Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeszacunek panowie i powodzenia
OdpowiedzWydaje mi się, że budujecie tam niezłą "bombę" poziom TTX GP jest wysoki a Wy śmiało idziecie do przodu. Śledzę Waszą pracę od począdku i nie mogę się doczekać prezentacji. Wierzę, że zaskoczycie jeszcze świat własnymi patentami.
Odpowiedznadwozie, klocki. a co to będzie rozpędzać?? grawitacja?
OdpowiedzElektromagnetyzm
Odpowiedzale jest już projekt tego silnika?? czy nic narazie?
OdpowiedzDajcie jakiś namiar mailowy na siebie
Odpowiedzhvgarage@hvgarage.com
OdpowiedzWszytko fajnie tylko z elektrycznymi pojazdami jest jeden problem akumulatory. Zaprojektowanie mechaniki, silnika elektrycznego, sterowania może i skomplikowane ale bez odpowiednio pojemnego i wydajnego akumulatora to tylko kupa roboty psu w d... A obecnie akumulatory nawet najnowocześniejsze w żadnym stopniu nie spełniają oczekiwań użytkowniku odnośnie zasięgu/osiągów/czasu ładowania. Pomysł spoko ale według mnie trzeba poczekać na lepsze akumulatory lub inne źródło energii ale życze powodzenia.
Odpowiedzspelniaja. kwestia ceny. Sam buduje motocykl z napedem elektrycznym i przy komplecie akumulatorow teoretycznie chce wycisnac 500 km zasiegu i wiecej, tylko kwestia pieniedzy. Mam finansowanie na 1 pakiet z 4 mozliwych do wcisniecia w rame. 500 km to juz pozwala na spokojne podrozowanie miedzy miastami, nie mowiac juz o ruchu miejskim. Juz mial byc dawno zbudowany, niestety na drodze stanely finanse i biurokracja, ale na szczescie juz nie dlugo przechodze do montazu. Trzymam kciuki za motocykl HV i pozdrawiam
OdpowiedzCześć chłopaki, wielki szacun za to co robicie. Dajcie numer konta, to Was wspomogę. Wiem, że moje 20zł jest śmieszne, ale z tysiąca osób to już 20000zł. Może to też jest śmieszna suma w porównaniu do całości, ale zawsze to 20000zł bliżej celu.
Odpowiedza ja bym zrobił licytację na ebay.de gdzie proekologia jest bardzo poważnie traktowana, znalazł Ebay bombay gdzie mustafa śpi na pieniądzach. Zagraniczny kapitał, naklejka Malbolo na boku nie będzie dla Was obelgą. Jak skonstruujecie już motorek, to znajdą się pierwsi chętni. Może lista zamówień 10 limitowanych egzemnplarzy i przedpłaty na te zamówienia ?? W Końcu i tak doprowadzicie do końca.. Pozdrawiam. Jak coś moge pomóc w wynalezieniu maszynki do produkowania pieniędzy :) AAA i grajcie czasami w lotto :)
OdpowiedzŻyczę powodzenia w projekcie! No i oczywiście cierpliwości : > I co do owiewki bocznej... Czy te falowania nie będą zakłócać przepływu powietrza?
OdpowiedzPodziwiam pasje, ale jak Polski związek MOTOROWY i Pan prezes "osobiście" się zajmuje szukaniem kasy na elektryke a w d... ma normolne wyścigi to chyba nie jest OK!? Życzę powodzenia w projekcie
OdpowiedzZastanawia mnie to poco takiemu motocyklowi 8 tłoczkowy zacisk dwu tarczowy na przednim kole? Ten elektryk ma przekraczać barierę dźwięku? Ne potrzebna masa moim zdaniem. Redukcji masy w tym projekcie nie wiedzę za wiele. Pomyślcie o jakichś minimalistycznych pułkach odlewanych albo chociaż odwiercanych a nie pełne które modne były 15 lat temu. Wiem że ten projekt to dopiero zalążek tego co ma powstać i może nie wiadomo co będzie później. Ale takie szczegóły jak kosmiczne heble powodują we mnie lekkie zdziwnie i podejrzenie czy konstruktorzy nie wybili z marzeniami poza atmosferę ziemską w kosmos. POZDRAWIAM WAS I CHCIAŁBYM ABY SIĘ WAM UDAŁO WYSTĄPIĆ W TT!!
OdpowiedzWitam ,no to macie drugiego kierowce testowego jak by pierwszy odpadł lub drugi był by potrzebny,doświadczenie w wyścigach torowych do klas amatorskich po mistrzostwa polski,jak by trzeba było wszystko mogę udokumentować,lubię takie akcje więc jestem.Pozdrawiam kontakt: fazerfrt@wp.pl lub pitstopwrocław@wp.pl
OdpowiedzWłaśnie mnie zaintrygowały te dwie zębatki z tyłu. A tak to trzymam za was kciuki, z chęcią bym pomógł, ale moje umiejętności jeździeckie na nic się zdadzą :P. Powodzenia!
Odpowiedzszczur trafna nazwa ;) i ciekawi mnie jeden szczegol w rysunku, mianowicie czy zebatki z obu stron tylnego kola to blad w rysunku czy jeden z patentow
OdpowiedzAni jedno ani drugie, ale ma swoje uzasadnienie.
OdpowiedzZapewne pozysklanie energi hamowania tylnego kola do akumulatorow :)
OdpowiedzMam pytanie z nieco 'innej beczki': Jakiego programu użyliście do zaprojektowania waszego dzieła? Trzymam kciuki za powodzenie projektu! I nie przejmujcie się, że w Polsce nie ma sponsora! Szukajcie wszędzie! To oni będą sobie potem pluć w brodę
OdpowiedzSzacunek. Życzę ekipie aby była wciąż silna marzeniami, ponad cyniczną hipokryzję naszej polskiej egzystencji.
OdpowiedzTrochę szkoda. Ale fajnie, że nie odpuszczacie, nie poddajecie się i działacie dalej. Wierzę w Was sukces i trzymam mocno kciuki. Polscy inżynierowie znani są na całym świecie i mam nadzieję, że i o Was usłyszy świat.
Odpowiedz