam skuter piaggio zpi 50cm3 1997r... prubuje go odpalic z rozrusznika elektrycznego(startera) i kreci nawet dobrze ale nie chce zapalic;/ tylko go zalewa:( a jak go odpalam z kopki to pali praktycznie z dotyku. wiec co moglo sie w nim popsuc i co wymienic badz zrobic zeby palil rowniez z rozrusznika. ps. dodam ze juz ladowalem akumlator i nie pomaga;/;/
Odpowiedzbo masz zimny silnik. zauwaz ze jak go rozgrzejesz to odpali z guzika. przynajmniej ja tak mam z moim crossem 107ccm. tak to jest z małymi jednocylindrowcami...
Odpowiedzmysle ze nie masz racji co do pojemnosci.Chyba kazdy jednocylindrowiec nie chce palic po dluzszym czasie.Ja mam piaggio 500 i jak dluzej postoi to go troche musze pokrecic. pozdrawiam
OdpowiedzA ja nie spuszczam i nie wyciagam nic, nie stawiam na stojakach a i tak moj moto na wtrysku paliwa odpala za pierwszym razem po kazdej zimie (teraz bedzie druga;) )
Odpowiedzja też tak miałem a w tym roku już 5 dzień prubuję i nie może zagadać
OdpowiedzInnym równie dobrym sposobem jest rozebranie motocykla na czesci, poukładanie w szufkadkach a wczesna wiosna ponowne zlozenie...no i cieszenie sie gotowoscia bojowa maszyny w nowym sezonie;) Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedzdobre wyniki daje: podlaczenie akumulatora do malego zasilacza na stale, wymiana oleju na swiezy (koniecznosc!!!) oraz napelnienie baku na maxa z dodatkiem stabilizatora. odpalic maszyne na kilka minut aby nowe poliwo dotarlo do gaznika, co zapobiegniie wiosennemu problemowi gumienia paliwa. no i pozostaje tylko raz na miesiac go odpalic i pojezdzic az sie olej rozgrzeje do temperatury operacyjnej. jezeli beda zainteresowani to podam wam link na jedno z forum amerykanskich gdzie jest bardzo duzo informacji na temat jakosci i waznosci nowoczesnych olejii silnikowych, super dyskusja i rzeczy ktorych byscie sie nie spodziewali pozdr. grzegorz
Odpowiedzdalczego taka wzna sprawa jest wymian oleju na zime???
Odpowiedzprzepracowany olej zawiera w sobie rozpuszczone produkty spalania paliwa, wśród których mogą znajdować się substancje wspomagające (tudzież powodujące - niepotrzebne skreślić) procesy korozji elementów wewnątrz silnika. Z tego też powodu dobrym pomysłem jest wymiana oleju silnikowego w jakimkolwiek pojeździe przed jego dłuższym postojem.
OdpowiedzNiektórzy producenci motocykli zalecają jeszcze odkrecić swiece zapłonowe wlać przez otwór łyżkę oleju silnikowego zakręcić bez świec rozrusznikiem tak zeby olej dotarł we wszystkie mozliwe szczeliny poczym wkręcić świece. Wymienić olej na zimę.
Odpowiedzczy ktos wie co to sa udezrzenia hydrauliczne?? ze taki komentarz wstawil:) po drugie paliwo nie zamienia sie w wode ale na wskutek kondesacji pary zawartej w powietrzu osadza sie ona na chlodnych sciankach zbiornika powodujac korozje
OdpowiedzZ mechaniką związany jestem od urodzenia ale fachoFcem nie jestem.Komentarz jest dobry bo instrukcje obsługi motocykli z silnikem dwusuwowym tak własnie podawały,by przez otwór od świecy wlać troszkę oleju i następnie pare razy obrócić wałem silnika.Przykład Ćezet-350,mało tego nawet w skrzyni korbowej silnika znajdowała się śruba spustowa,gdyby tego oleju zostało wlane za dużo.Kolego w dwusuwie rozrządem są kanały w cylindrze,które poruszający się tłok otwiera i zamyka i tu o uderzenie hydrauliczne nie ma obaw.W czterosuwie,benzyniaku gdy wlejemy za dużo oleju może takie uderzenie nastąpić.A gdybyśmy zrobili to w dieslu,który też jest czterosuwem takie uderzenie hydrauliczne mamy na 100%.
Odpowiedzględzenie, gdzie ty koleżko uczyłeś się mechaniki ?
Odpowiedz