Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeA gdzie moja Honda X11 ? :)
OdpowiedzGdzie chociaż jeden ciężki chopper? Moj VTX1800 prawie na co dzień sciga się z MT01 kolegi i łatwo sie nie daje - więc też jeździ:)
OdpowiedzCruisery to osobny temat.. Można by dorzucić rocketa.. Tylko problem z cruiserami jest taki, że jezdza tylko prosto. Ot kolega ma vtx-a i dość szybko zostaje w tyle przy moim gsx1400...
OdpowiedzWedług mnie wszystkie założenia tego artykułu: ekscentryczny, big, macho spełnia tylko MT01. reszta jest owszem big i może i macho.. ale nie jest ekscentryczna, jest po prostu dobra
OdpowiedzFaktycznie b-king nie jest ekscentryczny... Tylko mt-01...
Odpowiedz"utożsazmia w sobie wszystko" po jakiemu to? I określenie FJ-ty mianem turystyka hmm mocno ryzykowne a XJRa pochodzi od FJty mniej wiecej tak jak człowiek od małpy.
Odpowiedz"utożsazmia w sobie wszystko" po jakiemu to? I określenie FJ-ty mianem turystyka hmm mocno ryzykowne a XJRa pochodzi od FJty mniej wiecej tak jak człowiek od małpy.
Odpowiedz"utożsazmia w sobie wszystko" po jakiemu to? I określenie FJ-ty mianem turystyka hmm mocno ryzykowne a XJRa pochodzi od FJty mniej wiecej tak jak człowiek od małpy.
OdpowiedzNowy V-max Pierwszy ( bez konkurencji) miałem okazję pojeździć Poźniej długo długo nic i później następne v-rod muscle,diavel,B-King,Xjr(ze względu na wygląd przed gsx-em. I później cała reszta. :-) Pozdrawiam użytkownik Muscle Bike'a
Odpowiedzv-rod? Jeździłeś?? No coś ty:) przerośnięta szlifierka do kręcenia, zero kopa od dołu do tego 300kg a wszystkie ww i opisane sprzęty oprócz wyglądu jeżdzą:) pozdrawiam
Odpowiedza dlaczego samo sushi? gdzie normalne motocykle?
Odpowiedzpanu redaktorowi cos sie chyba pomieszalo...kawasaki ZRX nie ZXR...masakra ZRX ZRX
Odpowiedzz tym bmw to chyba chodzilo o k1200r a nie r1200r. boxer jest nudy jak flaki z oljem
Odpowiedzraczej masz racje, że chodzi o "k". Boxer nudny? wbijasz posta tylko po to, żeby zaistnieć na forum?
Odpowiedzemtek miażdży konkurencję. piękno i ideał
Odpowiedzco z zapomnianą Hondą X-11, albo gdzie Honda X-4 rywal V-max?
OdpowiedzBig macho bike w tłumaczeniu oznacza motocykl prawdziwego mężczyzny, a nie duży motocykl mężczyzny. Ja mogę jechać na skuterze 49cm a będzie to big macho bike, bo o tej cesze decyduje jeździec, a nie konik.
OdpowiedzZabrakło mi w porównaniu 3 motocykli, które są naprawdę "mucho grande" - V-maxa, Diavela i przede wszystkim - motocykla nad motocyklami w tej kategorii, czyli Triumpha Rocketa. Kto choć raz nim jechał, wie o czym mówię :-) Pozdrowienia dla wszystkich milośników i użytkowników tego monstrum!
Odpowiedzautor zapomniał o BMW R1200R pewnie ze strachu o posądzenie o kryptoreklame
Odpowiedzminus przy cb 1300 "Nieco brakuje jej charakteru" - czyli czego? No chyba ze autor tekstu musiał "cos" napisać w tej linijce bo wszystkie motocykle powinny mieć jakiś minus. Cały tekst troche jak by przepisany z gazety dla "moto onanistów" dużo liter, mało konkretów.
OdpowiedzPrzeciez Hondzie podobno zawsze brak "charakteru".I to każdemu modelowi, temu Marqueza pewnie też.
OdpowiedzChcesz konkretów? Ok, zatem konkret: CB1300 brakuje charakteru :-) GSX1400 jest znacznie bardziej brutalny, przez co ciekawszy, ZXR rozkręca się jak szaleniec na obroty, XJR lepiej wygląa, MT01 lepiej brzmi, B-King jest szybszy. I właśnie dlatego Hondzie brakuje charakteru :-) Pozdro
Odpowiedzprzejedz sie jakimś europejczykiem to zobaczysz co to 'charakter'. Charakter to nie synonim mocy maksymalnej. Jezdziłem paroma Hondami i są to zajebiste motocykle ale sa tak za****** dopracowane, przewidywalne że aż nudne. Jedyne Hondy z charakterem to SP1, X11, CRF i CB1100 bo w nich chociaż jeden inżynier coś przyżąchał i go puściło i na nich koniec;)
Odpowiedz[BŁĄD] ZXR1200 pojawia się dwa razy, zamiast ZRX 1200.
OdpowiedzA gdzie Triumph Speed, Ducati Diavel, MV Brutale 1090RR - czyli Europa lub wspominany V-amx.
OdpowiedzTo nie big macho bike'i :)
OdpowiedzNo właśnie Boczo to gdzie Moto Guzzi Griso 8v albo 1200 Sport? Raz ze jak kolega wspomniał Europa a dwa tez sie nadają, maja klasyczna linie nawiazująca do ikony i duze silniki:)
Odpowiedzduży brutal, się nie nadaję ........... to samą Diavel i V-Max. Masz rację same skutery
Odpowiedzstary V11 tez by sie nadał abo Moto Morini 9.1/2 (w rzeczywistosci 1200ccm) chociaz nie ma ich u nas. Ale CB1100 tez nie bylo i produkuja ją od kilku lat a to jak najbardziej big retro bike:)
OdpowiedzCzasami odnoszę wrażenie jak by były tylko marki japońskie. A Europejskie marki zapomnę. Przypominałem sobie jeszcze Ducati Monster S4R - to też jest skuter który lubi zaryczeć.
OdpowiedzSuzuki B-King dysponuje taką sumą zalet dających taką ogromną frajdę z jazdy, że wybór innego moto byłby co najmniej niestosowny :)
OdpowiedzB-Kingiem latam już trzeci sezon i jak na razie nie widzę dla niego konkurenta w tej kategorii cenowej. No może K 1300R ale to inna bajka z ceną, zresztą takim nie jeździłem. B-King po prostu uzależnia elastycznością i przyspieszeniami. Prowadzi się fantastycznie. Aż żal że przestali go produkować ale przez to może okaże się kultowym motocyklem :-) Ludzie po prostu nie potrafili docenić tego co dobre.
OdpowiedzWszystkie te wynalazki mają wspólną cechę której już nie mają współczesne maszyny- brak im innej elektroniki niż ta do wtrysku, a najlepsze z nich są na gaźnikach i nie mają jej wcale. Na takich maszynach właśnie czuje się człowiek pełnowartościowym motocyklistą który sam panuje nad maszyną, a ta wykonuje wszystkie jego polecenia bo nie blokuje jej żaden układ.Szkoda że teraz odchodzi się od takich motocykli. Ale trudno, nowobogaccy chcący poszpanować modnym obecnie gadżetem jakim stały się motocykle też chcą żyć ...
OdpowiedzMasz świętą rację. Czym starszy motocykl tym wspanialszą ma duszę. Ja osobiście jeżdżę na cruiserze i takie motocykle mnie spasowały. Miałem Hondę z 1998 roku ale z biegiem czasu przesiadłem się na większą maszynę z 2007 roku. Pojeździłem troche i stwierdziłem że ta z 98 miała wspaniałą duszę! Widać i czuć że wszystko w tym motocyklu było robione z miłośći. Klasyczne wydechy, odlewy na dekla i karterach silnika a nawet dekle od zaworów są aluminiowe chromowane. Taki silnik sie pięknie eksponuje. Charakterystyka motocykla zrobiona w piękny sposób. A teraz? Wsiadasz i czujesz się faktycznie jak na jakimś drogim gadżecie i... nic poza tym. Wszystko za ciebie robi elektronika.
OdpowiedzJa kupiłem sobie suzuki hayabuse 2009 i dla ojca który chciał jakiegoś chopero/cruisera, którego wybiłem mu z głowy prezentem w postaci mt-01 2008. Oba motocykle stoją w tym samym garażu, ojciec nie wsiada na hayabuse i wychodzi na to że często nie ma czym jeździć ;]
Odpowiedzmiałem MT, naprawdę świetny motocykl, żałuję że go sprzedałem. Mechaniczny mamut.
Odpowiedzartykuł ok, tytuł tragiczny...;)
OdpowiedzBłąd, Suzuki GSX 1400 nie ma największego momentu, tylko Yamaha MT-01 - 150 NM.
OdpowiedzW podsumowaniu chyba chodziło wam o BMW K1200R
Odpowiedz