Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeW sam raz dla policji ;P
Odpowiedzgdzieś ta filozofia yamahy "Kando" zanika,ich motocykle coraz brzydsze,zobaczcie na przykład kolektory na zdjęciach z boku,odstają od bryły tej 800tki jak jakiś stelarz pod pług.jak dla mnie design zbyt toporny.a tłumik?siermiężna chińszczyzna.yamaha(m) na to ręką...
Odpowiedzz VFR 800 to się akurat nie wstrzeliłeś... VFR 1200 to nie jest następca tego modelu. To nowy odrębny model, równolegle oferowany z 800.
OdpowiedzDokąd zmierzają motocykle? Moim zdaniem brakuje jakiś fajnych moo z wyglądu i charakteru 4oo a tu firmy wkręcają się w większe pojemności - vfr z 800 na 1200, fazer z 600 na 800 co będzie dalej? osobiście lubię jeździć na granicy mocy, momentu, przyczepności(tu nieraz przekraczać) a zaczynają robić powoli jakieś potwory a klasa niszowa, brzydka, ciężka i wogóle...
OdpowiedzNo właśnie, brakuje lekkich, rasowych 400.
Odpowiedzbredzisz.wiecej ocy wiecej frajdy.po co mi 400???
OdpowiedzNa papierze silnik z kawy Z750 wyglada duzo lepiej. Elastycznoscia bil na glowe F1000 czemu nie ma sie co dziwic zwazywszy na rodowod z R1. Jakos nowosci z Yamahy nie zaskakuja jakos specjalnie...
OdpowiedzSpodziewac sie obszernego opisu? W zasadzie wszystko powiedzieliscie w tym newsie... po prostu dorwijcie sie do testowki, pojezdzijcie i wtedy zrobcie artykul a nie jakis opis. Bardzo wazne, wezcie ten motocykl na hamownie, strasznie mnie interesuje charakterystyka silnika!
Odpowiedz