Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeJuż pomijam fakt, że na torach w Poznaniu i Silesia Ring w Opolu jest zakazane jeździć powyżej iluś tam decybeli ale na drogach?? No rozumiem jak moto ewidentnie jest głośny, około +120dB, ale 96??? Przecież niektóre seryjne mają tyle. Na swoim chinskim Akrapie mam 101 i że co? I mam DB Kilera zamontowanego i akcesoryjny tłumik bo ten seryjny "nieładny"? bo mogę? bo po to są?? Niby jak ten sonomentr mnie złapie? Foty strzela czy jak? Lewa!
OdpowiedzI prawidlowo! Zakaz akustycznych pompek do penisa!
OdpowiedzA co zazdrościsz dużego ofiaro
OdpowiedzSposób pomiary natężenia dźwięku w pojazdach mechanicznych jest opisany w normie. Stacja diagnostyczna potrzebuje specjalnego urządzenia i odpowiedniego placu spełniającego odpowiednie warunki. Samo przyłożenie urządzenia pomiarowego również jest określone, a oni chcą mierzyć coś za pomocą magicznego dziękoradaru na normalnej ulicy... śmieszne
Odpowiedzojtam, ojtam, co to za ujadanie lewackich ciotek? Diesel musi dymić a motór musi hałasować!!!
OdpowiedzKurczę, szkoda, że to takie drogie. Gdyby nie to, urządzenie do pomiaru hałasu na standardowym wyposażeniu Policji z drogówki to byłby no-brainer. Inni ludzie też istnieją na świecie.
OdpowiedzDobry pomysł. Rozumiem, że motor powinien fajnie brzmieć. Rozumiem, że jak Cię słychać, to jesteś bezpieczniejszy. Ale tego, że można mieć kompletnie i absolutnie w dupie słuch wszystkich wokół już nie.
Odpowiedzpozdejmujmy wszyscy tłumiki. najpierw ciężarówki. będzie zabawnie
OdpowiedzW ogóle rozbraja mnie argument, ze jak jestem głośny to jest bezpieczniej. Przecież wiercony tłumik słychać dopiero jak już dawno mnie miniesz. Ja zależy komuś na bezpieczeństwie, to niech montuje tłumik skierowany do przodu. :)
OdpowiedzChyba nigdy na motocyklu nie jezdziłes , bo pleciesz takie głupoty ze oczy bolą !!! Głośnośc tłumika ma ogromny wpływ na uwage i bezpieczeństwo motocyklisty. Zgodze sie tylko z tym ze niektórzy swoje trupy rozwiercają , wyklepuja swoje puszki ( ale to sa wyjątki ) wiekszość motocyklistów zakłada porządne tłumiki przelotowe uznanych swiatowych marek który są konstruktowane tak !! aby dzwiek na niskiech obrotach nie przekraczał norm !! Wiec nie zakłamujcie rzeczywsitosci !! dosc obłudy i klamstw !!
OdpowiedzA ty motocykle słyszysz dopiero jak cie wyprzedzą lub wyminą ?
Odpowiedz